Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@05:08:26 GMT

روز جهانی قدس محور وحدت جهان اسلام

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۶۷۶۶

روز جهانی قدس محور وحدت جهان اسلام

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  شخصیت‌ها، سازمان‌ها، نهادها، تشکل‌ها، انجمن‌ها و گروه‌های مختلف در استان بوشهر با انتشار بیانیه‌هایی به مناسبت روز جهانی قدس، حمایت از آرمان‌های مردم فلسطین را اولویت مسلمانان خواندند و بر تداوم این مسیر تاکید کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، استاندار بوشهر، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، امامان جمعه، روحانیان، دانشگاهیان، فرهنگیان و دانش آموزان، دستگاه‌های اجرایی و قضائی، نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در استان، سازمان‌های مردم نهاد، پایگاه‌های بسیج، اصناف و بازاریان، و دیگر سازمان‌ها، گروه‌ها با صدور بیانیه‌هایی اعلام کردند  اگر چه  امسال راهپیمایی روز جهانی قدس در استان و کشور برگزار نمی‌شود، اما اهمیت این روز بیش از همیشه تاریخ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه‌ها تاکید شده است، مردم استان بوشهر در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روزی که به نام قبله اول مسلمانان نام گرفته، مانند همیشه به یاد قدس شریف و مردم فلسطین هستند و امسال با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای پیام خود را در حمایت از آزادی قدس شریف به گوش جهانیان می‌رسانند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روز جهانی قدس قدس 99 فلسطین اشغالی قدس شریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۶۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!

صادق بوستانی صبح امروز در حاشیه بازدید سرزده از سازمان منطقه آزاد بوشهر، اظهار داشت: بر اساس گزارشات متعدد واصل شده به دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقى استانداری بوشهر متأسفانه شاهد حضور تیم پروازی در سازمان منطقه آزاد بوشهر هستیم.

به گزارش تسنیم، مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر با بیان اینکه شناسایی مدیران پروازی با توجه به مأموریت معاونت اجرایی رئیس جمهور صورت می‌گیرد، گفت: بر‌اساس بررسی که از سازمان منطقه آزاد بوشهر شده متوجه شدیم علاوه بر مدیر اجرایی، کارشناسان این مجموعه نیز پروازی هستند که این مسئله دهن‌کجی به مردم استان بوشهر محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: برخی از مدیران پروازی هر چند ماه یک بار و بعضاً در هر ماه به مدت بسیار کوتاهی در محل کار حضور پیدا می‌کنند که همین مسئله باعث آسیب به مجموعه و عقب‌ماندگی در برنامه‌ها می‌شود.

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر افزود: وجود مدیران پروازی باعث رکود در فعالیت‌های سازمانی و تحمیل هزینه‌های سنگین مالی می‌شود.

بوستانی خاطر نشان کرد: در اسرع وقت مکاتبات لازم با معاون اجرایی رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور صورت خواهد گرفت و انتظار این است با توجه به تأکیدات رئیس جمهور مدیران پروازی ناکارآمد در سایر دستگاه‌ها و صنایع استان را شناسایی خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • در کنگره سازمان همبستگی کشورهای اسلامی در مکه مکرمه
  • بیانیه مشترک ایران و پاکستان در پی سفر رئیسی به اسلام آباد
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ لزوم وحدت و تقریب بین همه ادیان و مذاهب
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!