Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به در پیش بودن عید سعید فطر از برگزاری نماز عید فطر در مساجد شهرهای مازندران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

حجت الاسلام ناصر شکریان امیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روزه‌داران در این ماه مهمانی خدا  باید از دستاوردهای ماه مبارک رمضان حفظ و حراست کنند و پاداش یک ماه بهار معنویت عید فطر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه نماز عید فطر در پایان ماه مبارک رمضان تصریح کرد: عید فطر جشن بندگی خداوند و بازگشت به فطرت انسانی بوده و این عید؛ عیدالله و شکرانه  یک ماه بندگی برای خداوند متعال است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران به اجتماع عظیم مسلمانان در نماز عید فطر اشاره و خاطرنشان کرد: مهم‌ترین اثر اجتماعی این نماز، پیوند و همدلی مسلمانان و اجتماع عظیم مردم مومن و روزه دار است که موجب تقویت وحدت و همبستگی در جامعه اسلامی و مسلمانان خواهد شد.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به وجود برخی نگرانی‌ها در شیوع ویروس منحوس (کووید۱۹) و با توجه به اینکه دشمنان اسلام و مسلمانان هجمه‌های زیادی برای جوامع اسلامی ایجاد کرده بودند، گفت: با توجه به افزایش شیوع این ویروس و برخی هجمه‌ها، خللی در اراده ملت بزرگ ایران اسلامی و امت اسلام در این ماه مبارک و آیین‌های مراسم شب‌های احیاء و قدر ایجاد نشد بلکه از این ظرفیت ماه مبارک برای رفع و کاهش این بحران بهره گرفته شد که نمونه آن همدلی ملت بزرگ ایران در رزمایش بزرگ کمک مومنانه و مواسات بود.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران افزود: عید بندگی نماز عید فطر با توجه به دستورالعمل‌های ستا د ملی مبارزه با کرونا در بسیاری از شهرهای کشور برگزار خواهد شد و این نماز عید بندگی در بسیاری از مساجد مازندران با رعایت پروتکل‌های وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه برگزاری مراسم شب‌های قدر با اقدامات بسیار ارزشمند و دقیق فعالان فرهنگی و مذهبی و جهادی در بسیاری از مساجد کشور و استان برگزار شد و هیچ گونه خللی و مشکلی در روند برگزاری این مراسم دیده نشد، قطعا با همان تدبیر و برنامه‌ریزی می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران یادآور شد: نماز عید فطر را در بسیاری از مساجد استان با توجه به رعایت دقیق پروتکل‌های وزارت بهداشت و درمان برگزار خواهد شد و امیدواریم مثل برگزاری مراسم پر فضیلت شب‌های قدر شاهد برگزاری این نماز عید بندگی در مساجد کشور و شهرهای استان بدون هیچ مشکلی باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی نماز عيد فطر نماز عید فطر ماه مبارک خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۰۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام کاظم شکری با اشاره به اهمیت حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین گفت: اقدام نمادین نصب پرچم بر سر درب مساجد استان البرز با محوریت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز همزمان با آغاز دهه کرامت انجام می‌شود که این امر گامی در مسیر تحقق بیانیه دوم انقلاب است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با اشاره به ضرورت شبکه سازی و جریان سازی نهضت مقاومت اسلامی در جامعه مطرح کرد: امروز در شرایط خاص زمانی و تاریخی قرار داریم چرا که آزادی قدس شریف و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی از نشانه‌های ظهور و فرج حضرت مهدی (عج) است.

وی عنوان کرد: در این پیچ تاریخی انقلاب جایگاه ویژه ای دارد آنچنان که در جریان عملیات وعده صادق این مهم به جهانیان نشان داده شد. تقویت باورهای ایمانی و الهی از مهمترین ارکان فعالان مسجدی و قدس قبله گاه نخستین مسلمانان بوده و امروز یکی از رسالت‌های هر مسلمان آزاده خواه حمایت از مردم فلسطین و نابودی اسرائیل است.

حجت الاسلام شکری حضور نیروهای فعال کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را در عرصه جهاد تبیین مهم خواند و بیان کرد: فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همواره در صفوف اول برنامه‌های فرهنگی هنری هستند و این بار نیز با حضور آگاهانه خود از ارزش‌های انقلاب و اسلام دفاع می‌کنند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: آزادی قدس شریف و فلسطین، آرمان و هدف انقلاب اسلامی است و همواره ایران اسلامی نسبت به این مهم توجه ویژه داشته و دارد و در این مسیر انتظار می‌رود تمامی عناصر و برنامه‌های فرهنگی با محوریت مسجد پیشران جریان ظهور باشد.

کد خبر 6088635

دیگر خبرها

  • گزیده ای از خطبه های نماز جمعه شهرهای آذربایجان غربی
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • دولت سیزدهم در مبارزه با فساد کارنامه خوبی ارائه دهد
  • برگزاری با کیفیت کنکور مورد توجه دولت سیزدهم است
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • برگزاری مراسم جشن تكليف دانش آموزان دختر در شهر نسر