Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@02:34:56 GMT

چهره ماندگار روابط عمومی اردبیل تجلیل شد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۴۵۶۲

چهره ماندگار روابط عمومی اردبیل تجلیل شد

ایسنا/اردبیل همزمان با هفته ارتباطات و روابط عمومی‌ها سیدمحمد عاملی به عنوان چهره ماندگار روابط عمومی‌ها در استان اردبیل مورد تکریم و تجلیل قرار گرفت.

در مراسمی که به همین مناسبت یکم خرداد در سالن اجتماعات راه و شهرسازی اردبیل برگزار شد، از سه دهه فعالیت سیدمحمد عاملی به عنوان چهره ماندگار روابط عمومی‌ها در استان اردبیل با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این آئین نکوداشت که جمعی از مسئولان استان اردبیل نیز حضور داشتند، فرماندار اردبیل اظهار کرد: روابط عمومی‌ها در دو دهه اخیر تحول چشمگیری را تجربه کردند که با توجه به تحولات رسانه‌ای به ویژه در فضای مجازی امر اطلاع‌رسانی و بیان عملکرد دستگاه‌های دولتی به روش‌های متفاوت انجام می‌شود.

مسعود امامی یگانه خاطرنشان کرد: مسئولیتی که روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی و در بیان و انتقال اقدامات انجام شده دارند یک مسئولیت سنگین است که ضرورت دارد مدیران دستگاه‌های اجرایی در انتخاب مسئولان این حوزه نهایت دقت را داشته باشند تا از طریق روابط عمومی‌ها اقناع افکار عمومی و بیان درست عملکردها انجام شود.

وی با قدردانی از اهتمام رسانه‌ها به عنوان یار همراه روابط عمومی‌ها در انجام ماموریت خطیر خود بیان کرد: شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها بهتر است از ظرفیت رسانه‌ها به ویژه رسانه‌های آنلاین بهترین استفاده را بکنند تا عملکرد مسئولان و دولتمردان به گوش مردم برسد.

به گزارش ایسنا، در این جلسه مسئول روابط عمومی استانداری اردبیل نیز با اشاره به تلاش و زحمات روابط عمومی راه و شهرسازی استان به عنوان چهره موفق در عرصه انجام ماموریت و مسئولیت خطیر اطلاع‌رسانی و انعکاس عملکرد دولت در این حوزه گفت: اولین روابط عمومی در دنیا از مجموعه راه آهن شروع شده و از همین روی قرابت و نزدیکی روابط عمومی‌ها را با حوزه راه شاهد هستیم.

غلامحسین غاربی افزود: در بحث روابط عمومی‌ها مهندسی افکار عمومی در این شرایط حساس و خطیر بسیار مهم است و بسیاری از کشورها از طریق مهندسی افکار عمومی سعی می‌کنند تا خواسته‌های خود را در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و حتی نظامی به گوش متولیان اصلی برسانند.

وی یکی از اضلاع توسعه را موضوع روشنگری افکار عمومی و بیان دیدگاه‌های سازنده در مسیر اطلاع‌رسانی اعلام و اظهار کرد: در استان اردبیل نیز در مسیر توسعه روزافزون بحث راه‌ها اعم از زمینی و هوایی مورد توجه است به طوری که با پیگیری استاندار اردبیل تکمیل راه آهن تا پایان دولت تدبیر و امید در دستور کار است.

مسئول روابط عمومی استانداری اردبیل تصریح کرد: روابط عمومی‌ها باید با شناخت جایگاه خود و اهمیت عصر ارتباطات به سمتی حرکت کنند تا تاثیرگذاری در برنامه‌ریزی و انجام امور اتفاق بیفتد که امیدواریم در استان اردبیل نیز با محوریت شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها این کار به انجام برسد.

غاربی خاطرنشان کرد: در کنار خلاقیت، تحرک‌پذیری و آگاهی سیاسی و اجتماعی عواملی هستند که مدیران روابط عمومی باید در انجام مسئولیت خود به آن توجه کنند تا یک حرکت مطلوب و مناسب در این بخش اتفاق بیفتد.

