Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان بخشدار مرکزی خاش سیستان و بلوچستان گفت: امت اسلام به عنوان یاور مدافع حقوق فلسطینیان در دفاع از آرمانهای قدس جانانه در صحنه مقاومت حاضر هستند.

عید محمد قلندرزهی در گفت و گو با ایسنا افزود: سران ظالم و ستمگر و جنایتکار آمریکایی و صهیونیستی باید بدانند که امت اسلام در دفاع از آرمان های والای قدس شریف و حمایت از مردم مظلوم فلسطین همدل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: جبهه مقاومت و ایثار افتخاری برای امت اسلام است و قطعا مسلمانان دنیا در عرصه مبارزه با جنایتکاران صهیونیستی تا پای جان حاضر هستند.

قلندرزهی ادامه داد: همه ساله مردم ایران و دنیا در راهپیمائی روز جهانی قدس حضور پیدا می کردند، اما امسال با شرایط خاص و حساس کرونایی مواجه شده و نمی توانند در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با زبان روزه ندای مرگ بر اسرائیل را سر دهند، اما دشمنان آمریکایی و صهیونیستی باید بدانند که در جبهه مقاومت و دفاع از آرمان های فلسطینیان سربازان دلیر اسلام با هم همدل و همصدا هستند.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: یاد این سرباز رشید سپاه اسلام و فرمانده شجاع در روز جهانی قدس زنده و جاودانه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خاش بخشداری مرکزی روز قدس سيستان و بلوچستان امت اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۱۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع جانانه یک پسر جوان از ۳ دختر در مقابل اراذل + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دو موتورسوار که در حالت طبیعی نبودند به جوان حمله‌ور شده و با چاقو به گردن او ضربه می‌زنند. متهمان دستگیر شده و این جوان هم در بیمارستان بستری است. چاقو به شریان‌های اصلی برخورد نکرده است.

 

منبع: رکنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • دفاع جانانه یک پسر جوان از ۳ دختر در مقابل اراذل + ویدئو
  • بیداری جهانی زمینه تحول در جبهه مقاومت را رقم خواهد زد
  • همه باید دفاع جانانه و فداکارانه ای از احکام اسلام داشته باشیم
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند
  • عملیات «وعده صادق» سربلندی جهان اسلام
  • عملیات وعده صادق سربلندی جهان اسلام
  • کرانه باختری، میدان وحدت در جبهه مقاومت
  • دفاع جانانه کارشناسان عرب از ایران: صدام را به خاطر بیاورید!
  • ببینید | دفاع جانانه برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است