Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@02:12:15 GMT

بهره‌برداری از ١٢ ایستگاه از خط ٦ و ٧ مترو

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۲۱۴۷

بهره‌برداری از ١٢ ایستگاه از خط ٦ و ٧ مترو

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از راه اندازی ۱۲ ایستگاه از خط‌های ۶ و ۷ مترو تا پایان سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان: «سید مناف هاشمی» صبح امروز در حاشیه بازدید از خط ۷ متروی تهران با بیان اینکه این خط از منطقه ۱۴(ورزشگاه تختی) آغاز و با عبور از نواب، در پایان به میدان کتابی می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفت: عملیات احداث ایستگاه‌ها در مسیر این خط بیش از ٧٠ تا ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه بهره برداری از ۸ ایستگاه در خط ٧ مترو و ٤ ایستگاه در خط ٦ مترو تا پایان سال جاری  هدف گذاری شده است تصریح کرد: در حال حاضر بالغ بر ٧ هزار نفر  در خط ٦ و ۷ بصورت شبانه روزی مشغول به فعالیت هستند.

معاون شهردار تهران اظهار کرد: بالغ بر  ۲ هزار میلیارد تومان منابعی بوده است که از همه محل‌ها برای بهره برداری از این خطوط باید  تزریق می‌شد، ولی متاسفانه در سال ٩٨ کمتر از هزار میلیارد تومان این منابع تزریق شده است.

وی گفت: برخی منابع در قالب اوراق مشارکت سال ۹۷ بوده است که مشکلاتی با بانک آینده داریم و هنوز عملیاتی نشده است بطوریکه حدود ۹۱۰ میلیارد تومان از منابع ما اوراقی است که فروخته شده است و البته با بانک مرکزی و مدیران بانک آینده جلسات خوب و امیدوارکننده‌ای را داشتیم که آن منابع باید آزاد و تزریق شود.

بنا براعلام روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران؛ معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تاکید کرد: در تلاشیم از ٣ طریق ، منابع مالی شهرداری تهران ، فروش اوراق مشارکت و درآمد حاصل  مجتمع های ایستگاهی منابع مورد نیاز بهره برداری از ١٢ ایستگاه را تامین کنیم.

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: افتتاح خط ۷ مترو خط ۶ مترو مترو تهران ترافیک شهرداری تهران بهره برداری حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۲۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود

معاون وزیر کار گفت: مشهد در اصل به عنوان کلانشهر شناخته می شود، اما به سبب ظرفیت های مذهبی و گردشگری موجود در این شهر باید از آن به عنوان جهان‌شهر یاد کرد و ظرفیت‌های خدمات رسانی آن نیز باید به صورت ویژه ارائه شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، علی حسین رعیتی‌فرد امروز در بازدید از شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد در جمع خبرنگاران گفت: مشهد دارای نگاه مذهبی و گردشگری است که سبب شده این شهر نقطه ای برجسته در جهان اسلام و کشور شناخته شود، بنابراین ظرفیت‌هایی که برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران موجود است باید به صورت ویژه مورد بهره برداری قرار بگیرد.

معاون روابط کار وزارت کار تصریح کرد: اقداماتی که توسط مدیریت شهری در حوزه خدمت رسانی به زائران و مجاوران انجام می گیرد ویژه است.

وی عنوان کرد: خدمت رسانی به تعداد کثیری از شهروندان در حوزه حمل و نقل عمومی کار بسیار سختی است اما تلاش‌های زحمت‌کشان مترو مشهد سبب شده تا سهولت، اصل اول استفاده و بهره مندی در حمل و نقل عمومی مشهد باشد.

رعیتی فرد افزود: مترو مشهد پس از تهران یکی از ظرفیت های خوب در کشور است که به خوبی دغدغه استفاده از حمل و نقل عمومی را در بین مردم کاسته است.

معاون روابط کار وزارت کار ادامه داد: در بازدید صورت گرفته تلاش های مجموعه بهره برداری شهرداری مشهد در حوزه های آموزش، تعمیر و نگهداری، توسعه و بومی سازی قطعات و تکنولوژی‌های مورد نیاز کاملا مشهود بود.

وی خاطرنشان کرد: امید است مترو مشهد و اقدامات آن بتواند الگویی برای سایر شهرها باشد و شهرها با استفاده از این تجارب به توسعه بیشتری دست پیدا کنند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • محصولات مرتعی نیشابور، سرمایه‌ای رو به نابودی
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • سد شهید لشگری نهب آماده بهره برداری
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