Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری رسمی کشور سوریه گزارش داد که آمریکا ۴۰ کامیون حامل تجهیزات نظامی از عراق به شمال شرق سوریه ارسال کرده است.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری رسمی کشور سوریه «سانا» گزارش داد که آمریکا ۴۰ کامیون حامل تجهیزات نظامی به پایگاه‌های خود در استان «الحسکه» (شمال شرق سوریه) ارسال کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق این گزارش، این کامیون‌ها با خود مواد لجستیکی، تجهیزات، ۹ دستگاه خودروی زرهی از نوع هامر، چهار خودروی مجهز به دستگاه‌های ارتباطی و سلاح حمل می‌کردند و از عراق وارد خاک سوریه شدند.

سانا همچنین گزارش داد که خودرو‌های شبه‌نظامیان کُرد موسوم به «نیرو‌های دموکراتیک سوریه» (قسد) این کامیون‌ها را همراهی می‌کردند.

منابع محلی به سانا خبر دادند که این خودرو‌ها به پایگاه‌های غیرقانونی آمریکا در «الشدادی» (جنوب الحسکه) وارد شده‌اند.

نیرو‌های آمریکایی در تاریخ هفتم ماه مِی نیز یک کاروان نظامی متشکل از ۵۰ خودرو به منطقه «الرمیلان» در شمال شرق سوریه ارسال کرده بودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آمریکا تجهیزات نظامی تحولات سوریه شمال شرق سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۶۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران

فرمانده انتظامی استان تهران از توقیف خودروی باری حامل ۲۶۷ کیلو گرم موادمخدر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار کیومرث عزیزی، اظهار کرد: درپی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران و رصد و پایش قاچاقچیان موادمخدر مشخص شد فردی در ارتباط با قاچاقچیان در استان‌های دیگر مقادیری موادمخدر در پوشش بار تهیه و با یک دستگاه خودروی کامیون در حال انتقال به حوزه غرب استان تهران است، بنابراین بررسی جدی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

وی افزود: دو تیم از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر پس از چندین ساعت کنترل و پایش محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان‌های غرب استان تهران، خودروی قاچاقچیان را در یکی از محورهای منتهی به شهرستان شهریار مورد شناسایی قرار داده و در فرصتی مناسب، کامیون را متوقف و راننده آن را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: در بازرسی از کامیون توقیفی، ۲۶۷ کیلو و ۵۰۰ گرم شیشه از داخل گونی‌های باری کشف و خودروی توقیفی به همراه راننده به پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران منتقل شد.

منبع: فارس

کد خبر 749446

دیگر خبرها

  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • توقیف کامیون حامل ۶۱۹ کارتن میوه قاچاق در کاشان
  • به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در شهرک‌های شمال اراضی اشغالی
  • آتش سوزی کامیون حامل بیسکویت در محور فهرج ـ زاهدان
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • نقش ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • نقش مهم ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • کامیون حامل بیسکویت طعمه حریق شد
  • اسکله نظامی آمریکا در غزه ۳۲۰ میلیون دلار هزینه دارد