Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، یعقوب نظریان رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری قیروکارزین گفت: درجلسه ای که با حضور فرماندار، بخشداران مرکزی و افزر و شهردار و رؤسای محیط زیست و مدیریت جهاد کشاورزی برگزار شد به پیشنهاد اداره منابع طبیعی مقرر شد نسبت به اطلاع رسانی شماره تماسهای رابطان حریق در تمامی نقاط شهرستان در فضای مجازی اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: همچنین مقرر شد در راستای تعامل بین اداره‌ای، مدیریت جهاد کشاورزی نیز نسبت به تخصیص چهار دستگاه تراکتور مجهز به تانکر و آبپاش در روستاهای دور از مرکز بالاخص دهستان زاخرویه که به علت بعد مسافت و شرایط منطقه از جمله مناطق بحرانی به شمار می‌رود اقدام کند.

نظریان با بیان این نکته که همیشه پیشگیری بهتر از درمان است،گفت: اولویت ما در بحث آتش سوزی در عرصه‌های طبیعی پیشگیری است و بر این باوریم در صورت رخداد حادثه، خسارات جبران ناپذیری به این منابع خدادادی وارد خواهد شد لذا تلاش می‌کنم با اتخاذ تدابیر خاص از هر گونه حادثه پیشگیری کنیم.

او افزود: در این نشست اعضای اکیپ ۱۸ نفره کوهنوردی شهرستان علاوه بر اعلام آمادگی کامل داوطلب شدند در حین طبیعت گردی و کوهنوردی نسبت به ترویج فرهنگ پیشگیری از بروز آتش سوزی در مناطق و ارائه آموزش در طبیعت به افرادی که قصد حضور در مناطق تفرجگاهی و بکر را دارند اهتمام ورزیده و نسبت به آمارگیری غیر رسمی افراد مشکوکی که در مناطق صعب العبور و بحرانی تردد دارند اقدام و گزارش آن را به اداره منابع طبیعی ارائه کنند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منابع طبیعی آتش سوزی عرصه های طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۵۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: در راستای گشت و کنترل در حوزه استحفاظی شهرستان توسط فرمانده یگان حفاظت اداره منابع طبیعی شهرستان سوادکوه و نیرو‌های حفاظتی شرکت چوب و کاغذ یک دستگاه خودروی پیکان وانت که حامل چوب آلات جنگلی غیر مجاز بوده کشف و با اخذ دستور از مقام محترم قضایی خودرو با محموله قاچاق جهت سیر مراحل قضایی و قانونی به اداره منابع طبیعی شهرستان منتقل گردیده است.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل تصرف و تخریب اراضی ملی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • استقرار ۱۸ تیم اطفای حریق در مناطق حفاظت شده کرمانشاه
  • لزوم ورود حوزه علمیه به عرصه درختکاری و حفظ منابع طبیعی
  • بیش از ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی عنبرآباد رفع تصرف شد
  • مردمی‌سازی منابع طبیعی با توجه به طبیعت، اقتصاد و امور اجتماعی
  • ادامه تورهای گردشگری‌ طبیعی به محیط زیست آسیب می‌رساند
  • طرح «هر مدرسه یک نهالستان» در دماوند اجرا شد
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه
  • زندانیان ملایری هزار اصله درخت کاشتند
  • آغاز به کار شورا‌های همیار طبیعت خراسان رضوی
  • مستقر شدن بالگرد در لرستان برای جلوگیری از آتش‌سوزی احتمالی ضروری است