Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه روز جهانی قدس روز مبارزه با استکبار جهانی نمایشگاه پوستری نجم‌المقاومه با محوریت شهید سپهبد قاسم سلیمانی در استان کرمان گشایش یافت. ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، آیین رونمایی از نمایشگاه پوستری نجم‌المقاومه امروز بعداز ظهر با حضور محمد‌صادق بصیری معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمان، حسین انجم‌شعاع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان و مجتبی اسدی رئیس حوزه هنری استان کرمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم مهدی بذرافشان معاون حوزه هنری استان کرمان با اشاره به اینکه این نمایشگاه در ده اثر طراحی شده است اظهار داشت: نمایشگاه پوستری نجم‌المقاومه با نگاه بین‌المللی جبهه مقاومت تهیه شده است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با هدف تبیین نقش و تاثیر شهید سپهبد قاسم سلیمانی در جریان جبهه مقاومت و اتحاد این جبهه آماده شده است گفت: هر کدام از پوسترها یکی از حوزه‌های مقاومت در کشورهای مختلف را به تصویر کشیده است.

جزئیات برنامه‌های جانبی روز قدس در استان کرمان اعلام شد‌سیدحسن نصرالله: به آزادسازی قدس نزدیکتر شده‌ایم/ بر عهد خود با شهید حاج قاسم پایبندیمامام خامنه‌ای، سخنران ویژه روز قدس

معاون حوزه هنری استان کرمان خاطر‌نشان کرد: نمایشگاه پوستری نجم‌المقاومه یک مجموعه 10 اثری است که به همت حوزه هنری استان کرمان و مشارکت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برای روز قدس آماده شده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال 99 این مجموعه هنری دومین نمایشگاه با محوریت معرفی ابعاد شخصیتی شهید سپهبد قاسم سلیمانی است که توسط حوزه هنری استان کرمان تولید شده است افزود: برای ایام ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) نیز نمایشگاهی در حال طراحی است.

انتهای پیام/511/ش

R7860/P/S6,67/CT7 واژه های کاربردی مرتبط امام خمینی (ره) جبهه مقاومت اسلامی استانداری کرمان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام خمینی ره جبهه مقاومت اسلامی استانداری کرمان امام خمینی ره جبهه مقاومت اسلامی استان کرمان استانداری کرمان شهید سپهبد قاسم سلیمانی حوزه هنری استان کرمان قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۱۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: نمایشگاه گل و گیاه هم‌زمان با هفته فرهنگی اصفهان با محوریت گل و گیاه، گیاهان دارویی و صنایع دستی در محل نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبه‌روی منطقه روشن‌دشت گشایش یافت.

احمدرضا طحانیان با اشاره به اینکه نمایشگاه گل و گیاه،دومین نمایشگاهی است که در سال ۱۴۰۳با حضور شرکت‌کنندگان از سراسر کشور برگزار می شود افزود: این نمایشگاه با محوریت موضوعاتی از قبیل گل و گیاه، گیاهان دارویی، صنایع دستی و سوغات برپا شده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان تصریح کرد: این نمایشگاه ا تا دهم اردیبهشت هم‌زمان با هفته فرهنگی اصفهان از ساعت ١۵ تا ٢١ در محل نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبه‌روی منطقه روشن‌دشت برگزار می شود.

طحانیان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مکان نمایشگاه بین‌المللی روشن دشت با نمایشگاه واقع در پل شهرستان حدود شش کیلومتر فاصله مکانی دارد، تمهیداتی برای سهولت در تردد بازدیدکنندگان با شرکت مسافربری اسنپ به عمل آمده است.

او افزود: طبق تفاهم‌نامه انجام شده با شرکت اسنپ یک کد تخفیف برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده ، همچنین با شرکت واحد اتوبوسرانی برای تسهیل در خدمات‌رسانی به بازدیدکنندگان تمهیداتی انجام شده است.


باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • یک قرن سنندج در قاب تصویر
  • دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی شهر سنندج برپا می‌شود
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • ایران یک کشور صادراتی با محوریت دانش بنیان تبدیل خواهد شد
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه