Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ به مناسبت فرا رسیدن سالروز فتح خرمشهر، فتاحی فرماندار چرداول به همراه پیرزادنیا بخشدار زاگرس و حیدری زادی رئیس بنیاد شهید شهرستان با تعدادی از خانواده‌های جانبازان در روستا‌های کمول رستم بیگی ، کمول باباخانی و هلسم دیدار کردند .

فتاحی فرماندار چرداول در این دیدار‌ها ، امنیت کنونی کشور را مرهون جانفشانی‌های شهدا و جانبازان عنوان کرد و ادامه داد : خانواده‌های این عزیزان گرانقدر سزاوار خدمات ویژه‌ی ارگان‌های ذیربط هستند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد : به منظور تجلیل از جانبازان گرانقدر و خانواده هایشان ، به این عزیزان لوح تقدیر اهدا گردید .

در ادامه نیز فرماندار چرداول و پیرزادنیا بخشدار زاگرس در حضور مردم روستای کمول رستم بیگی ، مشکلات و نیاز‌های آنان را بررسی و تصمیمات لازم را اتخاذ کردند.

بازبینی در نقشه طرح هادی روستایی ، ارائه تسهیلات جهت احداث باغات و احداث پمپاژ از جمله مشکلات و درخواست‌های مردم بود که توسط فتاحی فرماندار چرداول رسیدگی و پیگیری گردید.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تجلیل از خانواده شهدا شهدای دفاع مقدس آزادسازی خرمشهر دفاع مقدس فرماندار چرداول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۲۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت درمانی خانواده شهدا ۱۰۰ درصد افزایش یافت

 امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی روز چهارشنبه در سفر شهرستانی به مازندران در گلزار شهدای بابل بیان داشت: دولت و مجلس برای حمایت از خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران مصمم هستند.

وی اظهار داشت: در سال جدید تلاش شد که دغدغه درمان خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان کاهش یابد.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه در سال جدید در بخش درمان و پرداخت معیشت والدین و خانواده‌های شهدا و جانبازان افزایش ۱۰۰ درصدی نسبت به سال گذشته داشتیم؛ خاطرنشان کرد: دولت و مجلس مصمم هستند در سال جاری خدمات بهتری به خانواده‌های شهدا و جانبازان ارائه کنند.

وی تصریح کرد: اردیبهشت ماه سالروز شهادت دلیرمردان مازندران در خان طومان است که این دلاور مردان برای حفظ حرم اهل بیت(ع) رشادتهای زیادی از خود نشان داده اند.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز (چهارشنبه) با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدای والای مقام این شهر ادای احترام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • رتبه نخست شهرستان پلدشت در نرخ رشد جمعیت
  • دیدار با خانواده شهید عباسعلی الماس زاده در نقده
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند
  • حمایت درمانی خانواده شهدا ۱۰۰ درصد افزایش یافت
  • ۱۰۰ قطعه زمین به کارگران فاقد مسکن تنگستان اهدا می‌شود
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند