Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام در آستانه روز جهانی قدس بر ضرورت زنده نگه داشتن و بزرگداشت این روز تاریخی به عنوان یادگار جاوید امام راحل علیرغم شیوع بیماری منحوس کرونا تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام  متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

 یوم‌الله قدس، روز حیات مجدد اسلام و روز فریاد رسای مسلمانان علیه غده سرطانی و جرثومه فساد و فتنه‌انگیزی در منطقه، نماد صف‌بندی حق در مقابل باطل و مظهر ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در برابر سیاست‌های خباثت‌آلود صهیونیسم جهانی در به فراموشی سپرده‌شدن مسئله فلسطین و تأمین امنیت رژیم جعلی، کودک‌کش و غاصب قدس شریف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

زنده نگه داشتن روز قدس این یادگار ارزشمند و ابتکار معجزه‌گون معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) یک تکلیف الهی و فریضه دینی است که به لحاظ تشدید سیاست‌های خصمانه نظام سلطه به سرکردگی ددمنشان دولت حاکمه شیطان بزرگ، آمریکای تروریست‌پرور علیه آرمان مقدس فلسطین از جمله طرح توطئه رذیلانه معامله قرن با همراهی سر سپردگان ذلت‌پیشه و حکام مرتجع از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار شده است.

 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از عموم مردم شریف، نوع‌دوست و متدین استان مرزدار و همواره در صحنه ایلام دعوت به عمل می‌آید تا همراه و همدل  با امت سرافراز اسلام و خیل عظیم انسان‌های آزاده و حق‌طلب جهان در شرایطی که شیوع ویروس منحوس کرونا محدودیت هایی در انجام راهپیمایی به مانند سال های گذشته ایجاد کرده، آخرین جمعه از ماه پرفیض رمضان که روز حمایت از مظلومان فلسطین و آرمان های قدس شریف است را با استماع و بهره گیری از بیانات گهربار و راهگشای مقتدای عظیم الشأن و مقتدر امت اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ( مدظله العالی ) که در ساعت 12 ظهر جمعه 2 خرداد ماه 99 از طریق شبکه های داخلی و بین المللی به صورت زنده  پخش خواهد شد، پاس داشته و بار دیگر عزم و اراده پولادین خود در نابودی رژیم جعلی، غاصب و اشغالگر صهیونیستی و بیزاری از حامیان آن در مجامع بین‌المللی را به عنوان مطالبه اول مسلمین عالم را اعلام  و تجلی‌بخش نماد عینی وحدت و حمایت همه‌جانبه امت اسلامی از آرمان‌های فلسطین پاره تن اسلام و قدس شریف باشند.

 

 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز قدس راهپیمایی ایلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۱۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی به مناسب روز مریانج برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی مظاهری عصر چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت روز مریانج اظهار کرد: با برنامه‌ریزی شورای شهر و شهرداری مریانج چندین عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت ۱۴ اردیبهشت ماه روز مریانج برگزار می‌شود.

وی افزود: شعار امسال ما مریانج شهر کار و تلاش است.

رئیس شورای اسلامی شهر مریانج با اشاره به برنامه‌های روز مریانج گفت: برنامه پیاده‌روی خانوادگی، جشنواره غذا با همکاری میراث فرهنگی و همایش دوچرخه‌سواری از جمله برنامه‌های روز مریانج است.

مظاهری خاطرنشان کرد: همچنین به مناسبت روز مریانج اتوبوس‌های خط واحد مریانج به همدان و بالعکس از ۱۴ لغایت ۲۱ اردیبهشت ماه به مدت یک هفته رایگان خواهد بود.

وی با اشاره به مراسم ویژه روز مریانج بیان کرد: به مناسبت همین روز و معرفی بازار مبل مریانج فردا یک مراسم بزرگ در بازار مبل با حضور استاندار و نمایندگان مجلس برگزار خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر مریانج عنوان کرد: مریانج ظرفیت بسیار بالایی در تولید مبلمان و سرویس چوب دارد که محصولات خود را به عراق هم صادر می‌کند به دنبال گسترش این ظرفیت هستیم.

کد خبر 6094453

دیگر خبرها

  • برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی به مناسب روز مریانج برگزار می‌شود
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از امشب
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب آغاز می‌شود
  • تبریک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به معلمان و کارگران
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم
  • حمایت از معلمان و کارگران بسترساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)
  • اعتراضات دانشجویان طرفدار فلسطین، تهدیدی برای یهودیان نیست
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد