Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@11:51:28 GMT

شهریار|‌کشف ۳۰ خودروی احتکارشده در یک ویلا

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۳۲۴۳

شهریار|‌کشف ۳۰ خودروی احتکارشده در یک ویلا

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف ۳۰ دستگاه خودرو احتکار شده از یک ویلای مسکونی در شهریار خبر داد. ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار محسن خانچرلی از کشف 30 دستگاه خودرو از یک خانه ویلایی در شهریار خبر داد و اظهار کرد: در پی بروز نوسانات چند روز اخیر بازار خودرو و سوءاستفاده عده‌ای از وضعیت موجود، شناسایی عوامل آن در دستور کار مأموران پلیس امنیت غرب استان تهران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: در همین راستا روز گذشته، با دریافت خبری مبنی بر اینکه مالک یک واحد مسکونی ویلایی در اطراف شهریار اقدام به دپو و احتکار تعداد قابل توجهی از انواع خودروهای ایرانی در منزل شخصی خود کرده است، مأموران رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه تحقیقات پلیسی نشان از صحت خبر داشت، گفت: با هماهنگی قضائی روز گذشته مأموران در بازرسی از محل مذکور موفق شدند، 30 دستگاه خودرو داخلی شامل پنج دستگاه ساینا، چهار دستگاه کوئیک و 21 دستگاه پراید را کشف و مالک منزل را نیز به اتهام احتکار خودرو دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی خودروهای مکشوفه حدود 180 میلیارد ریال برآورد شده، خاطرنشان کرد: متهم پس از تحقیقات اولیه به مرجع قضائی معرفی شد.

انبار 30 میلیاردی احتکار خودرو در شیراز کشف شدانبار 38 میلیاردی احتکار خودرو در کازرون لو رفت!

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ایران خودرو پلیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ایران خودرو پلیس گروه خودروسازی سایپا ایران خودرو عملیات پلیس کشفیات پلیس کشفیات پلیس احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۳۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،رئیس پلیس راه بم _ زاهدان گفت: یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با پایه شبکه برق در محل پارکینگ استقبال، ورودی شهر بم به سمت بلوار خلیج فارس برخورد کرد.

سروان نعیم مفلحی افزود: دربرخورد این خودروی سواری دو نفرکشته و چهار مجروح بر جای گذاشت.

وی با اشاره به مجروحیت چهار و مرگ دو نفر(مادر و فرزند خردسالش) در این حادثه رانندگی، گفت: علت حادثه عدم توانایی راننده در کنترل خودرو بوده است.

 رئیس پلیس راه بم_ زاهدان به رانندگان توصیه کرد که با سرعت مجاز و مطمئنه و توجه کامل به جلو رانندگی کنند تا شاهد وقوع حوادث تلخ جاده‌ای نباشیم.

دیگر خبرها

  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • کشف ۱۳۰ میلیاردی دستگاه‌های آزمایشگاهی قاچاق
  • ۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد
  • کشف ۴۷ ماینر در یک مزرعه پرورش قارچ!
  • ۴۷دستگاه ماینر در یک مزرعه پرورش قارچ در فاروج کشف شد
  • پاتک پلیس امنیت به یک شرکت هرمی در شهریار/۲۸ نفر دستگیر شدند
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق
  • رهاسازی چند خودروی گرفتار در گل و لای بزرگراه شهید خرازی تهران