Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین هوشیار دروازه‌بان سابق پرسپولیس گفت: شرایط بیرانوند با عابدزاده کاملا متفاوت است، چون نام پدر امیر در پیشرفت او خیلی تاثیرگذار بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حسین هوشیار در گفت‌وگو با میزان در ارتباط با تزلزل جایگاه علیرضا بیرانوند سنگر‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس درون دروازه این تیم، اظهار داشت:

بیرانوند با کلین‌شیت‌های متوالی، ثبت کمترین گل‌های خورده در چند فصل اخیر و نقش پررنگ در قهرمانی تیم و نمایش خوب در آسیا و جام جهانی خود را اثبات کرده و دیگر نیازی ندارد بخواهد خود را به کسی اثبات کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین هوشیار در ادامه در خصوص درخشش رادوشویچ در هفته‌های پایانی لیگ برتر پیش از تعطیلی مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا، تصریح کرد:

به نظرم نیمکت‌نشینی بیرانوند باعث افت او می‌شود. در منچستریونایتد دخیا چندین بار گل‌های بدی خورده، اما جایگاهش را از دست نداده است. یک مهاجم خوب هم ممکن است در چندین بازی گل نزند، اما باید به او فرضت داد.

حسین هوشیار  دروازه‌بان سابق پرسپولیس در پایان پیرامون احتمال موفقیت بیرانوند در تیم فوتبال آنتورپ بلژیک، خاطرنشان کرد:

اصلا قابل پیش‌بینی نیست، اما به نظرم او در بلژیک موفق خواهد شد هرچند نباید او را با دیگر دروازه‌بان‌های ما که تجربه لژیونر شدن را داشته یا الان در اروپا هستند مقایسه کرد. شرایط بیرانوند با عابدزاده کاملا متفاوت است و نباید این دو را با هم مقایسه کرد، چون نام پدر امیر در پیشرفت او خیلی تاثیرگذار بوده، اما علیرضا هر چه به دست آورده با تلاش خودش کسب کرده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند احمدرضا عابدزاده حسین هوشیار دروازه بان سابق پرسپولیس علیرضا بیرانوند حسین هوشیار دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۴۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند؛ سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان؟

دروازه‌بان شماره یک تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته تمرین کرد و با این شرایط ممکن است امروز ریسک حضور در دیدار با سپاهان را بپذیرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس پس از چند هفته غیبت در تمرینات، از چند روز پیش با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک خود را آغاز کرد.

اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس روز گذشته در نشست خبری در واکنش به سؤالی درباره بیرانوند گفت:‌ «هیچ ضمانتی نیست که او بتواند بازی کند یا نه. روزانه بیرانوند را تحت‌نظر داریم. یکسری تمرینات داریم و امروز هم تمرینی خواهیم کرد و در آخر باید بررسی کنیم که او می‌تواند خودش را به بازی فردا برساند یا خیر».

این دروازه‌بان که در طول هفته تمرینات تخصصی خود را زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس دنبال می‌کرد، روز گذشته (سه‌شنبه) در بخشی از تمرینات همراه با سایر دروازه‌بان‌های پرسپولیس تمرینات جدی‌تری را دنبال کرد تا برای بازی با سپاهان محک بخورد.

شنیده می‌شود علیرضا بیرانوند تا حد زیادی آماده بازگشت به دروازه پرسپولیس شده و اینکه در دیدار با سپاهان در دروازه پرسپولیس قرار بگیرد یا خیر به تصمیم نهایی اوسمار و خودش  بستگی دارد. با این شرایط احتمال حضور این سنگربان در دیدار امروز در دروازه پرسپولیس وجود دارد.

به گزارش تسنیم دیدار پرسپولیس و سپاهان، ساعت 19:30 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیرانوند برای بازگشت به دروازه پرسپولیس آماده شد
  • سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • بیرانوند؛ سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان؟
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج
  • عکس| گلر پرسپولیس به سپاهان می رسد؟
  • دروازه‌بان پرسپولیس به دیدار با سپاهان می رسد؟
  • آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان