Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد اعلام کرد: «روز قدس بزرگ‌ترین نقش را در خنثی‌سازی توطئه‌های نظام سلطه مقابل جهان اسلام داشته است.»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از دولت‌آباد، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد در بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس این روز را پراهمیت عنوان کرده و  همت و دخالت ممالک اسلامی، برای ریشه‌کن کردن رژیم نامشروع و اشغالگر قدس را لازم و ضروری دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در متن این بیانیه آمده است: آوارگی ملت ستم دیده فلسطین و شهادت و مجروح شدن ده‌ها هزار نفر از مردان و زنان آن سامان، سال‌هاست که قلب مسلمانان سراسر جهان را به درد آورده و حمایت استکبار غرب به سرکردگی آمریکا از اسرائیل و سازش ننگین برخی کشورهای عرب منطقه به‌ویژه عربستان صعودی و سران فلسطینی با این رژیم بر عمق و پیچیدگی این معضل افزوده است.

در ادامه این بیانه آمده است: ازاین‌رو حضرت امام خمینی (ره) درباره مسئله فلسطین فرمودند: من همان‌گونه که بارها و در سال‌های گذشته، قبل و بعد از انقلاب، هشدار داده‌ام مجدداً خطر فراگیری غده چرکین و سرطانی صهیونیسم را در کالبد کشورهای اسلامی گوشزد می‌کنم و حمایت بی‌دریغ خود، ملت، دولت و مسئولان ایران را از همه مبارزات اسلامی ملت‌ها و جوانان غیور و مسلمان در راه آزادی قدس اعلام می‌کنم.

در این بیانیه عنوان شده است: حضرت امام(ره)، همت و دخالت ممالک اسلامی، برای ریشه‌کن کردن رژیم نامشروع و اشغالگر قدس را لازم و ضروری دانست و فرمود؛ این ماده فساد«یعنی اسرائیل» که در قلب ممالک اسلامی با پشتیبانی دَول بزرگ جایگزین شده و ریشه‌های فسادش هر روز ممالک اسلامی را تهدید می‌کند باید با همت ممالک اسلامی و ملل بزرگ ریشه‌کن شود.

در این بیانه تأکید شده است: با این بیان روز جهانی قدس اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده؛ چراکه ابتکار امام خمینی(ره) در تعیین روز قدس و حمایت‌های همه‌جانبه از آرمان فلسطین، بزرگ‌ترین نقش را در مقابل رژیم صهیونیستی و خنثی‌سازی توطئه‌های نظام سلطه در مقابل جهان اسلام داشته است.

در این بیانه تشریح شده است:  توطئه‌هایی که همواره در قالب تجزیه قدرت‌ها و سرزمین‌های اسلامی، اختلاف‌افکنی بین دول مسلمان، مذهب‌سازی، مبارزه پنهانی و ضربه زدن از داخل به مسلمانان، گسترش انحرافات اخلاقی، تضعیف بنیان خانواده، تحریف آموزه‌های متعالی در راستای اهداف استعماری، استفاده از قدرت فرقه‌ها به‌عنوان عامل تغییر حکومت‌ها، تشکیل کرسی‌های اسلام‌شناسی و مهندسی معکوس، مهره سازی، امپریالیسم فرهنگی، وهابیت افراطی، تولید و ترویج اسلام‌های بدلی، جریان‌های تکفیری و غیره پیگیری کرده و در حال پیگیری نیز هستند.

در ادامه این بیانه آمده است: البته در مواردی نیز توانسته‌اند با نفوذ در صفوف خواص جوامع مسلمان، لطماتی را بر پیکره ارزشی این جوامع وارد کنند، ازاین‌رو دانشجویان بسیجی با اتکای به آیات قرآن کریم و سنت پاک حضرت محمد مصطفی(ص) و ائمه معصومین و با اقتدا به فرمان‌ امامان انقلاب، به‌ویژه مقام معظم رهبری حتی در شرایط کنونی و محدودیت‌های تجمعات اجتماعی، یک ساعت و یک لحظه با رژیم جنایتکار، غاصب، غیرقانونی و خبیث اسرائیل سازش نخواهیم کرد و او را به رسمیت نخواهیم شناخت و تا آخرین قطره خون خویش در راه مبارزه با استکبار جهانی تا نابودی کامل استکبار و رژیم غاصب اسرائیل آرام نخواهیم نشست و شعار مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر استکبار، مرگ بر سازشگر و مرگ بر منافق را با قطرات خونمان بر روی زمین نقاشی خواهیم کرد؛ خون‌هایی که مانند سیلی خروشان، جهان ظلم و جور را در هم خواهد شکست و خواهد بلعید.

