Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از کارمندان عوارضی قزوین گفت: پیمانکار جدید اداره راهداری قزوین می گوید که از ابتدای سال ۹۹ هیچ گونه تعهدی نسبت به جذب پرسنل عوارضی ندارد و این به نوعی به معنای سردرگمی و اخراج است.

یکی از کارمندان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: کارکنان این اداره چند روز پیش به خاطر بلاتکلیفی از وضعیت کاری خود پس از الکترونیکی شدن عوارضی‌ها و سنوات مقابل استانداری تجمع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارمند عوارضی بیان کرد: مشکلات ما از اسفندماه ۹۷ همزمان با الکترونیکی شدن عوارضی‌ها آغاز شد، البته مسئولان طبق تفاهم نامه‌ها و مسئولیت اجتماعی به دنبال عدم آسیب به پرسنل بودند و از ابتدای تیرماه ۹۸ طبق یک تقسیم بندی ۷۰ درصد از پرسنل به شرکت راهداری و ۳۰ درصد نیز به شرکت سپندار ارجاع شدند که جذب در بخش راهداری تحقق پیدا کرد.
وی افزود: شرکت ملی آزاد راه تمام کارمندان را با همان حق و حقوق به شرکت راه و ترابری تحویل داد، اما بعد از الکترونیکی شدن عوارضی از ۲۸ اسفند ماه تمام پرسنل بیکار شدند اکنون شرکت راه و ترابری هم تصمیم دارد پرسنل را با هر سابقه‌ای بدون در نظر گرفتن سنوات تحویل یک شرکت پیمانکاری دهد.
کارمند عوارضی قزوین اظهار کرد: پس از پیگیری‌های مختلف، ملاقات با وزیر و جواب نگرفتن نیمی از پرسنل را برای قرارداد فراخواندند و به همین دلیل هیچ کس حاضر به امضای قرارداد نشد.
وی خاطرنشان کرد: تعداد نفرات در ابتدای واگذاری ۵۹ نفر بود که ۶ نفر تا اسفندماه تسویه کردند و سه نفر از ۵۳ نفر باقیمانده در فروردین ماه تسویه کرده و اکنون ۴۸ نفر بلاتکلیف هستند.
این کارمند عوارضی بیان کرد: متاسفانه شرکت سپندار (سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراهی) به عنوان طرف قرارداد شرکت دولتی ساخت و توسعه که از مجموعه وزارت راه وشهرسازی است و باید ۳۰ درصد از پرسنل عوارضی‌های دولتی را ساماندهی می‌کرد همواره به دنبال تنبیه سفید برای پرسنل بوده و به هرنحوی خواستار تسویه با پرسنل است.
وی تاکید کرد: اکنون پیمانکار جدید (شرکت سپندار پرسنل) عنوان کرده که از ابتدای سال ۹۹ هیچ گونه تعهدی نسبت به جذب پرسنل عوارضی ندارد و این به نوعی به معنای سردرگمی و اخراج است و متاسفانه گزارشاتی که درباره پرسنل عوارضی برای وزیر ارسال می‌شود ضد و نقیض و به دور از واقعیت است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اداره راهداری و حمل و نقل قزوین خصوصی سازی پرداخت الکترونیکی عوارض الکترونیکی شدن عوارضی پرسنل عوارضی عوارضی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۲۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض پناهجویان افغانستانی در اندونزی

برخی از پناهجویان افغانستانی در «جاکارتا» پایتخت اندونزی با برپایی تجمع در برابر دفتر کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل نسبت به سرگردانی و بلاتکلیفی چندساله‌شان در این کشور، دست به اعتراض زدند و خواستار حمایت این نهاد برای اسکان در کشورهای دیگر شدند.

خیابان‌های شهرهای مختلف اندونزی در سال‌های اخیر شاهد تجمعات و اعتراضات بسیاری از سوی پناهجویان افغانستانی بوده است.

بسیاری از پناهجویان افغانستانی، بیش از ۱۰ سال است که به اندونزی آمده‌اند با این حال پس از گذشت این مدت، جز سرگردانی و بلاتکلیفی چیزی عایدشان نشده است.

گفته می‌شود بیشتر این پناهجویان خواستار ورود نهادهای بین‌المللی به موضوع و کمک به انتقال آنها به کشور ثالث هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • کمترین پیشرفت را تا کنون در طرح نهضت ملی مسکن لرستان داشته‌ایم
  • دفاع از مردم حق و وظیفه شوراها است
  • شروع طوفانی هفته دوم معاملات برق در بورس انرژی
  • شروع طوفانی معاملات برق؛ جهش ۶۸۴ میلیارد ریالی در بورس انرژی
  • اعتراض پناهجویان افغانستانی در اندونزی
  • برخورد با انشعاب‌های غیر مجاز آب در شوشتر
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی در صنعت دریا
  • ایمنی هوانوردی در ایران در حد استاندارهای جهانی است