Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@23:08:16 GMT

توزیع هفت میلیون غذای گرم بین نیازمندان سراسر کشور

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۵۳۹۵

توزیع هفت میلیون غذای گرم بین نیازمندان سراسر کشور

ایسنا/مرکزی رئیس امور رسانه‌های کمیته امداد کشور گفت: تاپایان ماه مبارک رمضان افزون بر هفت میلیون پرس غذای گرم در قالب اجرای طرح همسفره با اطعام مهدی در سراسر کشور توزیع خواهد شد.

امیر کوثری در حاشیه اجرای طرح همسفره با اطعام مهدی(توزیع غذای گرم افطاری) در ساوه به خبرنگاران گفت: در عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص همدلی، مواسات و کمک مومنانه که چراغ راه همه نیک اندیشان ایران اسلامی قرار گرفت، کمیته امداد امام خمینی (ره) کار افتتاح ۳۱۳ آشپزخانه مهدوی را به نیابت از ۳۱۳ یار امام زمان (عج) در دستور کار خود قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خوشبختانه اجرای این طرح مورد استقبال مردم نوعدوست کشورمان قرار گرفت و خوشبختانه تعداد آشپزخانه هایی که در اجرای این طرح شروع بکار کردند از مرز هزار آشپزخانه عبور کرد. در حال حاضر افزون بر شش میلیون و ۸۰۰ هزار پرس غذای گرم توزیع و پیش بینی می شود که تا پایان ماه مبارک رمضان از مرز هفت میلیون پرس عبور کنیم.

کوثری از کمک ۳۹۹ میلیارد تومانی مردم سراسر کشور به کمیته امداد در رزمایش ایران همدل خبر داد و افزود: امیدواریم با نگاه خیراندیش مردم این اقدام نوع دوستانه در طول ایام سال استمرار داشته باشد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی نیز گفت: در استان مرکزی پس از ابلاغ مقام معظم رهبری درخصوص رزمایش مومنانه و طرح اطعام مهدوی  ۴۰ آشپزخانه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اقدام‌ به پخت غذای گرم کردند که تاکنون ۱۴۰هزار وعده غذایی و افطاری بین‌ نیازمندان استان توزیع شد که ارزش ریالی هر وعده غذایی و افطاری ۱۸ هزار تومان بوده است.

مجید مومنی با اشاره به حمایت‌های خوبی که از سوی مواکب اربعین حسینی، آستان قدس رضوی و  خیرین در طرح اطعام مهدوی انجام شد، اظهار کرد: ۱۵۵۰مرکز با نظارت شورای زکات اقدام به جمع آوری فطریه خواهند کرد و این فطریه‌ها در حداقل زمان و تا ظهر روز عید فطر بین نیازمندان توزیع می‌شود. مردم می توانند فطریه خود را از طریق کد ۰۸۶*۸۸۷۷* یا به آدرس. m.ir  یا از طریق شماره حساب‌هایی که به شهرستان ها اعلام شده به صورت الکترونیکی پرداخت کنند.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه نیز گفت: از آغاز رزمایش همدلی مومنانه در راستای لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب تاکنون ۲۱ هزار بسته حمایتی شامل اقلام خوراکی و بهداشتی میان نیازمندان این شهرستان تهیه و توزیع شده است.

سرهنگ پاسدار حجت الله دستجانی افزود: در مرحله آخر این رزمایش سه هزار بسته غذایی و بهداشتی میان خانوارهای شناسایی شده و نیازمندان ساوجی توزیع شد و بدین ترتیب فراتر از هدفگذاری ۲۰ هزار بسته معیشتی عمل شد که ارزش هر بسته تهیه شده غذایی و بهداشتی افزون بر سه میلیون ریال است و این روند با مشارکت مردم پس از ماه مبارک رمضان نیز ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص فعالیت سپاه در سال جهش تولید نیز گفت: ارکان مختلف سپاه از جمله قرارگاه خاتم‌الانبیاء، بسیج کارگری و سایر حوزه‌ها با تهیه برنامه و دستورالعمل‌های ویژه تلاش می‌کنند در حوزه تولیدات داخلی توصیه های رهبری را جامه عمل بپوشانند.

فرمانده سپاه ساوه خروج صنایع راکد از وضعیت کنونی و افزایش ظرفیت صنایع نیمه فعال را از جمله اهداف مدنظر در برنامه جهش تولید سپاه شهرستان ساوه عنوان کرد و افزود: با همکاری کمیسیون کارگری شهرستان ساوه تسهیلات به بخش‌هایی از صنایع که نیاز واقعی دارند، تخصیص یافت و از انحراف این منابع به سمت اهداف غیرتولیدی با نظارت دقیق جلوگیری به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کمک مؤمنانه مرکز اطعام مهدوی ساوه استانی اجتماعی کمیته امداد غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۵۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان در بخش‌های تسهیلات ضروری، وام کارگشایی و تسهیلات مسکن در شهرستان جم خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان جم، اکبر پورات ظهر امروز در جلسه با مسئولان شهرستان جم با اشاره به ایجاد میز خدمت همراه با کاروان خدمت مسئولان در این شهرستان اظهار داشت: در میز خدمت شهرستان جم همراه با کاروان خدمت مسئولان به این شهرستان با 173 نفر از مردم با حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر دیدار چهره به چهره انجام شد.

وی ادامه داد: کاروان خدمت مسئولان استان بوشهر در سفر شهرستانی به شهرستان جم، ضمن دیدارهای چهره به چهره با مردم، بخشی از طرح‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های دولت مردمی آیت‌الله رئیسی رفع دغدغه‌ها در دیدار چهره به چهره با مردم و محرومین است، تصریح کرد: برپایی این چنین برنامه‌هایی در قالب میز خدمت اقدام بسیار با ارزشمندی است تا بتوانیم با مردم دیدار چهره به چهره داشته باشیم.

وی از اختصاص 365 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه به خانواده‌های کم‌بضاعت و 45 میلیون تومان مساعدت مالی بلاعوض به افراد نیازمند خبر داد و عنوان کرد: همچنین به سه نفر وسایل و خدمات توانبخشی اختصاص داده شد و فاکتورهای درمانی و کمک درمانی افراد محروم این شهرستان توسط هلال احمر استان تقبل هزینه شد.

پورات از تخصیص 6.6 میلیارد ریال وام به نیازمندان در بخش‌های مختلف خبر داد و گفت: در این دیدار با مردم شهرستان جم، 255 میلیون تومان تسهیلات ضروری، 110 میلیون تومان وام کارگشایی و 300 میلیون تومان تسهیلات مسکن به افراد مختلف در این شهرستان تخصیص یافت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: در این دیدارها مهمترین موضوع متقاضیان در حوزه تسهیلات بانکی، اشتغال، اجرا طرح هادی، مشکلات ایثارگران و بنیاد شهید، منابع طبیعی، ثبت و اسناد و اداره کل ورزش و جوانان بوده است.

انتهای پیام/190

  

دیگر خبرها

  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • تجلیل مردم اراک و ساوه از پلیس در اجرای طرح نور
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران