Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسوی از ممنوعیت فعالیت کلیه ادارات، بانک‌ها و اصناف تا پایان تعطیلات عید سعید فطر خبر داد و گفت: از فردا (جمعه ۲ خرداد) تا پایان تعطیلات عید سعید فطر فقط اصناف ضروری می‌توانند فعالیت داشته باشند.

«سید زین‌العابدین موسوی» ظهر امروز (پنج شنبه ۱ خرداد) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند اظهار کرد: كليه ادارات، بانکها و اصناف به استثنای اصناف ضروری شامل نانوايی‌ها، سوپرماركت‌ها، مغازه‌های میوه‌فروشی، قصابی‌ها، مرغ‌فروشی‌ها و داروخانه‌ها تا پایان تعطیلات عید سعید فطر تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان با بیان اینکه همچنین فعالیت شركت‌های دولتی و خصوصی (غير از نيروهای توليدی و عملياتی) در این ایام تعطیل است افزود: فعاليت هر صنف یا دفاتر خدماتی و یا اداره و بانک‌ها غیر از اصناف ضروری خلاف دستورالعمل است و با متخلفان حتما برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه دانشکده علوم پزشکی، کمیته امداد، بهزیستی و نیروی مقاومت بسیج هماهنگی لازم را برای تامین و توزیع بسته‌های معیشتی در میان خانواده‌های مبتلایان به کرونا که در قرنطینه و نیازمند هستند را با یکدیگر داشته باشند تصریح کرد: دانشگاه‌های دولتی، آزاد و پیام نور در جهت ایجاد ظرفیت و امکانات محل مورد نیاز برگزاری آزمون‌های آن دسته از دانش‌آموزانی که می‌بایست آزمون حضوری بدهند را در اختیار آموزش و پرورش قرار دهند.

 

موسوی تاکید کرد: دانشکده علوم پزشکی و بهداشت باید نسبت به غربالگری دانش‌آموزان قبل از آزمون‌ها اقدام کنند و شهرداری‌ها نیز مکلف هستند همه مراکز آزمون را که آموزش و پرورش اعلام می‌کند به‌طور مستمر و روزانه ضدعفونی کنند.

 

وی با بیان اینکه همچنین کلیه مدارس نیز تا روز (پنج شنبه ۸ خرداد) تعطیل هستند، به بسته بودن کلیه ورودی‌های آرامستان‌های سطح این شهرستان اذعان داشت: هرگونه سهل‌انگاری در این خصوص متوجه مسئولان آرامستان‌ها خواهد بود.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: تعطیلی صنوف ضدعفونی کرونا ویروس تعطیلی ادارات تعطیلی واحد صنعتی عید سعید فطر تعطیلی بازار منطقه آزاد اروند تعطیلی مدارس تعطیلی تا پایان تعطیلات عید عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۴۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت نوبت صبح مدارس ۶ شهر خوزستان غیر حضوری شد

ایسنا/خوزستان به دلیل تداوم گرد و غبار، فعالیت مدارس کلیه مقاطع تحصیلی نوبت صبح در شش شهر خوزستان در روز سه‌شنبه غیر حضوری اعلام شد.

داود میرشکار دبیر کمیته اضطرار آلودگی هوای استان خوزستان شامگاه دوشنبه اعلام کرد: فعالیت مدارس کلیه مقاطع تحصیلی نوبت صبح در شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان در روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه به صورت غیرحضوری است.

وی افزود: فعالیت آموزشی مدارس در این شهرستان‌ها در بستر سامانه شاد انجام می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مدارس چند شهر خوزستان سه‌شنبه غیرحضوری شد
  • فعالیت نوبت صبح مدارس ۶ شهر خوزستان غیر حضوری شد
  • بیشترین و کمترین تعطیلات رسمی از آن کدام کشور است؟
  • «روز کارگر» تعطیل رسمی است
  • تعطیلی که به معضل مملکت بدل شد | پنجشنبه یا شنبه؛ بالاخره کدام؟
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه ؛ توقف در بدیهیات
  • پنجشنبه یا شنبه؛ کدامیک آخر هفته تعطیل می‌شود؟
  • چرا فعالان بخش خصوصی از تعطیلی پنجشنبه‌ها استقبال نمی‌کنند؟
  • اصرار شنبه‌ای‌ها و مقاومت پنجشنبه‌ای‌ها
  • دیدگاه یک استاد دانشگاه درباره تعطیلی جمعه و شنبه