Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک بازیکن شاغل در لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکایی (NFL) به اتهام تجاوز جنسی از شرکت مشهور و قدیمی خطوط هوایی آمریکا شکایت کرد. ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۸ ورزشی ورزش جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از شبکه CNN، بازیکن لیگ NFL که نامش فاش نشده است دادخواست مدنی علیه شرکت هواپیمایی یونایتد ایرلاینز به دادگاهی در آمریکا ارائه داد و ضمن اعاده حیثیت خواهان دریافت غرامت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن از خدمه هواپیمای یونایتد ایرلاینز به خاطر عدم مداخله و کمک به وی هنگام مورد آزار جنسی قرار گرفتن از سوی یک زن شاکی است. دادخواست بازیکن دوشنبه گذشته در دادگاه منطقه‌ای لس‌آنجلس با طرح دریافت خسارت نامشخصی ارائه شد.

بر اساس شکایت ارائه شده به دادگاه، بازیکن لیگ NFL و مرد دیگری که کنارش نشسته بود بارها از آزارهای جنسی یک مسافر زن به خدمه هواپیمای یونایتد ایرلاینز شکایت کردند اما درخواست‌شان مورد توجه قرار نگرفت. این دو مرد همچنین شرکت یونایتد ایرلاینز را به عدم اعلام اسامی زن متهم، خدمه هواپیما، شاهدان حادثه و همچنین عدم رعایت دستورالعمل‌های مقرر در صورت آزار و اذیت جنسی مسافران متهم کردند.

توافق فیفا و FIFPro برای حمایت از فوتبال بانوان در دوران کرونایی

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,28,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط MLS فوتبال فدراسیون فوتبال آمریکا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون فوتبال آمریکا فوتبال فدراسیون فوتبال آمریکا یونایتد ایرلاینز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۳۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان هوادار

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سایت باشگاه پرسپولیس نوشت؛  باشگاه پرسپولیس در حمایت از بانوان هوادار و شرافت و اخلاق در فوتبال، از طرق قانونی نسبت به رفتار‌ها و شعار‌های شرم آور هواداران سپاهان علیه بانوان حاضر در ورزشگاه، طرح شکایت خواهد کرد تا ارکان انضباطی و اخلاقی فوتبال به موضوع رسیدگی کنند.
گفتنی است؛ متاسفانه در جریان مسابقه پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، به ویژه در بین دو نیمه، رفتار‌ها و توهین‌های بسیار زشتی از سوی تماشاگران منتسب به رقیب سر زد که باور کردنی نبود.
این مساله به حدی بود که ماموران ناچار از تغییر جایگاه استقرار تماشاگران بانوان پرسپولیس شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد
  • شکایت پرسپولیس رد شد
  • نام بازیگر مرد مشهور فرانسوی در سیاهه متجاوزان سینما
  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!
  • نام بازیگر مرد مشهور فرانسوی در سیاهه متجاوزان سینما / صنعت سینما برای زنان جای امن‌تری می‌شود
  • پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان شکایت می کند
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان هوادار
  • ساعت و جدول پخش زنده فوتبال‌های امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تیم ملی فوتبال در این تاریخ به اردو می‌رود
  • کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!