Web Analytics Made Easy - Statcounter

سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره‌کل اطلاعات سیستان و بلوچستان یک باند بین‌المللی قاچاق مواد مخدر صنعتی و سنتی را در زاهدان شناسایی و ۱۱ عضو آن را دستگیر کردند.

قدس آنلاین - به گزارش روابط عمومی اداره‌کل اطلاعات سیستان و بلوچستان، مدیرکل اطلاعات سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در عملیات هوشمندانه روز گذشته سربازان گمنام امام زمان (عج) در زاهدان، ۸۳۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل ۴۰۰ کیلوگرم ماده پرخطر شیشه و ۴۰۰ کیلوگرم هروئین و کراک به ارزش ۷۰ میلیارد ریال کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه اعضای این باند حرفه‌ای اقدام به وارد کردن مواد مخدر از مرز و انتقال آن به سایر استان‌های عمقی کشور می‌کردند، گفت: چهار قبضه سلاح جنگی به همراه ۴۹۰ تیر فشنگ جنگی، سه دستگاه بی‌سیم و هفت دستگاه خودرو و موتورسیکلت نیز در این عملیات توقیف شد.

مدیرکل اطلاعات سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کشف این گونه محموله‌ها حکایت از اهداف پشت پرده دشمنان برای تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی و آلوده کردن جوانان به عنوان سرمایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کشف مواد مخدر وزارت اطلاعات سربازان گمنام امام زمان عج اطلاعات سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۴۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه‌ای روستایی در شمال این کشور، به کشته شدن تمام ۹ سرنشین آن منجر شد.

براساس بیانیه‌ای که ارتش کلمبیا منتشر کرده است، بالگرد MI-۱۷ ساخت روسیه در مسیر تحویل تجهیزات به سربازان در منطقه «سانتا روسا دل سور» واقع در بخش بولیوار در ساحل کارائیب، دچار سانحه شد و سقوط کرد.

این منطقه به‌تازگی صحنه درگیری سازمان چریکی ارتش آزادی‌بخش ملی و باند قاچاق مواد مخدر موسوم به «قبیله خلیج» بوده است. این باند یکی از سازمان‌های تبهکاری قدرتمند در کلمبیا محسوب می‌شود و گفته می‌شود که حدود ۶ هزار نیروی مسلح در اختیار دارد.

به گفته ارتش کلمبیا، این بالگرد در حال انجام عملیات معمول، ناگهان ارتباط خود را با پایگاه از دست داد و در نتیجه عملیات امدادونجات آغاز شد. علت این سانحه هنوز مشخص نشده است. ارتش آن را حادثه توصیف کرده است هرچند برخی مظنون به مشکلی فنی هستند.

کد خبر 6092768

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • انهدام ۸ باند قاچاق مواد مخدر در کردستان
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند