Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ارتقای تاب آوری اجتماعی جوامع محلی آسیب دیده که در ۹۵۰ نقطه کشور انجام شده است و در البرز نیز ۹۷ طرح اجرا شده است. ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج،معصومه ابتکار پیش از ظهر پنجشنبه در ارتباط ویدئویی با شورای برنامه ریزی استان البرز اظهار داشت: در راستای عدالت جنسیتی، طرح استفاده از مدیران توانمند بانو در دستور کار تمامی استانداران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

1400 میلیارد تومان در اجرای طرح‌های زیربنایی شهرستان‌های جنوبی بوشهر هزینه شدبرنامه‌های روز قدس در استان سمنان اعلام شد؛ از مسابقه پیامکی تا اجرای طرح مأذنه‌های مقاومتتأیید طرح دو فوریتی "مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی" در شورای نگهبان

وی با بیان اینکه استان البرز در انتصابات بانوان رتبه پنج کشور را دارد افزود: امیدواریم با انجام این روند تحقق انتصاب 30 درصدی بانوان در استان البرز  به زودی تحقق یابد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده بیان کرد: سند ارتقای ارتقاء وضعیت زنان در هر استان بر اساس مشکلات و بحران‌های  هر استان تدوین شده و برای اجرای آن نیازمند همراهی و همکاری تمامی دستگاه‌ها ،انجمن‌ها و تشکل‌ها هستیم.

ابتکار عنوان کرد: اهداف اصلی اجرای این سند تحقق سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری، برنامه ششم توسعه، سیاست‌های ابلاغی و تحقق عدالت جنسیتی است.

وی با بیان اینکه  تحقق عدالت جنسیتی و فرصت‌های برابری زنان و مردان در جامعه ضروری است، خاطرنشان کرد: شاخص‌های عدالت جنسیتی و سند ارتقای جایگاه زنان و خانواده سال 96 به استان‌ها ابلاغ شده است و توجه به تعداد بانوان فارغ التحصیل بیکار، تحکیم خانواده و اشتغال بانوان از دیگر مسائل مهم سند است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در بخش دیگری، افزود: با همکاری جهاد کشاورزی بحث آموزش، تولید و ترویج محصولات سالم و استاندارد برای توان‌افزایی جوامع روستایی دنبال شده است، در مجموع 300 نفر در استان البرز این آموزش‌ها را دیده‌اند.

 ابتکار با اشاره به اینکه پنج مرکز جهاد کشاورزی استان البرز بحث توانمند سازی زنان در زنجیره پرورش گیاهان دارویی دنبال شده است، افزود: 
ترویج بوم‌گردی در 160 روستای منتخب با محوریت کار و اشتغال بانوان با کمک وزارت میراث فرهنگی دنبال شده است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به حمایت از تعاونی‌های زنان، گفت: دو تعاونی در استان البرز انتخاب شده است و در دو سال گذشته دو تعاونی در استان البرز این مهم را دنبال و اجرا کرده اند که هدف آن توجه به مهارت‌های ارتباطی است.

وی عنوان کرد: تاکنون 50 هزار مورد تسهیلات بانکی به زنان سرپرست خانوار اختصاص یافته که دریافت شده است در این خصوص سهم استان البرز هزار و 500 مورد بوده است.

ابتکار افزود: ارتقای تاب آوری اجتماعی جوامع محلی آسیب دیده که در 950 نقطه کشور انجام شده است و در البرز نیز  97 طرح اجرا شده است.

انتهای پیام/ح

R7810/P/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس جمهور در امور زنان و خانواده استان البرز عدالت جنسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۲۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» به مناسبت هفته معلم به همت آموزش و پرورش البرز، والدین و دانش‌آموزان مدارس سراسر استان در پیام‌رسان شاد اجرا می‌شود.

هدف از راه‌اندازی این پویش، به تصویر کشیدن فداکاری‌ها، ابتکارها و خلاقیت‌های معلم و به‌نوعی قدردانی از مقام این قشر فرهیخته است تا بستری منسجم و کامل برای تجربه‌نگاری و الگوبرداری از رفتارهای مناسب معلمی فراهم شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این پویش می‌توانند خاطره‌ای از معلم خود را در قالب فایل صوتی یا متنی در پیام‌رسان شاد به آی دی @M_talebian40 ارسال کنند.

کد خبر 6090299

دیگر خبرها

  • وزیر کار: مانع‌زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • وزیر کار: مانع زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • نقش زنان در معنابخشی به زندگی خانوادگی و اجتماعی
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • بانوان نماد خودباوری و مسوولیت پذیری در جامعه هستند
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • بانوان نماد خودباوری و مسؤولیت پذیری در جامعه
  • بهزیستی چه خدماتی به «خانواده‌های دارای فرزند چندقلو» می دهد؟
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه