Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-27@22:30:17 GMT

ترافیک سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۴۸۹۱

ساعت 24-فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: محور هراز در روزهای پنجم، ششم و نهم خردادماه از ساعت 13 از رودهن به سمت آمل مسدود و از ساعت 16 تا 2 بامداد روز بعد از آب اسک به سمت رودهن به صورت یکطرفه در خواهد آمد.

سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون عبور و مرور انواع وسایل از جنوب به شمال محور هراز سنگین و پرحجم در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: متاسفانه با نزدیک شدن به زمان تعطیلات، مسافران به صورت همزمان اقدام به شروع مسافرت میکنند که این باعث ایجاد ترافیک های مقطعی و پس زدگی بار ترافیکی میشود.

محبی افزود: هم وطنان در چنین شرایطی با اعمال مدیریت زمان سفر، مسافرت خود را به گونه ای زمانبندی کنند تا در ساعات پیک ترافیک در جاده ها حاضر نباشند و در صورت برخورد با اینگونه ترافیک ها با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، عدم ارتکاب تهلفات حادثه ساز، عدم ورود به لاین خاکی با صبر و شکیبایی رانندگی کنند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران، ضمن بیان اینکه هم وطنان سفر خود را به روشنایی روز موکول کنند، ادامه داد: تردد وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه نیمه سنگین و پرحجم در جریان است.

وی اضافه کرد: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین و روان گزارش شده و مشکل خاصی برای تردد در این محورها وجود ندارد.

محبی با بیان اینکه حادثه حاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، اذعان کرد: محور هراز در روزهای پنجم، ششم و نهم خردادماه از ساعت 13 از رودهن به سمت آمل مسدود و از ساعت 16 تا 2 بامداد روز بعد از آب اسک به سمت رودهن به صورت یکطرفه در خواهد آمد.

فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: ترافیک شرق استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۴۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت

سرهنگ ایرج کهریزی در گفتگو با مهر در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای شرق استان تهران، اظهار کرد: وضعیت تردد در مسیر شمال به جنوب محور هراز سنگین است و با توقف متعدد خودروها مواجه هستیم.

وی گفت: در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه محدوده گیلاوند، مهرآباد رودهن و بومهن نیز شاهد ترافیک سنگین هستیم.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: تردد در محور قدیم جاجرود نیز سنگین است، اما تردد خودروها در آزادراه تهران- پردیس پرحجم و روان است.

رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد در محورهای امام رضا (ع) و حرم تا حرم نیز عادی و روان است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور ترافیک سنگین در جاده چالوس و آزادراه های البرز

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت / ترافیک در کدام محورها سنگین است؟
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای ۳ استان
  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس