Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجموعه پوستر نمایشگاهی «نجم‌المقاومه» با نگاه به شخصیت سپهبد شهید سلیمانی به مناسبت روز جهانی قدس در کرمان رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ظهر امروز مجموعه پوستر نمایشگاهی《نجم المقاومه》با نگاه فراملی به شخصیت سپهبد شهید سلیمانی به مناسبت روز جهانی قدس رونمایی شد.

بذرافشان معاون حوزه هنری کرمان در حاشیه افتتاح نمایشگاه اظهار داشت: مجموعه پوستر نمایشگاهی «نجم‌المقاومه» دایر شده که با نگاه فراملی به خط مقاومت، تأثیر حاج قاسم در جریان مقاومت و شکل‌گیری مقاومت طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: هر کدام از این پیج‌های نمایشگاه به‌عنوان نماد یکی از حوزه‌های مقاومت از جمله حوزه فاطمیون، حوزه زینبیون، مقاومت سوریه و بخش‌های دیگری که در جریان مقاومت فعال هستند.

معاون حوزه هنری کرمان تصریح کرد: طراح گرافیست این مجموعه امین زادتقی است و با مشارکت روابط عمومی مس سرچشمه، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و حوزه هنری دایر شده است که بعد از رونمایی در فضای مجازی هم منتشر می‌شود.

بذرافشان عنوان داشت: از ابتدای سال 99 یک سری مجموعه نمایشگاهی در حوزه هنری شروع کردیم که اولین مجموعه «فقط برای خدا» بود که با نگاه به سیره و سلوک رفتاری حاج قاسم طراحی شد که در فضای مجازی با استقبال خیلی خوبی رو‌به‌رو شد.

وی خاطرنشان کرد: این مجموعه هم برای روز قدس طراحی شده و برای سالروز ارتحال امام خمینی (ره) مجموعه نمایشگاهی، در خصوص شخصیت و سیره رفتاری امام طراحی خواهد شد.

انتهای پیام/80016/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: نمایشگاه مقاومت روز قدس حاج قاسم مجموعه پوستر نمایشگاهی حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۲۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از جبهه جدید مقاومت + فیلم

مقاومت اسلامی بحرین (گردان‌های الاشتر) اعلام کرد هفته گذشته در جریان حمله پهپادی خود، مقر شرکت حمل و نقل زمینی «تراک نت» رژیم صهیونیستی در بندر ام الرشراش (ایلات) را در سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده‌اند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • رونمایی از جبهه جدید مقاومت + فیلم
  • از پوستر رویداد ملی «وعده صادق در آئینه هنر» رونمایی شد
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • مجموعه «نون خ ۵» از نگاه مردم
  • پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد
  • رونمایی از پوستر پرسپولیس و سپاهان برای بازی امشب
  • رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • رونمایی از پوستر رویداد ملی وعده صادق در آئینه هنر