Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نهاوند از توزیع 3200 بسته غذایی در طرح بخشش ایرانیان توسط این نهاد در شهرستان نهاوند خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان علیرضا ملکی ظهر پنجشنبه در حاشیه اجرای مرحله دوم طرح بخشش ایرانیان در شهرستان نهاوند، اظهار کرد: رزمایش بخشش ایرانیان در قالب رزمایش گسترده مواسات ، همدلی و کمک مؤمنانه در شهرستان نهاوند اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به لزوم توجه به نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از شیوع ویروس کرونا با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب، گفت: خوشبختانه در شهرستان نهاوند با بهره‌گیری از توان مردمی، گروه‌های جهادی، سپاه و بسیج نهادهای حمایت همچون کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی بیش از 10 هزار بسته معیشتی، غذای گرم، بسته بهداشتی و کمک نقدی بین نیازمندان نهاوندی توزیع‌شده است.

رئیس کمیته امداد نهاوند تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) در قابل رزمایش کمک مؤمنانه در طرح بخشش ایرانیان 1 هزار و 200 بسته معیشتی بین نیازمندان آسیب‌دیده از شیوع کرونا در شهرستان نهاوند توزیع‌شده است.

وی گفت: این سبدهای غذایی شامل برنج ، روغن ، ماکارونی ، پنیر ، رب باارزش تقریبی 300 هزار تومان توسط نیکوکاران تهیه و توزیع شد.

ملکی تصریح کرد: تاکنون توسط کمیته امداد امام خمینی در شهرستان نهاوند 3 هزار 200 بسته غذایی توزیع‌شده است.

وی افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان نیز با دایر نمودن آشپزخانه مهدوی تا امروز  ۱۴۰۰۰ پرس غذای گرم ( چلومرغ ) با کمک خیرین و مراکز نیکوکاری زیرمجموعه امداد طبخ و تحت عنوان اطعام مهدوی بین نیازمندان و فقرا توزیع‌شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نهاوند در پایان ارزش ریالی این کمک‌ها را بالغ‌بر پانصدوپنجاه میلیون تومان عنوان کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رزمایش کمک مومنانه طرح بخشش ایرانیان کمیته امداد امام خمینی شهرستان نهاوند طرح بخشش ایرانیان توزیع شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۲۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مسئول مرکز خیریه و موکب جان نثاران حضرت زهرا (س) گفت: ارزش هر بسته معیشتی بیش از هفت میلیون ریال و شامل مواد غذایی اولیه مورد نیاز خانوار‌ها همچون برنج، ماکارانی، روغن، رب گوجه، و لپه است.

خادمی افزود:  برای تهیه این اقلام بیش از ۷۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی گفت: این مرکز همچنین تعدادی لوازم خانگی شامل تشک، پتو، آرام پز، چینی آلات و چمدان را به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال بین زوج‌های نیازمند و خانواده‌های کم برخوردار توزیع کرده است.

مسئول مرکز خیریه و موکب جان نثاران حضرت زهرا (س) گفت: همه هزینه‌ها توسط خیران تامین و پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • ۲۰ استان و ۱۱۰ شهرستان متأثر از بارش‌ها و سیلاب بهاری / بهره‌مندی ۳۲۰۰ نفر از خدمات امدادی
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • هر شانه تخم مرغ چند؟
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم