Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مجید مومنی» عصر پنجشنبه در سفر به ساوه و بازدید از آشپزخانه اطعام مهدوی این شهر به خبرنگاران، گفت: در رزمایش همدلی مومنانه استان مرکزی ۴۰ آشپزخانه برای پخت غذای گرم در قالب برنامه اطعام مهدوی فعالیت دارند.
وی افزود:همه موازین و پروتکل های بهداشتی در فعالیت آشپزخانه ها بطور کامل رعایت شده و ارزش ریالی هر وعده غذایی همراه با افطاری که در این مراکز تهیه و پخت می شود نیز ۱۸۰ هزار ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی در مورد زکات فطریه نیز، گفت: در سطح استان مرکزی یک هزار و ۵۵۰ مرکز برای اقامه نماز عید سعید فطر تعیین شده و در نظر است زیر نظر شورای زکات استان اقدام به جمع آوری زکات مومنان و خانواده ها در این مراکز کنیم.
به گفته وی، قرار است با هماهنگی صندوق امداد ولایت تا ظهر روز عید فطر، کمک های حاصل از جمع آوری زکات فطریه میان خانواده های نیازمند توزیع می شود.
مومنی گفت: پرداخت فطریه از طریق شماره گیری کد ستاره ۸۸۷۷ ستاره ۰۸۶ مربع و درگاه اینترنتی Emdad.ir  برای مردم روزه دار امکانپذیر است.
وی افزود: در هر یک از شهرستان های استان مرکزی شماره حسابی اعلام شده که شهروندان می توانند فطریه خود را به صورت الکترونیکی از این طریق پرداخت کنند.

در شهرستان ساوه افزون بر چهار هزار و ۷۰۰ خانوار تحت پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

برچسب‌ها فطریه ساوه کمیته امداد امام خمینی (ره) پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فطریه ساوه کمیته امداد امام خمینی ره فطریه ساوه کمیته امداد امام خمینی ره استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۴۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی

اسماعیلی،‌ فرمانده سپاه ناحیه میامی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج سازندگی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ما حز با کار انقلابی و جهادی نمی‌توانیم این کشور را به سرانجام برسانیم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان میامی تصریح کرد: بسیج سازندگی شهرستان میامی در سال گذشته خدماتی از جمله اختصاص قیر رایگان در حدود بیش از یک هزار تن در شهر میامی و ۹ روستای شهرستان، اعطای تسهیلات #اشتغال‌زایی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان، توزیع بیش از چهار هزار بسته #معیشتی، توزیع ۵۳ سری جهیزیه و... نیز ارائه داده است.

 اسماعیلی گفت: از ۱۷ اردیبهشت ماه به مدت یک هفته برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در شهرستان میامی برگزار می‌شود. 

فرمانده سپاه #میامی افزود: امسال به مناسبت هفته بسیج سازندگی با شعار «همه با هم بسیج خدمت رسانی»، ۸۵ گروه جهادی در ۱۳ عرصه؛ ۱۵۲ عنوان برنامه را در شهرستان اجرا خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • کسب رتبه پانزدهم دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در میان دانشگاه‌های ایران
  • کسب رتبه پانزدهم دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در میان دانشگاههای ایران
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • کسب رتبه پانزدهم دانشگاه امام خمینی (ره) در میان دانشگاه های کشور
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • جهان شاهد صدور انقلاب امام خمینی(ره) است
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی