Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: درصد بیکاری استان بوشهر از ۱۱.۲ درصد در سال ۹۶ به ۹.۹ در سال ۹۸ کاهش یافت که این تغییرات با تلاش مضاعف مدیران و نمایندگان استان در مجلس محقق شد.

عبدالکریم گراوند در نشست شورای اداری استان بوشهر با دستور کار قدردانی از تلاشهای ۴ ساله نمایندگان استان در دوره دهم مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد:  درصد بیکاری کشور در سال ۹۶، ۱۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹ درصد و استان بوشهر ۱۱.۲، در سال ۹۷ این آمار در کشور ۱۲ و در استان بوشهر ۱۰.۵ درصد و در سال گذشته هم درصد بیکاری کشور به ۱۰.۶ و استان بوشهر به ۹.۹ درصد کاهش یافت و این تغییرات با تلاش مضاعف مدیران و حمایت خوب نمایندگان استان محقق شده است.

وی ادامه داد: با حمایت و همراهی نمایندگان زمینه تسریع در اجرای پروژه مهم راه آهن بوشهر فراهم شد و یکی از اقدامات ماندگار با تعامل نمایندگان بود.

استاندار بوشهر بیان کرد: با وجود مشکلات عدیده مالی کشور، اما با همت و تلاش و همراهی همه مدیران استانی، مسیر توسعه استان متوقف نشده و عمر پروژه های عمرانی استان کوتاه شد.

مقام عالی دولت در استان بوشهر گفت: اگر بخواهیم تعبیر امام راحل در مورد مجلس که فرمود مجلس باید در راس امور باشد حفظ شود، باید شان و منزلت مجلس به عنوان ریل گذار توسعه کشور حفظ شده و مورد احترام باشد. 

وی بیان کرد: ما در یک نظام دینی و سیاسی زندگی می‌کنیم و باید اخلاق در جامعه سرلوحه کارهای ما باشد، باید به انتخاب مردم احترام بگذاریم و این کار دوام و بقا و توسعه کشور را به دنبال خواهد داشت.

این مسئول خاطرنشان کرد: صحیح نیست مجلسی که ۴ سال فعالیت کرده است در روزهای آخر مورد هجمه قرار بگیرد، آنها با رای مردم وارد خانه ملت شدند و برای همین مردم کار کردند نماینده‌های امروز نیز روزی خواهند رفت و ما قبل ما همه مستاجر هستیم پس باید به جایگاه‌ها و ساختارهای کشور احترام بگذاریم.

استاندار بوشهر با اشاره به تعامل نمایندگان دور دهم استان در مجلس با مدیران استانی گفت: اگر همدلی و تعامل و کمک های متقابل نمایندگان و مدیران نبود توسعه استان محقق نمی شد.

گراوند تاکید کرد: بدترین دوران مدیریت کشور را به لحاظ منابع مالی تجربه می‌کنیم، برخی از پروژه‌هایی که از سال ۷۴ آرزوی دولت‌ها بوده است در همین دولت دوم آقای روحانی اجرا شد و با وجود تمام موانع و مشکلاتی که داشتیم آنها را به انجام رسانده ایم.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۱۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان پرجمعیت‌ترین استان کارگری کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در نشستی به مناسبت هفته کار و کارگر با نمایندگان تشکل‌های کارگری با ارایه گزارشی از اقدامات برای توجه به رفاه و امنیت کارگران گفت؛ کاهش طول مدت رسیدگی به شکایات کارگری و کارفرمایی، کاهش ۸درصدی حوادث منجر به فوت ناشی از کار در استان، تک رقمی شدن نرخ بیکاری دراستان به ۹ درصد از مهمترین اقدامات این اداره کل در سال گذشته بوده است.
میثم مداحی افزود: در این نشست نمایندگان تشکل‌های کارگری به مشکلات کار و کارگری از جمله امنیت شغلی، مشکلات درمانی، ساماندهی اتباع بیگانه استان، ساماندهی و بیمه کارگران ساختمانی، افزایش حقوق کارگران متناسب با تورم، اختصاص سختی کار، پرداختند.
در این نشست استاندار اصفهان پس از شنیدن مطالبات و دغدغه‌ها گفت: همواره کارگران در دوران پس از انقلاب نقش مهمی در استقلال و ابادانی این مرز و بوم داشتند.
سیدرضا مرتضوی افزود: اگر امروز در تولید و تامین مایحتاج اساسی مردم در کشور حرف برای گفتن داریم بخاطر تلاش‌های شبانه روزی جامعه کارگری بوده است.
وی با بیان رویکرد دولت سیزدهم در مقوله تولید و راه اندازی واحد‌های راکد متفاوت است گفت: با تلاش‌های انجام شده نزخ بیکاری از بیش از ۱۲ درصد به ۸و۶ دهم درصد رسیده است.
استاندار اصفهان با قول مساعد برای کاهش مشکلات صنف کارگری، در خصوص پیگیری مطالبات نمایندگان کارگری گفت: تلاش می‌شود تا با فعال سازی کمیسیون کارگری بخشی از این دغدغه‌ها را کاهش دهیم.
سید رضا مرتضوی، مهمترین مولفه دولت را در شرایط کنونی در همه زمینه‌ها مردم دانست و افزود: دشمن از این انسجام و وحدت هراس دارد.

دیگر خبرها

  • 35 واحد راکد و غیر فعال گلستان در سال گذشته احیا شد
  • انبار‌های هلال‌ احمر نیاز به تقویت جدی دارند/ وزارت کشور منابع مالی را تامین کند
  • همه طرح‌های توسعه بنادر کشور پیوست پدافند غیرعامل دارند
  • عباس عبدی: قانون فرزندآوری به لحاظ مصرف منابع مالی فاجعه است
  • مرتفع شدن مشکل منابع مالی پروژه راه آهن دورود به خرم آباد
  • عباس عبدی : قانون فرزندآوری به لحاظ مصرف منابع مالی فاجعه است / در دولت جدید با تشدید ناامیدی ، شاهد کاهش دوباره فرزندآوری شدیم
  • کمک فناوری به ۹۰ درصد زوج‌های نابارور
  • اصفهان پرجمعیت‌ترین استان کارگری کشور
  • اثربخشی مراتع در تولید گوشت قرمز
  • مردمی‌سازی منابع طبیعی با توجه به طبیعت، اقتصاد و امور اجتماعی