در پایان این بیانیه آمده است:  توصیه دانشجویان بسیجی به مسئولان و دولت‌مردان جوامع اسلامی این بوده که در راه مبارزه با استکبار و عیادی منحوس استکبار از پای نایستند و همواره با اقتدا به مولا و رهبرمان در این راه ثابت‌قدم بمانند؛ چراکه بر اساس وعده الهی پیروز نهایی از آن مستضعفان عالم خواهد بود.

انتهای پیام/4121/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی روز قدس دانشگاه آزاد اسلامی دولت آباد ممالک اسلامی روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۴۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم

معاون عمرانی استانداری قم گفت: معماری ایرانی اسلامی یک موضوع مهم است.سبک آپارتمان‌سازی آسیب‌های مختلفی ازجمله مباحث اجتماعی به دنبال داشته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مهدی متقیان ظهر امروز در همایش اعضای شوراهای اسلامی استان قم که به مناسبت روز ملی شوراها در سالن همایش‌های رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: در کنار تمام تحریم‌های جهانی، ولایت و مردم سبب شده‌اند که بیش از 45 سال این کشور پایدار باشد.

وی با اشاره به اینکه هر جا مردم در صحنه بودند، جمهوری اسلامی به پیروزی رسیده است، افزود: نماد مردم و تبلور مردم در قانون اساسی شوراها هستند و شهرداران نیز نماد شوراها هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با بیان اینکه مؤمنین کارهای خود را با مشورت انجام می‌دهند، عنوان کرد: نماد مشورت در جامعه اسلامی شوراها هستند که باید از این ظرفیت در پیشبرد اهداف استفاده کنیم.

وی با تأکید بر اینکه تشکیل شوراها سبب تحکیم پایه و قدرت جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: پایه و محور نظام جمهوری اسلامی مردم هستند و هرچقدر مردم در صحنه باشند، تاب‌آوری نظام افزایش پیدا خواهد کرد.

متقیان با بیان اینکه شوراهای اسلامی نقطه مقابل نظام‌های استبدادی هستند، تصریح کرد: نظام اجتماعی کشورهایی که همچنان پادشاهی است هنوز به سمت مردم نرفته است.

وی حل مشکلات مردم در شوراها را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: مردم هر بخش، روستا و شهر بهتر از هر مدیری نسبت به مشکلات آگاهی دارند و استفاده از این ظرفیت در مدیریت آن منطقه بسیار مؤثر است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با تأکید بر اینکه اگر شوراهای شهری الگو باشند شوراهای دولتی نیز از آن‌ها پیروی خواهند کرد، گفت: هر زمانی که شوراها همدل باشند، اقدامات پیش رفته است.

وی با اشاره به اینکه وضع عوارض سنگین مشارکت مردم در ساخت‌وساز را کاهش می‌دهد، تصریح کرد: این اتفاق همچنین سبب افزایش تخلفات ساخت‌وساز می‌شود.

متقیان با بیان اینکه معماری ایرانی اسلامی یک موضوع مهم است، اظهار داشت: سبک آپارتمان‌سازی آسیب‌های مختلفی ازجمله مباحث اجتماعی به دنبال داشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • 200 روز سکوت در مقابل جنایت صهیونیست‌ها مایه شرمساری بشریت است
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • زنان نباید از تحصیل محروم شوند
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • بازی با ایران بازی با دم‌ شیر است/به‌زور کسی را بهشت نخواهیم برد اما مقابل ناهنجاری ایستاده‌ایم