Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولو گفت: اسامی مذهبی در سال گذشته در صدر نامگذاری نوزادان گلستانی در سال ۹۸ قرار دارد.

«ابوبکر دولو» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: اسامی مذهبی در سال گذشته در صدر نامگذاری نوزادان گلستانی در سال 98 قرار دارد.

 

مدیرکل ثبت احوال استان گلستان با اشاره به بیشترین فراوانی نام پسر و دختر استان گلستان در سال 98 گفت: در سال گذشته  فاطمه، حلما، مرسانا، زهرا، یسنا، مروه، آسنا، اسرا، سدنا و فاطمه الزهرا بیشترین فراوانی نام دخترانی است که در سال گذشته خانواده های گلستانی برای نوزادان خود برگزیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دولو بیان کرد: همچنین محمد، امیرعلی، علی، امیر حسین، محمد امین، محمدطاها، ابوالفضل، محمدرضا، حسین و ماهان 10 اسم برگزیده خانواده های گلستانی برای نوزادانی بود که در سال 98 به دنیا آمدند.

 

وی متذکر شد: جمعیت واجدین شرایط کارت هوشمند ملی دراستان گلستان(افراد بالای 15 سال) در سال گذشته  یک میلیون و 419 هزار و 350 نفر است که تا پایان سال گذشته 92.1 درصد گلستانی ها برای دریافت کارت ملی هوشمند ثبت نام کردند.

 

مدیرکل ثبت احوال استان گلستان  خاطرنشان کرد: 113 هزار و 927 گلستانی هنوز برای دریافت کارت ملی هوشمند در استان گلستان اقدام نکردند.

 

دولو گفت: تاکنون برای قریب به 60 درصد از جمعیت استان گلستان شناسنامه مکانیزه صادر شده است.

 

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: دولو اسامی مذهبی کارت ملی شناسنامه مکانیزه کارت ملی هوشمند استان گلستان سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۳۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد صادقی بازیگر جنجالی کجا به سر می‌برد؟

آفتاب‌‌نیوز :

سایت بی‌بی‌سی فارسی با انتشار گفت‌وگوی اختصاصی خود با محمد صادقی، خبر از فرار او از ایران داد و اعلام کرد که صادقی هم اکنون در پاریس به سر می‌برد.

محمد صادقی تابستان سال گذشته به دلیل برخی موارد اتهامی و ادای توضیحات در ارتباط با حمایتش از جریان آشوب در کشور بازداشت شد و در نهایت آذر ماه سال گذشته رسانه‌ها خبر دادند که او به اتهام «اقدام علیه امنیت کشور» به پنج سال زندان محکوم شده است.

صادقی پیش‌تر با پوشش و آرایش زنانه، تصاویری از خود در فضای مجازی منتشر کرده بود.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • کدام کشورها بیشترین حاجی را دارند؟
  • وقوع بیش از ۵۰۰۰ تصادف در جاده‌های استان کرمان
  • یک میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب سیلاب در گلستان مهار شد
  • محمد صادقی بازیگر جنجالی کجا به سر می‌برد؟
  • پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته
  • ثبت بیشترین بارش شبانه روز گذشته در بیرجند
  • اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد
  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • پیش بینی کشت ۲۰ هزار هکتار پنبه در گلستان
  • رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