Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@17:17:04 GMT

دورتموندی ها به بازگرداندن این بازیکن می بالند(عکس)

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۷۲۰۱

دورتموندی ها به بازگرداندن این بازیکن می بالند(عکس)

متس هوملس بعد از بازگشت به دورتموند حالا روزهای خوبی را در این تیم پشت سر می‌گذارد.

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان سال ۲۰۱۹ بود که مدیران دورتموند یعنی یواخیم واتسکه و مایکل زورک، پس از سه فصل حضور متس هوملس در بایرن مونیخ تصمیم به بازگرداندن این بازیکن گرفتند و بخشی از مبلغ ۳۰ میلیون یورویی که از بایرن به خاطر او از بایرن دریافت کرده بودند را برای جذب دوباره اش پرداخت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با این حال بعد از گذشت چند ماه مشخص شده که بازگرداندن هوملس اتفاق فوق العاده برای دورتموند بوده است. در جریان پیروزی چهار گله زنبورها مقابل شالکه صدای بلند و فریادهای متس هوملس در جریان بازی به شکل واضح شنیده می‌شد تا مشخص شود که این بازیکن یک رهبر کامل در تیم لوسین فاوره به حساب می آید. هوملس حالا وظیفه ای را به گردن گرفته که پیش از این برعهده مارکو رویس بود که اکنون با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند.

 

 

 

 

مدافع میانی دورتموند در این فصل عملکردی فوق‌العاده داشته و از ۶۴.۵۹ دوئل ها پیروز بیرون آمده است. همچنین در نبردهای هوایی نیز قدرتمند عمل کرده و در این قسمت نیز موفقیت ۷۶.۶۴ درصدی را به ثبت رسانده است. برای پی بردن به عملکرد فوق العاده هوملس می‌توان به آمار زوج او در خط دفاعی دورتموند یعنی مانوئل آکانژی اشاره کرد. این مدافع در ۶۱.۷۴ درصد دوئل ها موفق بوده و روی توپ‌های هوایی نیز آمار موفقیت ۴۶.۶۳ را به ثبت رسانده است.

 

حالا به نظر می‌رسد که دورتموندی‌ها می‌توانند به بازگرداندن متس هوملس ببالند چرا که او قابلیت های خود را به خوبی نشان داده و بهترین مدافع دورتموند و یکی از بهترین ها در بوندسلیگا به حساب می‌آید.

بروسیا دورتموند متس هوملس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بروسیا دورتموند متس هوملس متس هوملس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۷۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکنیک فوق‌العاده اندریک، بازیکن آینده رئال‌ مادرید / فیلم

اندریک بازیکن جوان و آینده دار پالمیراس فصل آینده در رئال مادرید توپ خواهد زد.

دانلود (33.9MB)

دیگر خبرها

  • متس هوملس: با عملکرد خوب‌مان در لیگ قهرمانان اروپا، فصل ضعیف در بوندسلیگا را جبران کردیم
  • هوملس: با قلب خود بازی خواهیم کرد
  • هوملس: مقابل پی‌اس‌جی پخته بازی کردیم
  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار دورتموند و پاری سن ژرمن
  • فقط از مسی برآمده بود؛ رکورد فوق‌العاده جیدون سانچو در لیگ قهرمانان اروپا / عکس
  • پیروزی یک نیمه‌ای دورتموند: انریکه غافلگیر شد (عکس)
  • یان ماتسن گزینه جانشینی آلفونسو دیویس در بایرن مونیخ
  • خبر بد برای پاری سن ژرمن: احتمال غیبت نونو مندس در تقابل با دورتموند
  • ترزیچ: ما برای فینال گرسنه‌تر از پاریسیم!
  • تکنیک فوق‌العاده اندریک، بازیکن آینده رئال‌ مادرید / فیلم