Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با سال جهش تولید، انسان‌های نوع‌دوستی هستند که از تولیدکنندگان دستگیری می‌کنند تا به دلیل شیوع کرونا چرخ تولید از کار نیفتد.

خبرگزاری فارس از شهرری: بحران کرونا و در پی آن تعطیلی بخش اقتصادی و تولیدی کشور، تحقق شعار سال ۱۳۹۹ را که توسط مقام معظم رهبری با عنوان «جهش تولید» نامگذاری شده است، مشکل‌تر ساخته اما آن‌چه مسلم است جهش تولید تنها با اقدام، عمل و با همت همه دستگاه‌ها و مردم محقق می‌شود و هرکس در هر موقعیتی که قرار دارد می‌تواند سهمی در این مهم داشته باشد و نقش خود را در اجرای شعار سال ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز به یک مجتمع تجاری تفریحی در جنوب پایتخت رفتیم که مالک این مجتمع در این روز‌های کرونایی علاوه بر بخشش اجاره بهای ۱۲۰مغازه به مدت دو ماه اسفند و فروردین، ابداع دیگری برای حمایت از تولیدکنندگان و به حرکت درآمدن چرخ تولید و خدمت به هم‌نوعان داشته است.

حمیدرضا نظری مدیرفروش مرکز خرید آرین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: مالکان بازار آرین در سال «جهش تولید» و در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب تصمیم گرفتند تعدادی از مغازه‌های تجاری خود در این مرکز را به صورت رایگان در اختیار تولیدکنندگان قرار دهند.

وی با بیان اینکه با همدلی و همراهی باید بحران کرونا را پشت سر بگذاریم، افزود: در شرایط به وجود آمده هرکسی باید به اندازه توان خود از هم‌نوعانش دستگیری کند و مالکان بازار آرین به همین منظور اعلام کردند تولیدکنندگانی که برای تهیه مکان تولید دچار مشکل هستند، می‌توانند به مدت یک سال بدون پول پیش و اجاره بهای ماهیانه از واحدهای این مجتمع استفاده کنند تا چرخ تولید در کشورمان بچرخد.

مدیرفروش این مرکز خرید ادامه داد: واحدهای مورد نظر برای صنوف پوشاک، کیف و کفش، لوازم آشپزخانه و آرایشی بهداشتی در نظر گرفته شده که تولیدکنندگان این صنوف می‌توانند محصولات خود را به صورت مستقیم در این مرکز عرضه کنند که با این کار مشتری نیز می‌تواند کالاها را با قیمت مناسب‌تر و بدون واسطه از تولیدکننده اصلی تهیه کند.

نظری در پایان خاطرنشان کرد: در سالی که بحران کرونا کسب و کار را کساد کرده و بحث تولید بیش از پیش مورد توجه است، این بخشش‌ها می‌تواند گوشه‌ای از مشکلات مردم را رفع کند که البته در مقابل هم‌وطنان و مردم عزیز کشورمان خیلی کم ارزش است. 

هرچند شیوع ویروس کرونا باعث از رونق افتادن کار کسبه شد اما حریف مهربانی و بخشش مردم کشورمان نشد و هر روز شاهد صحنه‌های ناب و زیبایی از همدلی و نوع دوستی هم‌وطنانمان برای عبور از شرایط سخت کرونایی هستیم.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/گ۱/س

منبع: فارس

کلیدواژه: تولید بخشش مقام معظم رهبری نوع دوستی چرخ تولید جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۵۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهت چرخش آب در اکوادور خط میانی کره شمالی و جنوبی (فیلم)




منبع:پیج rolan_dez

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واکنش خواننده کره‌ای به آهنگ «سلام یا مهدی» (فیلم)

دیگر خبرها

  • لزوم تدوین برنامه عملیاتی پتروشیمی‌ها برای تحقق راهبرد جهش تولید
  • پالایشگاهی که قرار بود در دولت قبل به‌دلیل زیان‌ده‌بودن، رایگان واگذار شود، سال پیش به سوددهی ۱۲ هزار میلیارد تومانی رسید
  • پالایشگاه آبادان که در دولت گذشته قرار بود رایگان واگذار شود، به سوددهی رسید
  • تجمع ضد آمریکا و انگلیس در بورکینافاسو
  • تولید کنندگان مبلمان فضای باز
  • طرح عملیاتی پلیس برای برخورد با تولید کنندگان محتوای مبتذل
  • امنیت انرژی ایران در گرو استفاده صحیح مصرف کنندگان گاز
  • کرج برای نگهداری از سگ‌های بلاصاحب جای کافی ندارد
  • جهت چرخش آب در اکوادور خط میانی کره شمالی و جنوبی (فیلم)
  • ۵۸ درصد از مراجعه کنندگان به مرکز مشاوره شهرداری خمین زنان هستند