Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی به مناسبت روز جهانی قدس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت، نسل جوان امروز فلسطین را از نسل‌های قبل از خود بیدارتر و هوشیارتر و برای استیفای حقوقش مصمم‌تر دانست. تاریخ انتشار: 15:52 - 01 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۲۸۹۰

خبرگزاری میزان - طبق اعلام آستان نیوز، تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی به مناسبت روز جهانی قدس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت، نسل جوان امروز فلسطین را از نسل‌های قبل از خود بیدارتر و هوشیارتر و برای استیفای حقوقش مصمم‌تر دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی به مناسبت روز جهانی قدس به این شرح است:

بیشتر بخوانید: برای مطالعه آخرین خبرها از آستان قدس رضوی اینجا کلیک کنید

بسم الله الرحمن الرحیم

۴۱ سال پس از ابتکار تاریخی امام بزرگوارمان در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌نام نامیِ قدس شریف، آرمان حمایت از مظلومان به‌ویژه مظلومان فلسطین همچنان زنده و پرطراوت است.

روز قدس امسال البته با یک حسرت نیز همراه است و آن، جای خالی فرمانده رشید سپاه قدس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است؛ هم‌او که در آخرین مکتوباتش خطاب به مجاهدان فلسطینی نوشت: «فجر پیروزی به یاری پروردگار نزدیک خواهد بود زنگ مرگ صهیونیست‌های متجاوز به صدا درآمده است. امیدواریم که خداوند به ما توفیق حضور در کنار شما را بدهد و ما را به آرزویمان در شهادت در راه فلسطین برساند».

حاج قاسم به آرزوی شهادت در این راه نورانی رسید و به توفیق الهی تحقق آرزوی دیگر او یعنی آزادی قدس شریف نیز نزدیک خواهد بود.

بر خلاف میل مستکبران و سازشگران، نسل جوان امروز فلسطین از نسل‌های قبل از خود بیدارتر و هوشیارتر و برای استیفای حقوقش مصمم‌تر است.

ناامن کردن کرانه باختری برای اشغالگران، مقاومت در مقابل طرح ننگین و حماقت‌آمیز معامله قرن و از همه شوق‌انگیزتر ایستادگی جانانه جوانان فلسطینی در غزه، دژ فعال مقاومت با وجود محاصره چندین ساله زمینی، هوایی و دریایی و اِعمال شکنجه دائمی علیه مردم به جرم نفروختن خاک و غیرت و شرافتشان، نمونه‌هایی آشکار از این عزم راسخ و بیداری اسلامی و نویدبخش آینده‌ای روشن و دست‌یافتنی است. همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: آرمان مقدس آزادی قدس شریف و مبارزه با اشغالگران ستمگر و غاصب همواره دستور کار جوانان مومن و انقلابی خواهد بود.

اینک در آستانه روز جهانی قدس و در شرایط شیوع بیماری کرونا تمامی ملت‌های آزاده جهان و خصوصا ملت غیور ایران اسلامی با گرامیداشت یاد بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران و شهدای جبهه مقاومت به خصوص سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی، ابو مهدی المهندس و شهدای جبهه مقاومت در روز جهانی قدس به سخنان، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیه الله خامنه‌ای گوش جان خواهیم سپرد.

سنصلی فی القدس بحول الله و توفیقه. انهم یرونه بعیداً و نریه قریباً.

احمد مروی

تولیت آستان قدس رضوی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا تولیت آستان قدس رضوی آستان قدس رضوی شهید حاج قاسم سلیمانی تولیت آستان قدس رضوی شهدای جبهه مقاومت روز جهانی قدس مناسبت روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۲۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیاهپوشی حرم امام رضا (ع) به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) ششمین امام معصوم شیعیان، بارگاه منور رضوی در سوگ آن امام همام سیاهپوش شد.

به همین مناسبت پرچم گنبد و پوش ضریح به رنگ سیاه درآمده و کتیبه‌های مشکی رنگ حاوی عبارت‌هایی در سوگ شهادت آن حضرت در صحن‌های مختلف حرم نصب شده است.

کتیبه‌های مشکی رنگ با عباراتی مانند یا صادق آل محمد (ص)، در صحن‌های مختلف حرم مطهر رضوی جلوه نمایی می‌کند.

دیگر خبرها

  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • طرح گرافیکی باشگاه بایرن مونیخ به مناسبت روز جهانی «جنگ ستارگان» / عکس
  • پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مناسبت روز جهانی ماما
  • سیاهپوشی حرم امام رضا (ع) به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • حزب‌الله: قدرت مقاومت فراتر از آن است که به نمایش گذاشته است
  • شیخ نعیم قاسم: دشمن قدرت حزب‌الله را دست‌کم نگیرد
  • بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت
  • موزه آستان قدس رضوی نفائسی مرتبط با امام صادق(ع) در خود دارد /به جامانده از صادق آل محمد(ع)
  • پیام تبریک بانک سرمایه به مناسبت دهه فجر
  • «مهر» در «فرانچایز ایران»