Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای را صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

تنها راه نجات قدس شریف، مبارزه و مقاومت است و دیگر راه‌ها بی سرانجام و عقیم است. امام خامنه ای (مد ظله العالی)

بیش از نیم قرن است که از تجاوز و اشغالگری رژیم اسرائیل به شکل سازمان یافته در مقابل سکوت نهادهای بین المللی می‌گذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسرائیل نماد یک رژیم جعلی است که بر بستر انواع تجاوزات و بداخلاقی‌ها و قانون شکنی ها شکل گرفته است.

امروز معامله قرن و طرح الحاق کرانه باختری و تغییر پایتخت اشغالگران به قدس شریف اگرچه اوج وقاحت و نیت واقعی صهیونیست‌ها برای حذف موجودیت فلسطین و هویت زدایی از این سرزمین را آشکار کرده است اما به هیچ وجه موضع جدیدی نیست و از ابتدای اشغالگری هدف همین بوده است که در این برهه از زمان از زبان ارباب جنایت کار خود رسماً بیان گردید.

امسال تقارن روز جهانی قدس روزی که نماد مبارزه با ظلم و اشغالگری است با روز سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان که نماد مقاومت، ایثار و ازخودگذشتگی است بیانگر پیوند آرمان قدس شریف با ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی است.

ملت شریف و انقلابی ایران همانگونه که در دوران دفاع مقدس گوش به فرمان امام رضوان الله تعالی علیه حماسه فتح خرمشهر را آفریده اند. امروز جوانان انقلابی با ایمان و خودباوری تبعیت و پیروی از منویات امام جامعه را سرلوحه امور خویش قرار داده و تا آزادی و فتح قدس شریف، گوش به فرمان رهبر خود می‌باشند.

اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس ضمن ابراز انزجار از تحریم‌های صورت گرفته از سوی برخی از کشورهای غربی علیه حزب الله لبنان و اعلام طرح معامله قرن از سوی آمریکا و اعمال سایر فشارها به صورت سازمان یافته و بین المللی که با هدف مشخص تضعیف مقاومت و پایداری انجام می‌پذیرد، بر عهد و میثاق مجدد با آرمان‌های بنیان گذار روز جهانی قدس (امام خمینی قدس سره) در دفاع از ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین و وفاداری به آرمان‌های آزادی قدس شریف تاکید می‌نماید و بر ضرورت و حفظ وحدت و همدلی راهبردی تمام گروه‌های فلسطینی برای مقابله با نقشه‌های شوم رژیم صهیونیستی تاکید می‌ورزیم و اعلام می‌داریم تا آزادی کامل قدس شریف در کنار ملت مظلوم و مقاوم فلسطین ایستاده ایم.

در این راستا از امت حزب الله، مؤمن و انقلابی دعوت می‌نمائیم، روز جهانی قدس رأس ساعت ۱۲ ظهر همگی گوش جان بسپاریم به بیانات گوهر بار امام جامعه، حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی)، به امید آزادی قدس شریف.

کد خبر 4931566

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی روز قدس 99 مشهد ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد گرگان قزوین شب قدر شیوع کرونا بیرجند ایلام کمک به نیازمندان مواسات روز قدس روابط عمومی روز جهانی قدس قدس شریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۳۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی

  روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان، مجتبی میرحسینی با حضور در منزل فرزند شهید سید محمد تقی حسینی طباطبایی که نقش مهمی در اتحاد شیعه و سنی و انتشار پیام نهضت اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) در سیستان داشت، دیدار و گفتگو نمود.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان گفت: این شهيد والا مقام اولين كسی بود كه طرح عدم كفايت بنی صدر را امضا و مطرح کرد و به عنوان یکی از پیروان واقعی امام خمینی (ره) و به همراه یارانش چون شهید بهشتی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  که از دوران تحصیل در مشهد با او آشنا بود، خدمات قابل توجهی به منطقه و کشور ارائه کرد.

 شهید سید محمد تقی حسینی طباطبایی در منطقه، پایگاه مستحکمی برای مبارزین و کسانی که از سوی رژیم به این استان تبعید می‌شدند خصوصا مرحوم آیت الله طالقانی، حضرت آیت الله خزعلی عضو شورای نگهبان،  آیت الله صلواتی از مدرسان حوزه علمیه قم،  مرحوم حجت الاسلام و المسلمین ایزدی نجف‌آبادی امام جمعه نجف‌آباد و حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی از علمای رفسنجان بود. 
 
 آن شهید در جریان پیروزی انقلاب اسلامی اقدام به تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و کمیته انقلاب اسلامی و دادگاه انقلاب اسلامی کرد.  

 وی در سال ۱۳۵۹ به‌عنوان کاندیدای مجلس شورای اسلامی مطرح شد و به مجلس راه یافت و در سنگر مجلس یکی از چهره‌های صدیق و پیرو خط امام بود و در یکی از سخنرانی قبل از دستور مجلس ایشان در رابطه با توصیف امام راحل گفت: «وجود این رهبر عظیم‌الشأن معجزه تاریخ است». 

 شهید سید محمد تقی حسینی طباطبایی سرانجام در میدان مبارزه با خطوط انحرافی و ضدانقلاب در هفتم تیرماه سال ۶۰ به‌همراه شهید آیت الله بهشتی و بیش از هفتاد و دو تن از بهترین یاران امام و انقلاب اسلامی، در فاجعه جانسوز انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی به‌دست یکی از منافقان به شهادت رسید و روح مطهرش در جوار کبریا به لقاء الله رسید، مزار شریفش در شهرستان زابل در جوار شهداء جنگ تحمیلی محل زیارت عاشقان و دلباختگان امام و انقلاب است.
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • پیام برادران انصاری در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • تسلیت اخوان انصاری در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • در نشر و انتقال آرمان‌های انقلاب دچار ضعف هستیم
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • جامعه المصطفی، بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب است
  • سرفصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • هر مدرسه علمیه، اردوگاه امام زمان(عج) است/ جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی