Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کل شورای عالی امنیت ملی ایران در پیام خود به دولت، ملت و مقاومت در لبنان به مناسبت سالگرد آزادسازی جنوب این کشور بر نقش مقاومت و حزب‌الله در دفاع از لبنان و کوتاه کردن دست صهیونیست‌ها تأکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «علی شمخانی» دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران به مناسبت سالگرد آزادسازی جنوب لبنان (۲۵ می ۲۰۰۰) پیامی ویژه برای دولت، ملت و مقاومت در لبنان فرستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس گزراش وبگاه «العهد»، شمخانی در پیام عید مقاومت و آزادسازی جنوبی لبنان از لوث رژیم صهیونیستی توسط مجاهدان مقاومت را تبریک گفت.

شمخانی ضمن اعلام اینکه سالروز آزادسازی جنوب لبنان با سالروز آزادسازی خرمشهر همراه شده، افزود، قدرت ایمان و عقیده قادر به نابودی توطئه‌های شیاطین متکبر است.

وی ادامه داد: امروز توانایی مقاومت اسلامی فلسطین با تحقق توازن قوی علیه رژیم صهیونیستی در منطقه آشکار شده، موضوعی که به وضوح در آزادسازی جنوب لبنان در سال ۲۰۰۰ تا شکست صهیونیست‌ها در جنگ ۳۳ روزه در سال ۲۰۰۶ و در مقابله با توطئه‌های صهیونیستی-تکفیری نمودار شد؛ قدرت مقاومت روز به روز بیشتر می‌شود.

شمخانی تأکید کرد: شکی نیست که حزب‌الله قوی‌ترین حامی برای امنیت لبنان و دژی است که در مقابل طمع و حرص رژیم صهیونیستی به این کشور ایستاده است همانگونه که ایستادن حزب‌الله در کنار جبهه مقاومت در خط مقدم، شبح تروریست تکفیری-عبری-آمریکایی را از منطقه و جهان دور کرد.

وی سپس تصریح کرد، اگر این فداکاری‌های نبود «ویروس تروریستی داعش» و جریان سلفی-تکفیری اروپا را در برگرفته و قاره سبز را به ویرانه تبدیل کرده بود اتفاقی که برای حلب، تدمر، موصل و فلوجه رخ داده است.

شمخانی در ادامه یادی از فرماندهان مقاومت مانند شهید «قاسم سلیمانی»، شهید «عماد مغنیه» و شهید «مصطفی بدرالدین» کرد و گفت، این افراد زندگی خود را در راه مقاومت و تضمین آرامش برای ملت‌های منطقه و جهان دادند.

وی در پایان تأکید کرد، جمهوری اسلامی و ایران در حمایت از جبهه مقاومت و مسأله فلسطین ثابت قدم است و در مقابل فشارهای نظام تروریستی آمریکا به عنوان بزرگترین حامی رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسلیم نمی‌شود.

منبع: دانا

کلیدواژه: آزادسازی جنوب حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۳۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه حزب الله لبنان درباره حمله موشکی به میرون

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ در این بیانیه آمده: در حمایت از مقاومت و ملت قهرمان فلسطین در نوار غزه و در پاسخ به تعرض دشمن صهیونیستی به مناطق مسکونی جنوب لبنان به ویژه در شهرک‌های «القوزح»، «مرکبا» و «صربین»، رزمندگان مقاومت اسلامی شهرک صهیونیستی «میرون» و شهرک‌های اطراف آن را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.
شب گذشته، هواپیما‌های جنگی رژیم صهیونیستی، خانه‌ای را در شهرک «صربین» در جنوب لبنان بمباران کردند. در این حمله، دست کم ۹ نفر زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است. دو نفر از زخمی‌های این حمله، آوارگان سوری ساکن این شهرک هستند.

دیگر خبرها

  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • ببینید | مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • شلیک ۱۵ موشک از لبنان به الجلیل غربی
  • حمله حزب‌الله لبنان به ساختمان محل استقرار نظامیان صهیونیست
  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی
  • حمله موشکی حزب الله لبنان به میرون
  • بیانیه حزب الله لبنان درباره حمله موشکی به میرون
  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقرهای نظامی صهیونیستی
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل
  • حزب‌الله لبنان: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل چراغ سبز حمله به رفح است