Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@06:08:17 GMT

معامله ننگین قرن محکوم به شکست است

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۱۸۳۹

معامله ننگین قرن محکوم به شکست است

وی امروز در گفت وگو با خبرگزاری صدای افغان "آوا نیوز" گفت: آگاهان امور سیاسی در ولایت هرات بر این باورند که معامله قرن که توسط رژیم اشغالگر قدس و آمریکا امضاء شد یک معامله ننگین، تجاوزکارانه، ناعادلانه و ظلمی آشکار بر ملت مظلوم فلسطین و کشورهای اسلامی است که محکوم به شکستی فاحش خواهد بود.
وی در این خصوص گفت: روز جهانی قدس یکی از روزهای مهم در تاریخ معاصر کشورهای اسلامی است، زیرا این روز قبله‌ اول مسلمین را در ذهن یک انسان مسلمان تداعی می‌کند و انسان را به یاد مظلومیت مردمی می‌اندازد که تحت ستم و جنایت رژیمی قرار دارند که غاصب سرزمین‌ هایشان است و همچون غده سرطانی پیکر آنها را با بیماری و ضعف روبرو کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صمیم هروی در ادامه اظهار داشت: روز قدس تلنگری است بر ضرورت تعاون و همکاری‌های بین‌المللی اسلامی که می‌تواند به عنوان یکی از مهمترین مشترکات بارز تمام کشورهای اسلامی، موجب یکپارچگی و وحدت آنها شود.

وی اهمیت روز جهانی قدس را از چند جهت بسیار قابل اهمیت خواند از جمله اینکه مانع فراموشی قضیه قدس می‌شود و با توجه به اهمیتی که قدس شریف در آموزه‌های دینی و در تاریخ اسلام دارد این قضیه هرگز نباید فراموش شود.
این آگاه امور سیاسی روز قدس را از مشترکات مهم کشورهای اسلامی و مسلمانان خواند و ضمن تاکید بر لزوم پرداختن به آن توسط همه ملل اسلامی گفت که همین روز عامل وحدت مسلمانان است، زیرا در این روز قضیه فلسطین و قدس شریف مطرح می‌گردد که همه مسلمانان در مورد آن اتفاق نظر دارند و در مورد آن وحدت کلمه وجود دارد.
استاد صمیم هروی روز قدس را پیام واضح، مشخص و برخاسته از قدرت مسلمانان به رژیم صهیونستی اسراییل دانست و با تاکید بر اینکه آن رژیم هرگز نمی‌تواند قبله اول مسلمین را ببلعد، بار دیگر روز قدس را نمایش قدرت مسلمانان، وحدت آنها، اهمیت دادن آنها به قضیه فلسطین و موجب روحیه دادن به همه مردم مسلمان فلسطین ارزیابی کرد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: وظیفه و رسالت مسلمانان در برابر قضیه فلسطین حمایت عام و تام و با تمام امکانات از آن است، به همین دلیل مسلمانان هرگز نباید قضیه فلسطین را فراموش کنند و رژیم اشغالگر قدس باید بساط اشغال‌گری خود را برچیند و از این منطقه بیرون رود و بگذارد دولت مقتدر فلسطین دوباره تاسیس شود.
این استاد دانشگاه هرات در ادامه با اشاره به معامله ننگین قرن افزود: معامله قرن یک معامله ننگین، تجاوزکارانه، ناعادلانه و ظلمی است آشکار بر ملت مظلوم فلسطین و کشورهای اسلامی که محکوم به شکستی فاحش است.

برچسب‌ها افغانستان فلسطین روز قدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افغانستان فلسطین روز قدس افغانستان فلسطین روز قدس کشورهای اسلامی معامله ننگین قضیه فلسطین روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۱۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبش انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن امروز جمعه با صدور بیانیه‌ای سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز در دانشگاه‌های آمریکا را که خواستار پایان دادن به جنایات نسل کشی در غزه هستند، محکوم کرد.

در بیانیه جنبش انصار الله آمده است که سرکوب غیرموجه تظاهرکنندگان آمریکایی، نادرست بودن ادعاهای دولت آمریکا را مبنی بر دفاع از آزادی، حمایت از حقوق بشر و گسترش دموکراسی آشکار کرد.

جنبش انصارالله بر حق شهروندان آمریکایی برای تظاهرات مسالمت آمیز تاکید و از موضع اخلاقی آنها که بیانگر افزایش آگاهی جامعه در مورد مسئله فلسطین و مخالفت با اقدامات وحشیانه اسرائیل در غزه است، قدردانی کرد.

دفتر سیاسی انصارالله از سازمان های بین المللی حقوق بشر خواست تا این اقدامات سرکوبگرانه علیه تظاهرات مسالمت آمیز در ایالات متحده را محکوم کنند و دولت آمریکا را برای توقف نقض حقوق بشر تحت فشار قرار دهند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است که جنایات نسل کشی اسرائیل در غزه مستلزم یک موضع محکم بین المللی برای توقف آن است و تظاهرات مسالمت‌آمیز در آمریکا نشان دهنده مخالفت مردم آمریکا با این جنایت‌ها و همبستگی آنها با مردم فلسطین است.

در پایان بیانیه دفتر سیاسی جنبش انصار الله تأکید شد که مسأله فلسطین یک مسئله محوری برای ملت عربی و اسلامی باقی خواهد ماند و انصارالله به حمایت همه جانبه از مردم فلسطین تا رسیدن به حقوق مشروع خود ادامه خواهد داد.

کد خبر 6089222

دیگر خبرها

  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • جنبش انصارالله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • جنبش انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • وزرای دفاع عضو شانگهای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند
  • انصارالله یمن سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا را محکوم کرد
  • انصارالله یمن سرکوب معترضان در دانشگاه‌های آمریکا را محکوم کرد
  • «طوفان الاقصی» توطئه عادی سازی روابط با اسراییل را شکست داد
  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد