Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید رمضانی از برگزار نشدن مراسم یابود مرحوم ناصر حجازی خبر داد.

طرفداری- به سالگرد درگذشت مرحوم ناصر حجازی نزدیک می شویم. همانطور که حدس زده می شد، به علت شیوع ویروس کرونا خانواده مرحوم حجازی اعلام کردند که مراسم یادبود اسطوره استقلال امسال برگزار نخواهد شد.

به گزاش طرفداری، سعید رمضانی، داماد مرحوم ناصر حجازی، ابتدا درباره خصوصیات شخصیتی این اسطوره فوتبال کشور گفت:

در مورد ناصر خان نه برای این که دامادش هستم و بخواهم در موردش صحبت کنم اما تمام مردم ایران نسبت به صداقتش، نسبت به شجاعتش، نسبت به این که خودخواه نبود و منافع خودش را ترجیح نمی‌داد به منافع جمع، آگاه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه می‌دانند ناصر حجازی چه کسی بود و بعید می‌دانم کسی مانند او را دیگر داشته باشیم. زمانی که من خودم فوتبال بازی می‌کردم و جلوی تیم های ایشان قرار می گرفتم، آن بحث صداقت ناصرخان پیش می‌آمد. معمولاً مربیان اجازه می‌دادند در آن بازی‌ها بازی نکنم اما خب آقای حجازی تاکید کرد که باید آن اصل جوانمردی رعایت بشود و تو باید بهترین بازی خود رو جلوی تیم های من بکنی. و این بحث صداقت ناصر حجازی بود که همیشه این اتفاق می افتاد و نمی دانم خدا چطور رقم می زد که من به تیم های ناصر حجازی گل هم می زدم. این همان چیزی بود که همیشه در ذهن من بوده است و جامعه فوتبال هم ایشان را به عنوان الگو قرار می دهند. وقتی که شخصی صادقانه با مردمش باشد و منافع خودش را ترجیح ندهد، همه چیزش رو باشد و دو رو نباشد، معلوم است که همیشه در ذهن مردم می ماند. می گویند آن چیز از دل برآید بر دل نشیند. ما در دل خودمان این خصوصیات را داریم. این ها سرشت و طبیعت انسان است. ولی زندگی امروزه باعث می شود ما از سرشت خود دور شویم. ناصر حجازی همیشه این سرشت را همراه خود داشت و با آن زندگی می کرد، مردم هم دوستش داشتند.

سعید رمضانی همچنین در خصوص مراسم یادبود مرحوم ناصر حجازی گفت:

هر سال دوست‌داران و طرفداران ناصر حجازی بر سر مزار حاضر می شدند و یک جمعیت باور نکردنی آنجا بودند. امسال به دلیل کرونا خانواده تصمیم گرفت به خاطر این که خدایی نکرده برای دوست داران ناصر حجازی مشکلی پیش نیاید این مراسم را برگزار نکنیم. انشالله مردم در سلامت باشند و این مشکلات برطرف شود. انشالله سال های آینده در خدمت آن‌ها خواهیم بود.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مرحوم ناصر حجازی سعید رمضانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۵۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان سابق، بمب روحیه استقلالی‌ها(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز استقلال در شرایطی برگزار شد که هواداران در کمپ ناصر حجازی حضور یافتند و نظاره‌گر عملکرد شاگردان جواد نکونام بودند. در تمرین چند نفر از پیشکسوتان این تیم هم حضور پیدا کردند.

علاوه بر پیشکسوتان قدیمی استقلال یکی از چهره‌های جذابی که در کمپ ناصر حجازی حضور داشت، امیرحسین صادقی بود. کاپیتان سابق آبی‌پوشان که همواره در فضای مجازی با فعالیت‌های پرشمار خود حمایتش از تیم جواد نکونام و بازیکنان را اعلام کرده امروز هم در محل تمرین حضور داشت و با بازیکنان اعضای تیم به گپ و گفت پرداخت.

صادقی که این روزها در مربیگری هم فعالیت می‌کند و به دنبال طی کردن مدارج ترقی در این عرصه است به عنوان یک هوادار در کنار استقلال حضور دارد و در تمرین روز جمعه هم از بازیکنان و اعضای کادر فنی و اجرایی خواست تمام تلاش خود را برای بالا بردن جام در فصل جاری به کار بگیرند. حضور صادقی در تمرین امروز بالاتر رفتن روحیه بازیکنان در کمپ شده بود.

دیگر خبرها

  • بانک شهر می‌تواند سعید عزت‌اللهی را پرسپولیسی کند؟ بعید است!
  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود
  • لقب جدید استقلالی‌ها به پسر ناصر حجازی
  • گفتمان انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش است
  • اولین تصاویر از حضور آتیلا حجازی در تمرین استقلال تهران | بازگشت به خانه پدری
  • کاپیتان سابق، بمب روحیه استقلالی‌ها(عکس)
  • گزارش تصویری از تمرین استقلال در کمپ ناصر حجازی
  • واکنش هواداران استقلال به تغییرات این تیم | حال و هوای متفاوت طرفداران آبی ها در کمپ ناصر حجازی | تصاویر
  • بازگشت پسر ناصر حجازی به استقلال
  • پسر ناصر حجازی سرپرست استقلال شد+ عکس