مدیر کل صداوسیمای مرکز اردبیل نیز در این مراسم به اثربخشی روابط عمومی‌ها در کنار کارآیی آنها اشاره کرد و گفت: این دو عنصر می‌تواند عامل بهره‌وری باشد که در استان باید مدیران، مسئولان و دست اندرکاران در هر جایگاهی به اثربخشی فعالیت خود توجه داشته باشند.

علی ملااحمدی افزود: فضای رسانه‌ای امروز متنوع و در عین حال پیچیده است که در این حوزه ضرورت دارد روابط عمومی‌ها از توان رسانه‌ها در راستای تبیین کارهای انجام شده استفاده کنند تا مردم را در کنار خود ببینند.

سیدمحمد عاملی پیشکسوت عرصه روابط عمومی‌های استان اردبیل در 20 شهریور ماه سال 42 در اردبیل به دنیا آمد و بعد از گذران تحصیلات ابتدایی و متوسطه همزمان با شروع جنگ تحمیلی عازم جبهه‌های حق علیه باطل شد تا در رزم با ایادی کفر به درجه جانبازی نائل آید.

وی که دانش آموخته رشته حقوق است در سال 69 به استخدام راه و ترابری سابق درآمد و در مدت 30 سال مسئولیت خود در جایگاه روابط عمومی راه و ترابری و راه و شهرسازی کنونی با مدیران متعدد فعالیت کرده و آذرماه سال 97 به مقام بازنشستگی نائل آمد.

سیدمحمد عاملی در کنار انجام مسئولیت خطیر روابط عمومی در عرصه مداحی نیز چهره‌ای بی‌بدیل محسوب می‌شود که همچون اجداد و اسلاف خود توانسته خادمی دربار امام حسین(ع) را یدک بکشد.

در این مراسم همچنین از اولین برنامه راهبردی اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اردبیل رونمایی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی روز ارتباطات و روابط عمومی تجلیل و قدردانی روابط عمومی ها استان اردبیل راه و شهرسازی اطلاع رسانی افکار عمومی اردبیل نیز رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۴۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت را که فاقد مجوز بهداشتی بوده یا ادعای درمانی داشته‌اند، اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: کدام مواد سمی در رژ لب‌ها وجود دارند؟

سازمان غذا و دارو فرآورده گیاهی قطره تقویت جنسی Desi Mumy، فرآورده‌های گیاهی سیلی بین Silibin، فرآورده گیاهی SATONiNE، فرآورده‌های perfecto و Vitomixو فرآورده "تیزن مخلصه سعال حکیم مومن تبریز" را به دلیل نداشتن مجوزهای بهداشتی غیرمجاز و تقلبی معرفی کرد.

براساس این اطلاعیه همچنین محصولاتی چون چای گیاهی لاغری (گیاهان شفا بخش)، فرآورده معجون فاقد مجوز Lukaci Epimediumlu،شربت گیاهی تری تراپیست(مدبرغدیر) و فرآورده پودر گیاهی بهنوشان ۲ از سوی اداره کل فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو غیرمجاز شمرده می‌شوند.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در ادامه با اعلام این‌که این معرفی اسامی به قصد مبارزه با ارائه محصولات غیرمجاز در سطح عرضه صورت می‌گیرد، از افرادی که محصولات نامبرده را در مراکز فروش مشاهده می‌کنند خواست که معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و نیروی انتظامی را مطلع سازند تا نسبت به جمع‌آوری آن‌ها اقدام لازم را به عمل آورند.

در پایان، شماره تلفن ۶۶۴۶۲۰۲۶ روابط عمومی سازمان جهت دریافت مشخصات مکان‌های عرضه فرآورده‌های غیرمجاز اعلام شده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1228713 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۱۶ معلم ماندگار در استان یزد
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم
  • فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد
  • این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • برکناری پاک آیین/احمدی سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت شد
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • تکریم چهره ماندگار فلسفه و عرفان در شیراز
  • تجلیل از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر