Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@00:24:46 GMT

پلمب ۱۷ واحد قصابی متخلف در آذربایجان‌شرقی

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۱۹۷۲

پلمب ۱۷ واحد قصابی متخلف در آذربایجان‌شرقی

هدی حامی روز پنجشنبه در دومین جلسه کمیته فنی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی اعلام کرد: طی ۲ ماهه سال جاری ۱۷ واحد قصابی استان پلمب شد که بیشتر واحدها روستایی بود و کشتار غیر مجاز و خارج از ضوابط بهداشتی دامپزشکی در آنها انجام می شد.

وی افزود: با ساماندهی انجام شده در سطح کشتارگاه های دام آذربایجان شرقی و برگزاری جلسات هماهنگی متعدد، انتقال کشتار در روستاها به کشتارگاه های دام تحت نظارت در تمامی شهرستان های استان در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: با همکاری شهرداری ها در خصوص ساماندهی کشتارگاه ها و تامین خودرو در کشتارگاه های تحت مالکیت، این موضوع در سطح استان تسریع می شود.

وی همچنین از عزم جدی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی در برخورد با پدیده کشتار غیرمجاز خبر داد و افزود: در طول سالیان گذشته اقدامات مشابه جلوگیری شده و با افزایش تعداد گروه های نظارتی و فعالیت اکیپ های ویژه برخورد با کشتار غیرمجاز در سطح استان، عزم جدی در این زمینه وجود دارد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی سازمان دامپزشکی کشور بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی سازمان دامپزشکی کشور بهداشت و سلامت آذربایجان شرقی سازمان دامپزشکی کشور بهداشت و سلامت آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۱۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از فعالیت یک اتاق غیر مجاز کشتار دام در تیران و کرون

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رییس شبکه دامپزشکی شهرستان تیران و کرون گفت:در راستای صیانت از ایمنی غذایی و بهداشت عمومی اتاق غیر مجاز کشتار دام در نظارت شبکه دامپزشکی این شهرستان کشف و از فعالیت آن جلوگیری شد.

سیدمحمد قریشی افزود:در پی بازرسی های کارشناسان شبکه دامپزشکی شهرستان تیران و کرون از یک مکان مخفی، غیرمجاز و غیر بهداشتی کشتار دام، یک لاشه دام کشتار غیر مجاز کشف شد که با زیر نظر قرار دادن محل مذکور یک قصاب متخلف که به صورت مخفیانه اقدام به کشتار غیر مجاز دام کرده بود شناسایی و به مقام قضایی معرفی و از فعالیت متخلف جلوگیری شد.

وی با اعلام اینکه از سال گذشته تاکنون بیش از ۵ پرونده تخلفات بهداشتی در سطح شهرستان تشکیل شده است افزود: پرونده ها درحال بررسی است و به زودی احکام آنها صادر می شود.

دیگر خبرها

  • پلمب کارخانه خوراک دام و طیور متخلف در سبزوار
  • جلوگیری از فعالیت یک اتاق غیر مجاز کشتار دام در تیران و کرون
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • پلمب دو واحد آلاینده غیر مجاز تولید زغال در رباط کریم 
  • پلمب ۱۲۴ واحد مشاور املاک در قزوین
  • پلمب ۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن + فیلم
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • پلمب ۱۲۴ مشاور املاک متخلف در قزوین