Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@10:39:19 GMT

سورپرایز شدن منچستری ها از امادگی بالای برونو

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۱۹۰۵

سورپرایز شدن منچستری ها از امادگی بالای برونو

برونو فرناندس ستاره پرتغالی جدید یونایتد، در بهترین شرایط بدنی به تمرینات برگشته است.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریوناتید نیز پس از دو ماه تعطیلی فوتبال، تمریناتش را از سرگرفته است و بازیکنان پس از تست کرونا تحت اختیار کادر فنی قرار گرفتند.

 

 

 

 

طبق ادعای منچستر ایونینگ نیوز، آمادگی بالای برونو فرناندس مربیان یونایتد را سورپرایز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج تست های آمادگی جسمانی برونو عالی بوده و برای مثال او رکورد سرعت 34.72 کیلومتر بر ساعت در مسافت های کوتاه را از خود به جا گذاشت که از این حیث تنها دنیل جیمز بهتر از او عمل کرده است. علاوه بر برنو فرناندز و دنیل جیمز، این جسی لینگارد بود که رضایت بالای کادر فنی تیمش را باعث شده است.

 

برونو زمستان گذشته از اسپورتینگ لیسبون به یونایتد پیوست و خیلی زود تاثیراتی مثبت روی روند شیاطین سرخ گذاشت. او در 9 بازی توانسته 3 گل بزند و 4 پاس گل نیز بدهد و حتی توانست عنوان بهترین بازیکن ماه فوریه لیگ برتر را به خود اختصاص دهد.

بسیاری معتقدند او همان مهره گمشده یونایتد در سال های اخیر بوده است. برونو از ابتدای فصل در 37 بازی توانسته 18 گل به ثمر برساند و از امیدهای اصلی یونایتد برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان به حساب می آید.

 

 

منچستر یونایتد برونو فرناندس اسپورتینگ لیسبون اوله گونار سولسشر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد برونو فرناندس اسپورتینگ لیسبون اوله گونار سولسشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۱۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)

به گزارش ورزش سه، آنتونی مهاجم برزیلی منچستر یونایتد به دلیل انجام خوشحالی گل با تقلید از سونیک یک بازی پرطرفدار الکترونیکی در دهه ۱۹۹۰ و ۲۰۰۰، در کانون توجهات قرار گرفت. 
آنتونی برزیلی که یک بازیکن شکست خورده در پروژه نقل و انتقالاتی منچستر یونایتد به شمار می‌رود، در بازی مقابل برنلی پس از یک سال، از دیدار با ناتینگهام فارست در آوریل ۲۰۲۳، موفق شد در لیگ برتر انگلستان گلزنی کند و این گل را با نشان دادن عروسک سونیک و اهدا کردن آن به عکاس حاضر در اولدترافورد جشن گرفت.

آنتونی هفته گذشته هم مقابل کاونتری سیتی در نیمه نهایی جام حذفی یک خوشحالی دیگر در پایان ضربات پنالتی انجام داد که باعث شد هواداران و کارشناسان انتقادات زیادی از او داشته باشند. 

البته گل امروز آنتونی هم مقابل برنلی بی اثر شد چرا که ۱۰ دقیقه پس از گلی که آنتونی مقابل این تیم به ثمر رساند، اشتباه عجیب آندره اونانا یک پنالتی به شاگردان کمپانی هدیه کرد که آن پنالتی هم تبدیل به گل شد تا شاگردان تن هاخ با تساوی ۱-۱ در هفته سی و پنجم، تنها یک امتیاز کسب کنند.

دیگر خبرها

  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!
  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • عاقبت زرنگ‌بازی: مانده در خانه، رانده از لیورپول!‏
  • سوت‌های کرکننده علیه تن‌هاخ: برو دیگه لعنتی!‏
  • کابوس اونانا دست از سر یونایتد برنمی‌دارد! (عکس)
  • ناکامی سورپرایز شجاعی در کلین‌شیت
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود
  • سورپرایز مسعود شجاعی در بازی جام حذفی