Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن عاشوری سرمربی خوشه طلایی گفت: متأسفانه آن‌هایی که می‌خواستند فوتبال تعطیل شود هر بهانه‌ای را دستاویز قرار می‌دادند که این اصلاً چهره خوشی نداشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محسن عاشوری ، سرمربی خوشه طلایی که تیمش یکی از نامزد‌های صعود به لیگ برتر است از تصمیم سازمان لیگ مبنی بر آغاز دوباره بازی‌های لیگ استقبال کرد و در این‌باره گفت:

شاید برخی بگویند، چون تیم ما داعیه صعود به لیگ برتر را دارد از برگزاری دوباره بازی‌ها خوشحال شده، اما یقین بدانید فقط به این خاطر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در ادامه بازی‌ها همه تلاش خودمان را برای موفقیت انجام می‌دهیم، اما فوتبال است و هزار و یک اتفاق و شاید به لیگ برتر صعود نکنیم. آغاز دوباره بازی‌ها شادی و نشاط را دوباره به جامعه برمی‌گرداند و بدین معنی است که ما می‌خواهیم در مسیر مبارزه با کرونا گام برداریم. در صورتی که اگر بازی‌های لیگ تعطیل می‌شد بدین معنی بود که در برابر این ویروس تسلیم شده‌ایم. به همین خاطر بر این عقیده‌ام تصمیم سازمان لیگ برای برگزاری بازی‌ها بهترین تصمیم بود.

محسن عاشوری بازیکن اسبق تیم پرسپولیس و تیم ملی ادامه داد:

در عصر ارتباطات و هزاره سوم چیزی برای پنهان شدن وجود ندارد. برخی حرف‌ها برای تعطیلی بازی‌های لیگ به خاطر کرونا نبود. وقتی همه فعالیت‌ها البته در سایه رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سر گرفته شده است چرا باید فوتبال تعطیل می‌شد؟ متأسفانه آن‌هایی که می‌خواستند فوتبال تعطیل شود هر بهانه‌ای را دستاویز قرار می‌دادند که این اصلاً چهره خوشی نداشت. بهتر است وقتی می‌خواهیم در فوتبال حرفی بزنیم و تصمیمی را تعمیم بدهیم فقط نفع خود را لحاظ نکنیم.

محسن عاشوری گفت:

یقین بدانید اگر تیم خوشه طلایی امروز در موقعیت صعود به لیگ برتر قرار نداشت هم همین حرف را می‌زدم. چون من زمانی می‌توانم از حضور در فوتبال نفع ببرم که فوتبال برقرار باشد و براساس نظم و ترتیب پیش‌رو د. برخی کشور‌ها البته لیگ خود را تعطیل کردند و صدرنشین را قهرمان معرفی کردند که این اصلاً چهره خوشی نداشت و به طور حتم برای تیمی که جام گرفته هم مزه نداشت. اتفاقات فوتبال باید درون زمین رخ دهد و در مستطیل سبز برای فوتبال تصمیم گرفته شود. در غیر این صورت بهترین اتفاقات برای تیم‌های موفق هیچ شیرینی و حلاوتی نخواهد داشت. ما فوتبالی‌ها باید در کنار هم باشیم و از حقوق یکدیگر دفاع کنیم و نه اینکه علیه هم باشیم.

خبرورزشی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سرمربی خوشه طلایی خوشه طلایی ساوه سرمربی خوشه طلایی لیگ یک محسن عاشوری محسن عاشوری لیگ برتر بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۳۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند

بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: درست است که یکسری از هواداران پرسپولیس علیه من شعار سر دادند ولی در قلب من هستند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رامین رضاییان پس از تساوی بدون گل سپاهان اصفهان مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال، گفت: کاری به بازی ندارم و آمده‌ام حرف دیگری بزنم. یاد گرفته‌ام شرافتمندانه زندگی کنم. یکسری از هواداران پرسپولیس در یک قسمت از ورزشگاه از من دلخور بودند و شعارهایی می‌دادند ولی بدانند همیشه در قلب من هستند. درک می‌کنم نسبت به تیم‌شان تعصب داشته باشند و عاشقانه پرسپولیس را دنبال کنند. هر چیزی به من بگویند در قلب من هستند و دوست‌شان دارم. مردم این روزها آنقدر دغدغه دارند که اگر در استادیوم خالی می‌شوند، امیدوارم حال دل‌شان خوب شود. بازی قشنگی بود و من با جان و دل برای تیمم بازی کردم.

جدول لیگ برتر|همه چیز به کام استقلال؛قعر در دست خوزستانی‌ها!

وی در مورد اینکه انتظار بازی بهتری از پرسپولیس و سپاهان می‌رفت، تصریح کرد: فوتبال است و بازی بدی نبود.

بازیکن سپاهان اصفهان در واکنش به اظهارات رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس که مدعی بود سپاهانی‌ها وقت تلف می‌کردند، گفت: نه اینطور نبود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • حجازی: امیدوارم نام استقلال همان استقلال بماند/ به خاطر پیشنهاد سرپرستی بی درنگ به تهران آمدم+ فیلم
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد
  • کرمانی‌مقدم: بازی پرسپولیس و سپاهان خسته‌کننده و بی‌روح بود
  • پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان شکایت می کند
  • سپاهان وقت تلف کرد؟ رضاییان: مخالف این داستانم
  • کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان هوادار
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند