Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-30@06:34:48 GMT

محور سنقر - بیستون تا سه سال دیگر چهارخطه می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۲۲۵۷

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، مسعود شریفی با اشاره به شروع چهار خطه کردن محور سنقر- بیستون از سال ۱۳۹۴، گفت: این محور ۲ شهر مهم استان را به هم متصل می‌کند و ارتقای کیفیت این مسیر مطالبه به حق مردم این شهرها است.

وی افزود: با توجه به لزوم ارتقا کیفیت جاده این مسیر، چهار خطه کردن این محور ۶۰ کیلومتری از چهار سال پیش در دستور کار قرار گرفته و عملیات اجرایی در ۱۵ کیلومتر از این مسیر انجام و یا در دست اقدام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: اکنون از این مسیر ۱۵ کیلومتری، پنج کیلومتر آن زیربار رفته و عملیات اجرایی در ۱۰ کیلومتر دیگر آن در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه از سخت‌ترین بخش مسیر آغاز شده گفت: عملیات چهارخطه کردن این محور از محدوده گردنه "مله ماس" آغاز شده که بخش سخت کار محسوب می شود و هم اکنون ۸۰ درصد عملیات کوه‌بُری انجام شده است.

شریفی تصریح کرد: عملیات چهارخطه کردن مسیر به این شکل است که یک محور ۲ بانده در کنار محور فعلی احداث می‌شود.

وی در خصوص زمان پایان اجرای این پروژه گفت: اگر اعتبارات مناسب و به موقع باشد و شرایط جوی هم مشکل ساز نشود، می توانیم پروژه را ظرف سه سال آینده تحویل دهیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: چهار خطه محور سنقر بیستون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۲۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، سید علیرضا رسولی گفت: در ادامه هدایت آب‌های سطحی محله امامشهر و نهایتاً خیابان شهید شریف موضوع هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد تا بعد از سه راهی استقلال در بلوار جمهوری، روز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شد.

وی ضمن تأکید بر حساسیت این فاز از طرح، گفت: به دلیل وجود تأسیسات متعدد زیربنایی در این محور، همچنین ترافیک این چهارراه، این پروژه با دقت بیشتر انجام خواهد شد و انشاالله با حوصله و همراهی همشهریان این مهم طی ۲۰ روز آینده نهایی خواهد شد.

مدیر منطقه یک شهرداری یزد افزود: طول اجرای لوله گذاری در این مرحله ۳۵۰ متر و با دو خط لوله ۶۰۰ کاروگیت؛ پس از حفاری و تثبیت بستر و بتن ریزی انجام می‌شود.

رسولی با اشاره به ضرورت اجرای این طرح، ادامه داد: بر اساس شیب طبیعی زمین، بخشی از روان آب‌های بالادست از منطقه چهار شهرداری وارد این منطقه می‌شود که باید با کنترل مسیر حرکت آن، مشکلات حاصل از این مساله را کاست.

دیگر خبرها

  • انجام عملیات راه‌سازی محورهای مختلف استان/۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • محور یزد - دربید همچنان مسدود است/تخریب ۳ کیلومتر در بارندگی ها
  • اتمام عملیات باند شرقی کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان
  • چهارخطه شدن ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد
  • جایگزینی بیش از ۲ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده‌های مازندران
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال چهارخطه می شود