Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از بی‌بی‌سی، دولت آمریکا اعلام کرده است که بیش از دو میلیون نفر دیگر برای دریافت حقوق و مزایای بیکاری در این کشور درخواست داده‌اند.

وزارت کار ایالات متحده روز پنجشنبه  اعلام کرد که طی یک هفته گذشته حداقل دو میلیون و ۴۰۰ هزار نفر به شمار متقاضیان بیمه بیکاری در ایالت‌های مختلف اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب تعداد کل متقاضیان به ۳۸ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر افزایش پیدا کرده است.

بنا بر آمار رسمی دولت فدرال، نرخ بیکاری در آمریکا در ماه آوریل ۲۰۲۰ به ۱۴ و هفت دهم درصد رسید. این رقم پیش از آغاز شیوع کرونا حدود چهار و چهار دهم درصد بود که انتظار می‌رود طی ماه‌های آینده به ۲۵ درصد برسد.

«استیو منوچین» وزیر خزانه‌داری آمریکا، چند روز پیش هشدار داده بود که اگر محدودیت‌های کاری مرتبط با ویروس کرونا ادامه پیدا کند، به اقتصاد ایالات متحده آسیب دائمی وارد خواهد شد.

هم اکنون در همه ایالت‌ها روند بازگشایی تدریجی کسب و کارها آغاز شده است اما آمار تازه وزارت کار آمریکا نشان می‌دهد که روند بیکاری‌ها همچنان ادامه دارد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بیمه بیکاری در آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۶۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تورم ترکیه به ۷۰ درصد افزایش یافت

مؤسسه آمار ترکیه گزارش داد که تورم این کشور در چهارمین ماه از سال ۲۰۲۴ میلادی به ۷۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش مشرق، گزارش جدید مؤسسه آمار ترکیه که صبح امروز (جمعه ۱۴ اردیبهشت) منتشر شد، نشان می‌دهد نرخ تورم ترکیه در ماه آوریل ۲۰۲۴ به ۶۹.۸ درصد افزایش یافته که بالاترین رقم در ۱۷ ماه اخیر است. طبق این گزارش، تورم ماهانه ترکیه در آوریل ۲۰۲۴ به ۳.۲ درصد رسید.

این گزارش همچنین نشان می‌دهد که طی ۱۲ ماه گذشته، تورم در هیچ یک از گروه‌های کالا و خدمات در کشور ترکیه، کمتر از ۵۰ درصد نبوده است. در میان گروه‌های هزینه‌ای نیز، بالاترین تورم مربوط به گروه آموزش با ۱۰۳.۹ درصد است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • تورم ترکیه به ۷۰ درصد افزایش یافت
  • پیشنهاد گسترش دامنه شمول در اصلاح قانون بیمه بیکاری
  • رد درخواست ۹۶ درصد متقاضیان نهضت ملی در شهرهای تهران
  • شمار دانشجویان بازداشتی در آمریکا به 2200 نفر رسید
  • اردبیل در شاخص بهره وری نیروی کار پنجم کشور است
  • ماندگاری نیروی کار خراسان رضوی به کمتر از ۶ ماه رسید
  • نرخ بیکاری در کشور به ۸.۱ درصد کاهش یافت
  • سال گذشته بیش از ۴۰۰۰۰ فرصت شغلی در سامانه رصد کرمانشاه ثبت شده
  • روند کاهشی نرخ بیکاری کرمانشاه در پارسال
  • کاهش ۹ درصدی نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کشور