Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر کشور در آستانه روز قدس، با انتشار پیامی گفت: انقلاب اسلامی فراتر از قرارداد و پیمان های ننگین برخی کشورها و حکام مرتجع و شکست خورده حیاتی نوین به حقیقت تاریخی و جاویدان فلسطین عطا کرد. تاریخ انتشار: 23:37 - 01 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۲۹۳۰

خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس پیامی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: شمخانی: به زودی روز جهانی ⁧فتح قدس⁩ را در مسجدالاقصی جشن خواهیم گرفت

متن کامل این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا

روز جهانی قدس یادمان ماندگار انقلاب اسلامی در حقانیت مبانی ظلم ستیزانه این نهضت بزرگ از یوغ جباران زمان است. رژیم سفاک و غاصب صهیونیستی با حمایت نظام اهریمنی سلطه تشکیل شد و با پشتیبانی این نظام طاغوت مسلک به حیات ذلیلانه و توام با ترس و هراس خود ادامه می‌دهد، اما انقلاب اسلامی فراتر از قرارداد و پیمان‌های ننگین برخی کشور‌ها و حکام مرتجع و شکست خورده حیاتی نوین به حقیقت تاریخی و جاویدان فلسطین عطا کرد.

رژیم صهیونیستی با کمک کشور‌های سلطه جو و در راس آن‌ها آمریکا با وجود قتل عام انسان‌های بی شمار و سانسور و تحریف گسترده تاریخ نتوانست آینده‌ای مطمئن و امیدبخش برای خود ایجاد کند و پس از نیم قرن حتی در تشکیل دولت جعلی خویش نیز ناتوان و درمانده شده است که انشاالله با اراده و عزم راسخ آزادیخواهان جهان، خورشید محوکننده و ضلال برافکن حکومت سیاهی غاصبان و مستکبران و ظالمان، با ایمان به «إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا» این رژیم جنایت پیشه و غاصب را از گیتی محو خواهد کرد.

طرح هوشمندانه و مبتکرانه مقام معظم رهبری به عنوان راهبرد اصولی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر «مقاومت تا همه پرسی» متکی بر ایقان بر منطق حق جویی و حقیقت گستری مبانی انقلاب اسلامی است که امروزه مرز‌های جغرافیایی را درنوردیده و در قلوب و ایمان مظلومان و مستضعفان جهان بارقه‌های امید و نشاط و تحرک آفریده است.

این طرح مبانی نظری و ماهیت نظام لیبرال دمکراسی مدعیان حقوق بشر را به چالش کشیده است و خشم دشمنان استقلال و آزادی بشریت از یوغ سلطه جویان از ایران انقلابی به دلیل حقانیت همین راهبرد اساسی است و بر همین مبنا ایالات متحده آمریکا با خفت و استیصال برخلاف و بی اعتنا به تمام قواعد و موازین خودپذیرفته در جامعه بین الملل اقدام به تهدید و به کاربردن سلاح نمایشی و مضحک تحریم کرده است، غافل از آنکه مردمانی که توکلشان بر وعده‌های خلل ناپذیر الهی است از عبادالشیطان هیچ واهمه و ترسی ندارند و مومنان به قدرت لایزال الهی به زودی با ثبات قدم در نصرت الهی برای نابودی باطل، نماز وحدت آفرین و شکر را در مسجدالاقصی اقامه خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزیر کشور روز جهانی قدس انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۵۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده انتقال دانش هسته ای به سایر کشورها هستیم

محمد اسلامی، رییس سازمان انرژی اتمی در جمع خبرنگاران درباره هدف کنفرانس بین المللی صنعت هسته ای بیان کرد: اگر چه فشار نظام سلطه همواده در این جهت بوده که اجازه ندهد هدف صلح آمیز برنامه هسته ای ایران محقق شود، اما با همه این محدودیت ها و هزینه های تحمیلی استقبال از این اجلاس علمی خوب بوده است.

وی ادامه داد: شخصیت های با سابقه ای علیرغم مانع تراشی ها در آن شرکت کرده و مقالات خوبی ارائه شده است و این مقالات به صورت شفاهی و ویدئو کنفرانسی ارائه می‌شود،هدف ما این است که این مقالات و دستاوردها تزار علم و فن آوری ایران را به دنیا نشان دهد. 

اسلامی خاطر نشان کرد:  ما برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم تا این فن آوری ها را به سایر کشور‌ها منتقل کنیم تا حصار ها شکسته و یک نظام علمی متفاوتی خلق  و ظهور کند.البته این امر نیازمند لوازمی است و یکی از قدم های آن برگزاری نمایشگاه دستاوردهای هسته ای بود و امیدوارم اهداف تعیین شده محقق شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • کنعانی: بسیاری از کشورها خواستار ارتباط با ایران شده‌اند
  • حسابرسی یک سوم قراردادهای «شرکت رضایت خودروی طراوت نوین»
  • مقاومت عراق برای چندمین بار بندر ایلات را هدف قرار داد
  • مقاومت عراق مسؤولیت حمله پهپادی به ایلات اشغالی را بر عهده گرفت
  • رهبر معظم انقلاب: حج امسال باید برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش باشد/ حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/ برای دفاع از فلسطین منتظر دیگران نمی‌مانیم
  • خسروپناه: دستاوردهای دانش‌آموزان سمپادی تمدن نوین اسلامی را محقق کرده است
  • ایران با اراده مصمم، فناوری هسته‌ای را گسترش خواهد داد
  • اسلامی: آماده‌ انتقال فناوری‌ها را به سایر کشورها داریم
  • آماده انتقال دانش هسته ای به سایر کشورها هستیم
  • بسیج سازندگی؛ نهالی روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی