Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  ستاد کل نیرو‌های مسلح در بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و روز جهانی قدس، تقارن روز قدس و آزادسازی خرمشهر را نوید آزادسازی قدس شریف دانست.

در متن بیانیه این ستاد به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد سالروز حماسه باشکوه آزادسازی خرمشهر و روز ملی مقاومت، آمده است: فتح خرمشهر نماد و مظهر مقاومت سلحشورانه و دفاع غیور مردانه ملت سرافراز ایران و پیروزی بر استکبار جهانی و دشمن بعثی است و همیشه در تاریخ سراسر پرافتخار کشور عزیزمان بر تارک حماسه‌های این مرز و بوم خواهد درخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه ستاد کل نیرو‌های مسلح آمده است: عملیات پیروزمندانه بیت المقدس که آزادی خرمشهر را پس از ۵۷۵ روز در سوم خردادماه سال ۶۱ رقم زد از نقاط عطف طلایی، درخشان و راهبردی دفاع مقدس ۸ ساله ایران است که ضربه‌ای مهلک و تعیین کننده را بر پیکر رژیم بعثی – صهیونیستی صدام و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن به ویژه آمریکای تروریست پرور وارد ساخت.

در ادامه این بیانیه آمده است: با آزادسازی خرمشهر و فرو ریختن دژ‌های متجاوز رژیم بعثی، استکبارجهانی و حامیان منطقه‌ای و جهانی صدام ملعون و به ویژه در راس آن‌ها آمریکای جنایتکار و کشور‌های مرتجع منطقه، غافلگیر، مبهوت و شگفت زده شدند و پیدایش وضعیت جدید سیاسی – نظامی در عرصه جنگ تحمیلی و تحولات ناشی از آن را موجب به هم خوردن نقشه‌ها و سناریو‌های طراحی شده خود دیدند.

ستاد کل نیرو‌های مسلح در این بیانیه با تاکید بر این که وحدت، همدلی، هماهنگی و هم افزایی نیرو‌های مسلح و بسیج مردمی از مهمترین عناصر پیروزی است یادآور شد: با فتح خرمشهر معادلات و محاسبات دشمنان به ویژه نظام سلطه شکست خورد و مرحله نوینی در دفاع مقدس با اوج گیری قدرت و توان رزم ایران پدید آمد و ماهیت جنگ تغییر پیدا کرد تا دشمنان در دست یابی به اهداف شوم خود برای نابودی انقلاب اسلامی و یا مهار آن مایوس و سرافکنده شوند.

این ستاد در این بیانیه بازخوانی حقایق و واقعیات مهم دوران دفاع مقدس را ضروری و نیاز امروز و همیشه آحاد ایرانیان سرافراز به ویژه جوانان توصیف و تصریح کرد: ملت و نیرو‌های مسلح ایران بر پایه تجربه جنگ تحمیلی و مکتب دفاع عاشورایی خود در چارچوب راهبرد بازدارندگی و دفاع موثر و همه جانبه و حضور مقتدرانه توام با هوشیاری و بصیرت در صحنه‌ها و میدان‌های مورد نیاز، کشور را از هر گونه چشم طمع بیگانگان مصون ساخته و این سرزمین را برای هر بیگانه‌ای که بخواهد به آن دست اندازی و تجاوز کند قتلگاه آنان خواهد ساخت.

ستاد کل نیرو‌های مسلح در این بیانیه با مقایسه شرایط متفاوت امروز انقلاب اسلامی و کشور با دوران دفاع مقدس و وضعیت مصاف راهبردی ملت ایران با نظام سلطه، اشتکبار و رژیم ننگین و جعلی صهیونیستی تاکید کرد: نهادینه شدن راهبرد مقاومت و ایستادگی و عمق یافتن روحیه جهادی و صدور تفکر و فرهنگ بسیجی ایثار و شهادت در بیداری ملت‌های منطقه از برکات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ایران است که ظرفیت بالنده‌ای را برای خلق حماسه‌های پایدار و پیش برنده تا اضمحلال و نابودی آمریکای خبیث و نظام پوشالی منطقه‌ای آن رژیم پلید صهیونیستی پدید خواهد آورد.

در ادامه این بیانیه آمده است: حضور ایثارگرانه و مخلصانه آحاد رزمندگان و جان برکفان نیرو‌های مسلح اعم از ارتش، سپاه، وزارت دفاع، نیروی انتظامی و بسیج مردمی در میادین کمک به مردم و یاری رساندن در بحران‌هایی مانند سیل، زلزله، مقابله با ویروس کرونا و کمک‌های مومنانه در ماه مبارک رمضان و دیگر ایام، مصادق همراهی، وحدت و همدلی مردم و رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.

ستاد کل نیرو‌های مسلح در پایان این بیانیه تقارن روز قدس و آزادسازی خرمشهر قهرمان به عنوان نماد مقاومت ملی و بین المللی به فال نیک گرفته، آن را نوید آزادسازی قدس شریف دانسته و اظهار امیدواری کرده است با اتحاد و همبستگی جوامع اسلامی و ملت‌های آزادیخواه در برابر رژیم جعلی، غاصب و کودک کش صهیونیستی در آینده‌ای نزدیک با آزادسازی قدس این سرزمین و قبله اول مسلمانان جهان را به ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین به عنوان صاحبان اصلی آن بسازیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد کل نیروهای مسلح روز قدس ستاد کل نیرو های مسلح آزادسازی خرمشهر دفاع مقدس منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۴۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، گفت: طبق دستورالعمل ماده ۲۵ قانون جهش تولید و ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و شیراز توافقاتی انجام شد.

به گزارش مهر، معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح، تاکید کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شده است که ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای تأمین مسکن نیروهای مسلح در کشور ساخته شود.

به گزارش مهر، پیش‌از این وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح خبر داده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آماده‌باش ارتش یمن در محاصره دریایی رژیم اسرائیل
  • آماده‌باش ارتش یمن در تکمیل حلقه محاصره دریایی رژیم صهیونیستی
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • مسکو: «اوچریتینو» به تصرف روسیه درآمد
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند