Web Analytics Made Easy - Statcounter

خراسان شمالی- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ضمن صدور بیانیه از عموم مردم مومن و روزه دار باب الرضا-گنجینه معرفتها دعوت کرد تا به بیانات گهر بار ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای مدظله العالی در روز قدس گوش جان بسپارند.

به گزارش قدس آنلاین، در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز جهانی قدس؛ این یادگار گرانمایه و ارزشمند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی میراث ماندگاری ارزشمندی است که امام راحل عظیم الشأن با نامگذاری آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان؛ نقشه های شوم مثلت شوم استبداد و جرثومه تجاوز و تعدی را نقش برآب کرد و نمادی برای مبارزه با ظلم در دنیا و مایه وحدت بین مسلمین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال درحالی به استقبال روز قدس می رویم که در کنار حوادث تلخ و بلیه عالم گیر شاهد طوفان دشمنیها و توطئه های پیچیده نظام سلطه و تشدید هجمه ها و سیطره اقتاپوسی رژیم منحوس اشغالگر بر نهادهای بین المللی حتی برخی دول متحجر منطقه بوده و از سویی توطئه کثیف و غیر انسانی عادی سازی روابط دولت های اسلامی با این غده سرطانی؛ تراژدی غمبار و اسفناکی از جرم و جنایت نهان و آشکار را در فلسطین مظلوم و غزه ی بی دفاع موجب شده و این مهم زنگ خطری است برای قاطبه مسلمین که این فرموده رهبر عظیم الشأن جهان اسلام باید نصب العین همگان باشد؛ و مسئله فلسطین همواره در رأس مسائل جهان اسلام باشد.

حال که به واسطه وجود این بلیه فراگیر امکان برگزاری راهپیمایی در هیچ نقطه از کشور عزیزمان وجود نداشته لذا این چراغ پرفروغی که همزمان با طلیعه انقلاب عظیم اسلامی توسط معمار کبیر انقلاب روشن شده و دلهای آزادی خواهان و مستضعفین تحت ستم در سراسر عالم را نور امید بخشیده؛ باید تا رهایی کامل قدس شریف و محو رژیم کودک کش اسرائیل همواره روشن بماند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ضمن گرامیداشت سوم خرداد؛ سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان؛ دعوت می کند تا همگی گوش جان به بیانات گهر بار رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای مدظله العالی که خطاب به مسلمین جهان در ساعت ۱۲روز جمعه مصادف با روز قدس از شبکه های ملی و استانی پخش خواهد شد سپرده و با دلهایی مملو از معنویت و جانهایی آکنده از نور ایمان برای سلامتی و تعجیل در آخرین ذخیره و حجت الهی همچنین رفع تمام بلایا دعا کنند.

گفتنی است بمنظور فیض همگان از بیانات معظم له؛ هیچ گونه برنامه و تجمعی در روز جمعه دوم خرداد در هیچ نقطه از کشور برگزار نخواهد شد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: صدور بیانیه روز قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۰۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت روزمعلم و روزجهانی کار و کارگر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم آمده است: پیشرفت، رشد و تعالی نشأت گرفته از پویایی فکر و گسترش اندیشه‌ورزی ومجاهدت برای تحقق آنهاست.

در هر جامعه‌ای که از فرصت فکر، اندیشۀ معلم و استاد و بازوی هنرمند کارگران بهتر استفاده شود؛ توسعه و پیشرفت، رونقی مضاعف خواهد یافت. تاریخ گواه ماندگاری آثار علمی اندیشمندان وآثارعملی تلاشگران عرصه کار و تولید است و این دو قشر زمان‌شناس و آینده‌ساز، مجاهدانی دلسوز برای سعادت و نیک بختی بشر محسوب می‌شود.

معلمین و کارگران ایران اسلامی، بازوان حرکت جامعه در مسیر توسعه بوده و با تبلور اراده در قالب تلاش، کوشش و مجاهدت به نماد عملی 'ما می‌توانیم' مبدل شده‌اند.

حمایت از این دو قشر بسترساز تحقق شعار سال، موجب جهش تولید خواهد شد.

روز جهانی کار و کارگر و روز معلم، ملازمت «علم و عمل» در تحقق آرمان‌های بلند و روز تبلور همبستگی سراسری و همدلی، مشارکت و اعتلای حیات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت الله دکتر مرتضی مطهری، روز ۱۲ اردیبهشت را به تمامی کارگران سخت کوش و معلمان دلسور تبریک و تهنیت می‌گوید.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک شورای هیئات مذهبی مازندران به مناسبت روز معلم
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در خراسان شمالی
  • تبریک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به معلمان و کارگران
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم
  • حمایت از معلمان و کارگران بسترساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • گرامیداشت روزمعلم و روزجهانی کار و کارگر
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • تبلیغات منفی رسانه‌های غرب درباره فتح فاو توسط ایران
  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی