Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@13:02:54 GMT

بازدید سرپرست باشگاه پرسپولیس از ورزشگاه شهید کاظمی

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۲۴۹۶

بازدید سرپرست باشگاه پرسپولیس از ورزشگاه شهید کاظمی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، با توجه به شروع مجدد تمرینات تیم برای حضور در لیگ برتر، ظهر امروز پنجشنبه مهدی رسول‌پناه به همراه حسین خبیری معاون اجرایی و رضا یلوه معاون اقتصادی باشگاه در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شده و از آخرین وضعیت بخش‌های مختلف ورزشگاه مطلع شدند.

سرپرست باشگاه علاوه بر بازدید از تمام بخش‌های ورزشگاه، در جریان چگونگی ضدعفونی شدن و رعایت نکات بهداشتی پیش از شروع تمرینات قرار گرفت و از تونل مخصوص ضدعفونی نیز دیدن کرد و توصیه‌های لازم را به معاون اجرایی و مدیر مجموعه منتقل کرد تا با شروع تمرینات همه قسمت‌های ورزشگاه آماده خدمت‌رسانی به اعضای تیم و کادر فنی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از موارد مدنظر رسول‌پناه برای ورزشگاه شهید کاظمی، طرح توسعه این ورزشگاه است که در همین زمینه به خبیری، معاون اجرایی باشگاه ماموریت داد تا پس از همکاری با مشاوران و مهندسان مربوطه، توسعه امکانات ورزشی مجموعه و همچنین سکوهای تماشاگران را بررسی کرده و نتیجه را گزارش دهد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان بازدید خود از مجموعه ورزشی شهید کاظمی، از زحمات عوامل اجرایی و پرسنل این مجموعه تشکر کرد.

کد خبر 4931633

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس مهدی رسول پناه ورزشگاه شهید کاظمی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا والیبال فدراسیون کشتی باشگاه پرسپولیس لیگ برتر والیبال وزارت ورزش و جوانان سردار آزمون فدراسیون والیبال فوتسال فدراسیون فوتبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا شهید کاظمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۲۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند برای بازگشت به دروازه پرسپولیس آماده شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس پس از چند هفته غیبت در تمرینات، از چند روز پیش با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان / کدام بازیکنان غایب هستند؟

اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس روز گذشته در نشست خبری در واکنش به سؤالی درباره بیرانوند گفت:‌ «هیچ ضمانتی نیست که او بتواند بازی کند یا نه. روزانه بیرانوند را تحت‌نظر داریم. یکسری تمرینات داریم و امروز هم تمرینی خواهیم کرد و در آخر باید بررسی کنیم که او می‌تواند خودش را به بازی فردا برساند یا خیر».

این دروازه‌بان که در طول هفته تمرینات تخصصی خود را زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس دنبال می‌کرد، روز گذشته (سه‌شنبه) در بخشی از تمرینات همراه با سایر دروازه‌بان‌های پرسپولیس تمرینات جدی‌تری را دنبال کرد تا برای بازی با سپاهان محک بخورد.

شنیده می‌شود علیرضا بیرانوند تا حد زیادی آماده بازگشت به دروازه پرسپولیس شده و اینکه در دیدار با سپاهان در دروازه پرسپولیس قرار بگیرد یا خیر به تصمیم نهایی اوسمار و خودش بستگی دارد. با این شرایط احتمال حضور این سنگربان در دیدار امروز در دروازه پرسپولیس وجود دارد.

دیدار پرسپولیس و سپاهان، ساعت ۱۹:۳۰ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229141 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • بازدید پولادگر از اردوی تیم ملی پاراکانو
  • بیرانوند برای بازگشت به دروازه پرسپولیس آماده شد
  • سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • بازسازی ورزشگاه آزادی به کجا رسید؟
  • معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر
  • طرح‌های توانمندسازی زنان سرپرست خانوار