Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-28@12:17:42 GMT

اعتیاد عجیب پیر زن کره‌ای همه را متعجب کرد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۵۷۰۸

صراط:

اگر تا به امروز تصور می‌کردیم نوشیدن بیش از حد نوشابه باعث صدمه به بدن و کوتاه شدن عمر می‌شود با دیدن این خبر تمامی تصوراتمان اشتباه از آب درآمد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران در این خبر می‌بینید که پیر زن ۷۴ ساله کره‌ای، چهار دهه از زندگی خود را با نوشیدن نوشیدنی مجبوب خود گذرانده است. نوشیدنی که همیشه مضرات آن در گوش ما خوانده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ماه گذشته یکی از شبکه‌های کره جنوبی داستان غیر عادی یک مستمری بگیر را به نمایش گذاشت که در ۴۰ سال گذشته عمرش نوشیدنی جز نوشابه مصرف نکرده است. اعتیاد او به نوشابه از وقتی شروع شد که همسرش را از دست داد. این زن گفت که بر خلاف دیگران، او با این غم به الکل روی نیاورد و نوشابه را برای تسکینش انتخاب کرد. حتی نوشیدن نوشابه بعد از دست دادن پسرش بر اثر سانحه تصادف نیز بیشتر شد.

این زن ادعا می‌کند که طی ۴۰ سال گذشته به طور میانگین روزانه ۱۰ قوطی نوشابه مصرف کرده است که این رقم تقریبا ۱۵۰ هزار قوطی یا ۳۷ هزار و ۵۰۰ لیتر می‌شود.
عقل سلیم می‌گوید مصرف این اندازه نوشیدنی شیرین برای مدت طولانی فاجعه به بار خواهد آورد و سلامت را به خطر می‌اندازد. اما پیر زن اصرار دارد که در سلامت کامل قرار دارد و نوشیدن نوشابه سهم مثبتی در این امر داشته است.
گزارشگر این خبر از پیر زن خواست تا در یک کلینیک پزشکی چکاپ کند. نتایج نشان داد که آزمایش خون او طبیعی است، اما آندوسکوپی برخی زخم‌های جزئی معده و اثنی عشر را نشان داد که به گفته پزشک در مدت طولانی به یک مشکل اساسی تبدیل می‌شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: نوشیدنی شیرین کلینیک پزشکی صراط پیر زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۵۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴ میلیارد تومان داروی غیرمجاز و تاریخ گذشته در پردیس

رئیس اداره بازرسی فرمانداری پردیس از کشف انبار داروی غیرمجاز و تاریخ مصرف گذشته در پردیس خبر داد و گفت: ارزش اقلام دارویی کشف‌شده بیش از ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برآورد شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پردیس، محمد خندان اردلانی ظهر امروز در حاشیه بررسی و تعیین قیمت اقلام کشف‌شده از انبار داروی غیر مجاز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در بازدیدی که به محوریت اداره بازرسی فرمانداری و با حضور نمایندگانی از شبکه بهداشت و درمان، تعزیرات حکومتی و پلیس آگاهی، انبار نگهداری داروی غیرمجاز در فاز 4 پردیس شناسایی و کشف شد.

وی افزود: با دستور قضایی انبار غیرمجاز دارو کشف‌شده تا تعیین تکلیف اقلام و بررسی‌های بیشتر پلمب شد.

727 هزار قرص و داروی خارج از شبکه توزیع در زابل کشف شد

رئیس اداره بازرسی فرمانداری پردیس در ادامه گفت: در بررسی‌های انجام گرفته از سوی کارشناسان غذا و دارو، قیمت اقلام دارویی مکشوفه بالغ‌بر 4 میلیارد و 300 میلیون تومان برآورد شده که بیش از 2 میلیارد و 600 میلیون تومان آن تاریخ مصرف گذشته و نزدیک به 1 میلیارد و 600 میلیون تومان آن قابل مصرف اعلام شده است.

خندان اردلانی در پایان خاطرنشان کرد: پرونده این انبار کشف‌شده از سوی دستگاه‌های مرتبط تشکیل و برای طی روند قانونی به مراجع ذی‌صلاح ارجاع شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • این مواد غذایی را با نوشابه نخورید
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • کشف ۴ میلیارد تومان داروی غیرمجاز و تاریخ گذشته در پردیس
  • ۷ نوشیدنی خوشمزه که میل به شکر را در شما به صفر می‌رساند
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • ماجرای گاز «خنده» در قلیان اکسیژن صحت دارد؟/ قلیان اکسیژن اعتیاد آور نیست؟
  • یک افزودنی جالب به آب آشامیدنی؛ از کاهش وزن تا پوست سالم
  • ترک مصرف کافئین با ۲ روش ساده
  • آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!
  • اعتیاد به کافئین را بی دردسر ترک کنید