Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید احمد زرهانی -قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور- طی نامه‌ای به علی عسکری- رئیس صدا و سیما- از اهتمام ویژه رسانه ملی در خصوص پرداختن به نماز قدردانی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ستاد اقامه نماز کشور حامد صالحی- مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز- بااعلام این خبر گفت: سید احمد زرهانی، طی نامه‌ای به علی عسگری از اهتمام ویژه رسانه ملی در خصوص پرداختن به موضوع نماز قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



صالحی افزود: سریال بچه مهندس ۳ به کارگردانی علی غفاری و تهیه کنندگی سعید سعدی با طرح و نویسندگی حسن وارسته در ۳۵ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای ساخته شده است که از ابتدای ماه مبارک رمضان بر روی آنتن شبکه دو سیما قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: پرداختن هنرمندانه نویسنده و کارگردان این سریال پربیننده شب‌های ماه مبارک رمضان به سکانس‌های نماز با تاکید بر اهمیت نماز صبح، نماز و کاهش آسیب‌های اجتماعی، نماز و مسجد، نماز و آرامش، نماز و زیارت، نماز و قرآن، اذان، وضو و ترویج کمک مومنانه باعث شده است تا این سریال مورد توجه خاصی قرار گیرد.

صالحی ادامه داد: ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان و روزبه حصاری از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال با بازی ویژه خود توانستند این سکانس‌های زیبا را به تصویر بکشند.

وی گفت: سکانس‌های نمازی توجه ویژه ستاد اقامه نماز کشور را به دنبال داشت و زمینه قدردانی از همه دست‌اندرکاران این سریال را طی نامه‌ای به علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما را فراهم کرد.

 متن نامه بدین شرح است:

جناب آقای دکتر علی عسگری

ریاست محترم صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران  

سلام علیکم

طبق گزارش مدیریت روابط عمومی ستاد اقامه نماز در سریال تلویزیونی " بچه مهندس ۳ " که از شبکه دو سیما در شب‌های ماه مبارک رمضان در حال پخش می‌باشد موضوع اقامه نماز و آداب آن مورد توجه قرار گرفته است، بدین وسیله از اهتمام رسانه ملی، کارگردان، نویسنده و هنرمندان محترم آن مجموعه قدردانی به عمل می‌آید.

امید است با استعانت از خداوند توانا ترویج فرهنگ نورانی اقامه نماز در همه تولیدات صدا و سیما از درخشش روز افزون‌تری برخوردار گردد.

منبع: دانا

کلیدواژه: ستاد اقامه نماز کشور صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۴۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال جدید شبکه سه مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، سریال «بدل» هم اکنون مراحل پایانی تدوین و صداگذاری خود را می‌گذراند و قرار است بعد از سریال «هفت سر اژدها» به روی آنتن شبکه سه سیما برود.

در سریال «بدل» بازیگرانی همچون شهرام قائدی، هادی عامل هاشمی، داریوش سلیمی، اصغر حیدری، ساعد هدایتی، اشکان اشتیاق، فرزانه سهیلی، ابوالفضل رجبی و پریسا مقتدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال به کارگردانی و نویسندگی علی مشهدی (علیرضا مسعودی) و به تهیه کنندگی رضا نصیری محصول سیما فیلم است و در فضایی طنز به تحول انسان پرداخته است.

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • چالش دانش‌آموزان مسلمان برای اقامه نماز در مدرسه‌ای در لندن