Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-06@15:25:51 GMT

جزئیات دستگیری پسر و دختر پارکورکار

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۴۰۲۵

خرداد: پلیس پایتخت درخصوص دستگیری دختر و پسر پارکورکار که تصاویر کارهای آنها در شبکه های مجازی دست به دست می شود، اطلاعیه ای صادر کرد.
به گزارش خرداد به نقل از ایسنا، پلیس پایتخت با صدور اطلاعیه‌ای در مورد دستگیری دختر و پسر پارکورکاری که تصاویرشان در فضای مجازی منتشر شده بود، اعلام کرد: «به طور قطع ترویج بی اخلاقی، ابتذال و بی بندباری در هر جامعه‌ای جرم محسوب می شود و در مقابل آن نیز حفظ شئونات و ارزش های جامعه برای همه افراد آن لازم و ضروری است که اگر غیر از این باشد، سنگ روی سنگ بند نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
در ادامه این اطلاعیه آمده است: «در چند روز گذشته تصاویری از دختر و پسر جوانی که در حین انجام حرکات ورزشی پارکور رفتارهای ناشایست و خارج از عرف و شرعی از خود به نمایش می گذارند در فضای مجازی منتشر شده است و از آنجاییکه این موضوع از مصادیق بی اخلاقی و اشاعه منکر است این افراد با حکم مقام قضایی توسط پلیس فتای پایتخت دستگیر شده‌اند. از سوی دیگر همواره هستند افرادی که از روی عناد و عداوت به دنبال جوسازی و تحریف حقایق و  واقعیت ها بوده و تلاش دارند که از حوادث مختلف به نفع منافع خود استفاده و بهره برداری لازم را به عمل آورند که در این موضوع هم، شاهد برخی اعلام نظرها و جوسازی های مغرضانه هستیم.»
در پایان این اطلاعیه مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت تاکید کرده است: «لازم بذکر است آنچه که موجب جلب و دستگیری این دو نفر شد به هیچ وجه به واسطه فعالیت های ورزشی آنها نبوده است؛ بلکه انجام حرکات خلاف عرف و شرع آنها، موجب صدور دستور جلب و دستگیری آنها توسط پلیس شده است.»
روز گذشته، سردار حسین رحیمی، رییس پلیس پایتخت در گفت وگو با ایسنا دراین باره گفته بود: « این فرد از سوی پلیس فتای پایتخت دستگیر شده است. ما با ورزش مخالفتی نداریم و ورزش پارکور نیز یکی از ورزش‌ها خوب، مفرح و بانشاط است؛ اما با رفتارهای هنجارشکنانه، مبتذل و ناشایست ایشان و فرد همراهش مخالفیم و قطعا پلیس و دستگاه قضایی با این فرد و همراهش به صورت قاطع برخورد خواهد کرد.» برچسب ها: پارکورکار ، پلیس پایتخت ، دختر و پسر پارکورکار

منبع: خرداد

کلیدواژه: پارکورکار پلیس پایتخت دختر و پسر پارکورکار پلیس پایتخت دختر و پسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۴۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل ربودن دختر نوجوان در تهران دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: اواسط فروردین ماه امسال خانواده‌ای در جنوب تهران با مراجعه به اداره یازدهم پلیس آگاهی اظهار داشتند که دختر ۱۶ ساله‌شان توسط فردی ربوده شده است. آدم‌ربا با تماس تلفنی و تهدید به قتل، خواستار دریافت ۱۰۰ میلیارد ریال پول برای آزادی دخترشان شده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: پس از ثبت شکایت خیلی زود تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی را برای آزادی گروگان آغاز کردند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: تیم جنایی در نخستین گام با اقدامات کارآگاهی اطلاعاتی هویت صاحب خط تلفنی که با تهدید به قتل، درخواست ۱۰۰ میلیارد ریال پول کرده بود را شناسایی کردند و متوجه شدند که او حدوداً ۲۵ ساله است و به تازگی از استان‌های غربی کشور به تهران آمده و در جنوب تهران زندگی می‌کند.

وی متذکر شد: کارآگاهان پلیس آگاهی در ادامه راهی مخفیگاه موردنظر شدند و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای آدم‌ربا را طی یک عملیات ضربتی به دام انداختند و دختر نوجوان را آزاد کردند.

سردار گودرزی ابراز داشت: متهم در جریان تحقیقات ابتدایی در اظهارات ضد و نقیضی منکر آدم‌ربایی شد و ادعا کرد که با دختر نوجوان در فضای مجازی آشنا شده و همه این تماس‌ها برای دریافت پول صحنه‌سازی شده بود.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و تحقیقات درباره ادعاهای مطرح شده از سوی مرد جوان ادامه دارد.

کد خبر 6097241

دیگر خبرها

  • دستگیری مردی که دایی و خاله‌اش را کشت
  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد
  • رباینده دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • (عکس) بازداشت رباینده دختر ۱۶ ساله
  • عکس‌های خصوصی دختر شیرازی برای انتقام گیری پخش شد!
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله/ عاملان درگیری محله فلاح در چنگال پلیس
  • ربودن دختر نوجوان در این شهر؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر ۲۴ ساله در تهران
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله | عکس
  • عامل ربودن دختر نوجوان در تهران دستگیر شد