Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@03:03:02 GMT

جنبش های اسلامی جهان از روز قدس نشأت گرفته است

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۴۸۶۷

جنبش های اسلامی جهان از روز قدس نشأت گرفته است

قدمنان گفت: جنبش های اسلامی که در سراسر جهان به وجود آمده است از روز قدس نشأت گرفته است.

«ابراهیم قدمنان» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: امام خمینی (رحمه الله علیه) فرمودند که روز قدس روز اسلام است و مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی به این نتیجه رسیدند که از فلسطین و قدس شریف دفاع کنند.

 

فرماندار کردکوی ادامه داد: جنبش های اسلامی که  در سراسر جهان به وجود آمده است از روز قدس نشأت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قدمنان بیان کرد: امسال با توجه به اینکه بحث کرونا را پیشرو داریم روز قدس به صورت راهپیمایی برگزار نشود و لذا در سطح شهرستان برنامه های مختلفی برای گرامیداشت روز قدس در فضای مجازی در نظر گرفته شده است.


 

وی با بیان اینکه اقدامات در روز قدس باید به گونه ای باشد که ابعاد جهانی این روز حفظ شود، افزود:  بنا داریم در روز قدس غذای گرم بین اقشار آسیب دیده از کرونا و  نیازمند در شهرستان کردکوی توزیع کنیم  و به کمک مومنانه توسط گروه های خیرین در این روز اهتمام خواهیم داشت.

 

فرماندار کردکوی متذکر شد: همچنین برای بزرگداشت این روز بنرهایی توسط دستگاه های اجرایی در سطح شهر نصب می شود و همچنین روابط عمومی های دستگاه های اجرایی برنامه هایی را در فضای مجازی در نظر گرفتند.

 

قدمنان یادآور شد: با توجه به اینکه پاسداشت این روز به صورت راهپیمایی امکان پذیر نیست در این روز تدابیری اندیشیده شده تا با همت نیروهای بسیجی و سپاه شهرستان از طریق بلندگوها شعارهای استکبار ستیزی و شعرهای حماسی طنین انداز شود.

 

وی با بیان اینکه برای گرامیداشت روز قدس هماهنگی لازم با دهیاران در خصوص  نصب بنر و اقدامات در فضای مجازی صورت گرفته است، افزود: ماه مبارک رمضان برای شهرستان کردکوی ماه پر برکتی بود و با وجود شیوع ویروس کرونا و بیکاری بخشی از اقشار جامعه و آسیب های اقتصادی روزانه بالغ بر 200 بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد و همه گروه های خیرین پای کار بودند.

پایان پیام/695

منبع: شبستان

کلیدواژه: اهمیت روز قدس فرماندار کردکوی راهپیمایی روز قدس روز قدس روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۴۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنیه در گفتگو با النخاله: هرگز از مواضعمان کوتاه نخواهیم آمد

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) به دبیرکل جنبش جهاد اسلامی اطمینان داد که مقاومت هرگز در مذاکرات آتش‌بس از مواضع و خواسته‌های اصلی کوتاه نخواهد آمد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، تلفنی با زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی گفتگو کرد که طی آن تصمیم مقاومت در خصوص موافقت با پیشنهاد توافق آتش بس و نیز جزئیات توافق پیشنهادی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

استقبال ایران از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزهموافقت حماس با طرح پیشنهادی قطر و مصر برای آتش‌بسبیانیه حماس صهیونیست‌ها را به خیابان‌ها کشاند

هنیه و النخاله در این تماس تلفنی، تدابیر مطلوب و لازم برای تضمین اجرای توافقنامه را بررسی کردند.

هنیه به النخاله تاکید کرد که مقاومت هرگز از خواسته‌های عقب نشینی فراگیر دشمن، مبادله اسیران، بازسازی و پایان محاصره نوار غزه کوتاه نخواهد آمد.

رئیس دفتر سیاسی حماس و دبیرکل جهاد اسلامی از اتحاد میدانی و سیاسی گروههای مقاومت که وارد نبرد تاریخی در طوفان الاقصی با دشمن شدند، تمجید کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کلانتری: دانشجویان هسته‌های مقاومت را در بطن آمریکا شکل دادند + فیلم
  • کدام دانشگاه‌ها به جنبش حمایت از فلسطین پیوسته‌اند؟ | اینفوگرافیک
  • هنیه در گفتگو با النخاله: هرگز از مواضعمان کوتاه نخواهیم آمد
  • هیأت مذاکره‌کننده تل‌آویو در حال بررسی پاسخ حماس است
  • موافقت حماس با توافق پیشنهادی آتش‌بس
  • جهاد اسلامی اقدام رژیم صهیونیستی در تعطیلی دفتر الجزیره را محکوم کرد
  • نامه حماس به گروه‌های فلسطینی پیرامون گفت‌وگوهای آتش‌ بس
  • نامه حماس به گروه‌های فلسطینی پیرامون گفت‌وگوهای آتش‌بس
  • آزادی‌خواهی از ویژگی‌های عناصر علمی و دانشگاهی در تمامی ادوار تاریخ است
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین