Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،مهرداد جهاندیده در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان افزود: اعتماد سازی اساس و بنیان روابط عمومی هاست و این مهم با اتخاذ موضع مثبت و فعال متولیان این حوزه در امورات مختلف نمایان میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بعنوان بزرگترین وزارتخانه اجتماعی دولت خدمات گسترد‌های را به مردم ارائه می‌دهد و به همین دلیل نقش افرادی که وظیفه روابط عمومی و اطلاع رسانی را بر عهده دارند در تشریح این اقدامات بسیار مهم است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان بهره‌گیری از شیوه‌های نوین اطلاع رسانی با استفاده از همه ظرفیت‌ها را لازمه کار روابط عمومی‌ها بر شمرد و تاکیدکرد: برای پاسداشت زحمات فعالان این حوزه نباید به روز و هفته روابط عمومی اکتفا کرد.

جهاندیده همچنین اقدامات مجموعه دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیستان و بلوچستان را متناسب با فضای فعلی جامعه که درگیر ویروس کرونا نیز است، مطلوب ارزیابی کرد.

او افزود: در راستای اقدامات حمایتی دولت از اقشار فاقد درآمد و آسیب پذیر در دوران کرونایی، بالغ بر ۶۰ هزار خانوار در استان که تحت پوشش هیچ جا نبودند شناسایی و مورد حمایت قرار گرفتند و این روند نیز همچنان ادامه دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: هم‌اینک نیز سامانه کارا برای کارفرمایانی که دچار ضرر و زیان در دوران کرونا شدند نیز فعال است و می‌توانند از تسهیلات حمایتی به ازای هر نیروی کار شاغل در آن واحد تولیدی استفاده کنند.

در پایان این نشست نیز از مدیران روابط عمومی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان تجلیل شد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روز روابط عمومی وزارت تعاون اشتغالزایی کار و رفاه اجتماعی وزارت تعاون روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۵۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حق مسکن افزایش پیدا کرد؟ | توضیحات مهم مدیرکل روابط کار وزارت تعاون

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، غریوی گفت: سال گذشته در جلسات شورای عالی کار تصمیمی در خصوص افزایش حق مسکن گرفته نشد و در حال حاضر بنایی در این باره وجود ندارد. با موافقت نمایندگان کارگری و کارفرما قرار شد به جای افزایش حق مسکن حداقل دستمزد و مزایای دیگر افزایش پیدا کند. پیشنهاد حق مسکن ابتدا باید توسط اعضای شورای عالی کار مطرح و پس از این در هیات وزیران به تصویب برسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کد خبر 849334 برچسب‌ها وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی قیمت مسکن و زمین خبر مهم مسکن

دیگر خبرها

  • تعیین دستمزد کارگران به مجلس واگذار می‌شود؟
  • صادرات تولیدات تعاونی‌های دانش‌بنیان به کربلا و مسکو
  • تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی ۴ روز آینده
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • دولت به فروشندگان کالابرگ چقدر بدهی دارد؟ | اعلام زمان تسویه نهایی با فروشندگان
  • حق مسکن افزایش پیدا کرد؟ | توضیحات مهم مدیرکل روابط کار وزارت تعاون
  • مردم خراسان جنوبی هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در طرح فجرانه خرید کردند
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • برنامه‌ریزی برای صادرات محصولات دانش‌بنیان
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی با کالابرگ الکترونیکی خرید کردند