Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت خارجه روسیه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که «اقدامات توسعه طلبانه اسرائیل، ممکن است موجب شکل گیری موجی از خشونت و درگیری در فلسطین شود و امنیت منطقه را تهدید ‌کند». ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۲ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین، وزارت خارجه روسیه با صدور بیانیه‌ای در پی خروج رام الله از توافقات امضا شده با تل آویو و واشنگتن در اعتراض به طرح الحاق، اعلام کرد که اقدامات توسعه طلبانه اسرائیل امنیت منطقه را تهدید می‎کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه وزارت خارجه روسیه آمده است: تحرکات توسعه طلبانه اسرائیل ممکن است باعث ایجاد موجی از خشونت و درگیری در اراضی فلسطین شود و امنیت منطقه را تهدید کند».

در این بیانیه بر مواضع ثابت روسیه درباره صلح جامع و عادلانه و پایان درگیری‌ها بر اساس راهکار دو دولتی تاکید شده است.

وزارت خارجه روسیه افزود: از طرف‌های درگیری می‌خواهیم که خویشتندار باشند و از انجام هرگونه اقدامات یکجانه که ممکن است باعث ایجاد تنش جدید در منطقه شود، پرهیز کنند.

انتهای پیام

 

R1283/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "فلسطین" اسرائیل اخبار "روسیه"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار فلسطین اسرائیل اخبار روسیه اخبار فلسطین اسرائیل اخبار روسیه امنیت منطقه را تهدید وزارت خارجه روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۶۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین : ناتو مسئول اصلی جنگ اوکراین است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، «وانگ ونبین» سخنگوی وزارت خارجه چین روز جمعه اعلام کرد که ناتو مستقیماً مسئول درگیری اوکراین است.

سخنگوی وزارت خارجه چین در یک نشست مطبوعاتی در واکنش به انتقادات مطرح شده از سوی دبیر کل ناتو تاکید کرد که اظهارات دبیر کل ناتو صحت ندارد و چیزی جز شایعه نیست.

وانگ تاکید کرد که چین بحران اوکراین را آغاز نکرده و مسئولیت ناتو در قبال آن غیرقابل تغییر است.

وی افزود که ناتو باید در مورد نقش خود در جنگ اوکراین تأمل کند، دست از سرزنش دیگران بردارد و اقدام عملی برای پیشبرد راه حل سیاسی را در پیش بگیرد.

دبیر کل ناتو دیروز پکن را متهم کرد که از تولید تسلیحات نظامی روسیه از طریق صادرات قطعات با کاربرد دوگانه به این کشور حمایت می کند.

استولتنبرگ گفت: چین می گوید خواهان روابط خوب با غرب است و در عین حال همچنان به دامن زدن به بزرگترین درگیری مسلحانه در اروپا پس از جنگ جهانی دوم ادامه می دهد.

کد خبر 6089242

دیگر خبرها

  • انگلیس سفیر روسیه را احضار کرد
  • چین : ناتو مسئول اصلی جنگ اوکراین است
  • پسکوف: پارلمان اروپا «ماشین روس هراسی» است
  • روسیه واشنگتن را به کاهش سطح روابط تهدید کرد
  • مسکو: فرمول زلنسکی برای صلح، درگیری را طولانی‌تر می‌کند
  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود
  • از مبارزه حق طلبانه فلسطین حمایت می کنیم
  • کابل: از مبارزه حق طلبانه مردم فلسطین حمایت می‌کنیم
  • بیانیه مشترک ایران و پاکستان علیه رژیم صهیونیستی