Web Analytics Made Easy - Statcounter

برگزاری ادامه فصل متوقف شده لیگ برتر انگلیس می‌تواند به قیمت ناتمام ماندن جام اتحادیه این کشور تمام شود. ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۱ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در صورتی که  فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر انگلیس  حداکثر تا ابتدای ماه سپتامبر شروع نشود، برگزاری مراحل ابتدایی جام اتحادیه این کشور  در خطر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 لیگ برتر انگلیس،  12 سپتامبر (22 شهریور) را دیرترین زمان ممکن برای آغاز فصل جدید در نظر گرفته است. سران فوتبال انگلیس قصد داشتند در صورت برگزاری ادامه مسابقات فصل جاری، فصل جدید را در 22 آگوست (اول شهریور) آغاز کنند اما این طرح همین حالا هم امکان پذیر به نظر نمی‌رسد. برای برگزاری 92 بازی باقی مانده از فصل جاری به علاوه مسابقات جام حذفی، به 7 دور مسابقات آخر هفته و 2  دور بازی  میان هفته نیاز است. 

اگر لیگ برتر از تاریخ 19 ژوئن ادامه پیدا کند، حوالی هفته اول ماه آگوست به پایان می‌رسد  و با در نظر گرفتن پیش فصل 4 هفته‌ای، فصل جدید باید حوالی 29 آگوست آغاز شود. اما تعطیلات ملی 2 تا 8 سپتامبر است که بر اساس شرایط فعلی، احتمالا نادیده گرفته خواهد شد. 

هر ساله مراحل ابتدایی جام اتحادیه انگلیس در ماه آگوست برگزار می‌شود و اگر امسال چنین چیزی میسر نباشد، امکان دارد تمامی تیم‌های  لیگ برتری دیرتر به رقابت‌ها  وارد شوند. تیم‌های لیگ‌های سطح پایین‌تر  حتی در صورت برگزاری مسابقات پشت درهای بسته، خواهان برگزاری جام اتحادیه خواهند بود چون درآمد حاصل از حق پخش تلویزیونی این مسابقات اهمیت بالایی برای آن‌ها دارد. 

هویت نیمی از جدیدترین مبتلایان به ویروس کرونا در لیگ برتر انگلیس مشخص شد

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر انگلیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس لیگ برتر انگلیس لیگ برتر انگلیس جام اتحادیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۵۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایپسویچ تاون پس از ۲۲ سال به لیگ برتر انگلیس برگشت

چهره دومین تیم صعودکننده به سطح اول فوتبال انگلیس مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از لسترسیتی دومین تیم صعودکننده از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال انگلیس موسوم به چمپیونشیپ نیز مشخص و این افتخار نصیب تیم ایپسویچ تاون شد.

دیدارهای چهل‌و‌ششمین و آخرین هفته از رقابت‌های چمپیونشیپ فصل 24-2023 امروز (شنبه) به‌صورت همزمان برگزار شد که در پایان آنها ایپسویچ تاون تیم دوم جدول در خانه برابر تیم هادرزفیلد با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید. این در حالی بود که حتی یک تساوی هم منجر به صعود شاگردان کایران مک‌کنا می‌شد. در واقع با توجه به شکست خانگی لیدزیونایتد رده سومی در بازی همزمان مقابل ساوتهمپتون، شکست هم حکم به صعود ایپسویچ تاون می‌داد.

پارما به سری A برگشت

 

این نتایج باعث ایجاد اختلاف شش امتیازی میلان ایپسویچ تاون و لیدزیونایتد و قطعی شدن صعود ایپسویچ تاون به لیگ برتر انگلیس شد. آخرین حضور این تیم در سطح اول فوتبال انگلیس به سال 2002 برمی‌گشت.

چهره سومین تیم صعودکننده به لیگ برتر انگلیس در پایان دیدارهای پلی‌آف میان تیم‌های سوم تا ششم چمپیونشیپ شامل لیدزیونایتد، ساوتهمپتون، وست‌بروموویچ و نوریچ‌سیتی مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • هشدار درباره تعویق لیگ برتر فوتبال
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • احتمال تعوق مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • چلسی - وست هم؛ ترکیب رسمی
  • شادی هواداران ایپسویچ تاون برای صعود به لیگ برتر انگلیس پس از ۲۲ سال + فیلم
  • قهرمان انگلیس و اروپا بعد از 2 دهه به لیگ برتر برگشت!‏
  • ایپسویچ تاون پس از ۲۲ سال به لیگ برتر انگلیس برگشت
  • آرسنال - بورنموث؛ ترکیب رسمی
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور