Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحمیدرضا کاظمی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان پلدختر اظهار داشت: ۱۵۰۰ پرونده کشاورزان سیل زده این شهرستان با بیش از ۲۰ میلیارد تومان خسارت تا کنون حتی ثبت سامانه نشده که باید پیگیری شود.

وی با بیان این که سیل داشته‌ها و زیرساخت‌های پلدختر را تخریب کرد، افزود: تا کنون برای احداث دیواره ساحلی پلدختر مبلغ ۸۰ میلیارد تومان هزینه شده اما برای ایمنی کامل بخش غربی شهر از نفوذ سیلاب باید احداث این دیواره تا پایین دست استمرار پیداکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: بازسازی جاده پلدختر- خرم آباد که در جریان سیل تخریب شده بیش از هزار میلیارد تومان هزینه لازم دارد که باید برای خدمت رسانی به مردم از تمام توان و ظرفیت بهره گرفت.

کاظمی افزود: برای جبران خسارات ناشی از سیل و استفاده از فرصت خدمت رسانی به مردم در برنامه است وزیر راه و وزیر جهاد کشاورزی را جهت پیگیری وضعیت جاده پلدختر -خرم آباد و توجه به خسارات کشاورزان سیل زده به پلدختر دعوت شوند.

وی از قول سفر وزیر ارتباطات به پلدختر خبر داد و یادآور شد: تا کنون حدود ۱۰ میلیارد تومان هزینه صرف پروژه در حال اجرای فیبرنوری از طریق آزاد راه به پلدختر شده است.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی افزود: اعتبارات خوبی در حوزه ورزش برای شهرستان با پیگیری‌های انجام شده جذب شده و دعوت وزیر ورزش برای افتتاح زمین چمن پلدختر و معمولان در برنامه است.

کاظمی شرایط اقتصادی کشور را در سخت‌ترین وضع ممکن توصیف کرد و گفت: علی رغم سختی‌ها و فشارها هر جا وحدت، برادری و همبستگی باشد بر مشکلات غلبه می‌شود، بنابر این باید سیاسیون، ائمه جمعه، دانشگاهیان، نخبگان و اصحاب رسانه با وحدت و همدلی و تلاش رفع مشکلات مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و فضای رقابتی بعد از انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای خدمت بهتر به مردم به فضای رفاقتی تبدیل شود.

وی افزود: باید برای پیگیری مشکلات مردم دست به دست هم داد و با نقد منصفانه زمینه توسعه شهرستان را در فضای آرام خدمت رسانی فراهم کرد و به افراد محدودی که دنبال فضاسازی سیاسی به نفع خود هستند اجازه جولان نداد.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی به مینی پالایشگاه پلدختر اشاره کرد و یادآورشد: فاز نخست این پروژه آماده بهره برداری و فاز دوم آن در حال اجرا است.

کد خبر 4931793

منبع: مهر

کلیدواژه: حمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی خسارات سیلاب ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد گرگان قزوین شب قدر شیوع کرونا روز قدس بیرجند مواسات کمک به نیازمندان ایلام روابط عمومی پلدختر و معمولان مجلس شورای اسلامی میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۵۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان، صدای مردم میمند درخصوص موقوفه میمند باشند

محمد مهدی فروردین در همایش بزرگداشت هفته گردشگری میمند با بیان اینکه گیاهان دارویی میمند در کشور بی نظیر است، گفت: همکاری مجموعه شهرداری و شورای شهر میمند برای توسعه این خطه جای تقدیر دارد.

او تصریح کرد: انتظار داریم که حق از دست رفته مردم میمند به همت مسئولان بر گردد چراکه میمند در صنایع دستی حرف برای گفتن دارد و شهرستان فیروز آباد دارای ۶ اثر ثبت شده جهانی است. 

فروردین با بیان اینکه شهرستان فیروزآباد با توجه به دارا بودن آثار باستانی از موزه محروم است، اظهار کرد: مردم از مسئولان انتظار پیگیری حق خود دارند و با توجه به اینکه سال گذشته که میمند ثبت ملی شد، اثرات ثبت ملی میمند را مردم باید لمس کنند و باید زیرساخت مورد نیاز برای رونق گردشگری تقویت شود.

نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مسئولان حاضر در این همایش صدای مردم میمند در دولت و حاکمیت درخصوص موقوفه میمند باشند.

فروردین با اشاره به اینکه ظرفیت تولیدی میمند می‌تواند استان فارس را در قله قرار دهد، اضافه کرد: تولیدات بزرگ‌ترین میدان گازی جنوب کشور از جاده شهرستان فیروز آباد می‌گذرد و روزانه شاهد تلفات جاده‌ای هستند که باید این موضوع در اولویت رسیدگی قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی برای کشاورزان یزدی/ بروز مداخلات جوی در بافق
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • شوراهای شهر تنها شورای شهرداری نباشند
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • هشدار به کشاورزان ۳۱ استان با ورود سامانه بارشی جدید
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • هشدار به کشاورزان ۳۱ استان با ورود سامانه بارشی جدید از سه‌شنبه
  • مسئولان، صدای مردم میمند درخصوص موقوفه میمند باشند
  • واریز ۷۱۲ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های استان
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان