Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حسین حسین‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: یکی از قبیح‌ترین و زشت‌ترین جرائمی که مرتکبین آن حالت ضد اجتماعی دارند و از نظر جرم‌شناسی آنتی‌سوشیالیست محسوب می‌گردند محتکرین هستند.

وی بیان کرد: احتکار معمولا در شرایطی اتفاق می‌افتد که مردم برای تهیه کالا دچار مشکلاتی می‌شوند و مسائل اقتصادی و موضوعات پیچیده‌ای که وجود دارد باعث دست زدن به این عمل زشت می‌‌شود، در این مواقع قانون‌گذار نیز برای مقابله با این بزه باتوجه به قبحی که این عمل دارد مجازات بسیار سنگینی را درنظر می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به دستگیری محتکرین در این شرایط خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی که خودرو به نوعی مورد توجه برخی از افراد سرگردان در بازار و اقتصاد قرار گرفته بخشی از نقدینگی کشور به آن سمت رفته، افرادی دست به احتکار خودروهای تولید داخل زدند که باعث افزایش بی‌رویه قیمت خودرو شد. بنابراین پلیس در این قبیل از مواقع وظیفه خود دانسته که برخورد بسیار جدی با آنان انجام دهد.   وی بیان کرد: ظرف 48ساعت گذشته بیش از 200دستگاه خودرو ساخت داخل که توسط چندین نفر احتکار شده بود در شهرستان‌های اصفهان، خمینی‌شهر و چندین شهرستان اطراف اصفهان کشف شد و تلاش‌های پلیس برای شناسایی افرادی که مبادرت به احتکار خودرو می‌کنند همچنان ادامه دارد و برخوردهای بسیار جدی با آنان انجام می‌گیرد.   حسین زاده خطاب به محتکرین بیان کرد: خودروهای احتکار شده معمولا با ارزش‌های واقعی و ارزش‌ ریالی احتکار محاسبه می‌گردد و قانون‌گذار برای پیش‌گیری از احتکار مجازات حبس و جزای نقدی قرار داده است که مواد قانونی مختلفی دارد.         

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۴۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش اولین خودرو‌های برقی از عصر امروز

مهدی تقدسی از آغاز اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی از عصر امروز (یکشنبه)  خبر داد و گفت: چهار خودروی وارد شده صرفاً برای متقاضیان دور اول (ثبت‌نامی‌های اسفند ماه ١۴٠١) عرضه خواهد شد.

مدیر سامانه یکپارچه خودروها اعلام کرد این مرحله از فروش خودروهای وارداتی که اولین دور از فروش خودروهای برقی است، صرفاً برای متقاضیان مرحله اول ثبت‌نام‌ خودروهای وارداتی که اسفند ماه سال ١۴٠١ با بلوکه کردن وجه ۵٠٠ میلیون تومانی در حساب وکالتی خود اقدام به ثبت‌نام کرده و نوبت‌دهی شده بودند، امکان ثبت درخواست یک خودرو از چهار خودروی عرضه شده وجود خواهد داشت.

او افزود: در این دور از فروش خودروهای وارداتی،  دو خودروی برقی شامل هیوندای برقی (وارد شده توسط معین‌خودرو) و ‌ خودروی برقی وارداتی توسط گروه صنعتی ایران‌خودرو، یک خودروی هیبریدی (لاماری) و یک خودروی نیسان سانی (وارد شده توسط معین‌خودرو) عرضه شده است.

متقاضیان از عصر امروز (یکشنبه) تا پایان روز سه‌شنبه (۱۸ اردیبهشت ماه) فرصت دارند از بین چهار خودروی وارد شده، یک محصول را انتخاب کنند.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • خودروی مرسدس بنز کلاس E چه مشخصاتی دارد؟
  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • مشخصات یک خودروی جدید ایرانی منتشر شد
  • آغاز اولین فروش خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • کشف ۳۷ دستگاه گاز صفحه‌ای قاچاق در لرستان
  • اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد
  • آغاز فروش اولین خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • آغاز فروش خودروهای وارداتی از عصر امروز
  • رهاسازی چند خودروی گرفتار در گل و لای بزرگراه شهید خرازی تهران
  • بلایی که یک ایرانی بر سر سوپر خودروی میلیون دلاری آورد! | فیلم